woensdag 10 april 2013

Terug op het nest

Hallo allemaal.

Ons Vinkje vliegt weer terug naar het nest vandaag.
Na een week in IJsland te zijn geweest komt onze dochter
al weer terug van een avontuur dat ze niet nog eens
over wil doen.


In het kort gezegd was het een heel vervelend avontuur.
Na veel slapeloze nachten ben ik blij dat ze vanmiddag om
15.00 uur weer lekker hier is.

Als vinkje het goed vind zal ik jullie in de volgende post haar
avontuur vertellen.

Deze huismus is in ieder geval helemaal opgelucht.
Fijne dag
Yolanda

26 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik las het al ergens in een reactie van je, wat een domper. Gelukkig maar dat ze weer naar huis kan komen, al zal de teleurstelling nog wel even blijven.

Lieve groet, Ingrid

Willy zei

Dat klinkt niet goed,
gelukkig dat ze straks weer bij je thuis is.
Lieve groet,

Unknown zei

oei... daar schrik ik van.... want ze zijn toch alleen op een vreemde plaats. Onze dochter kreeg het vorig jaar in d'r bol om vrijwillegerswerk te gaan doen in India. Nou ik kan je vertellen, ik heb 6 weken niet geslapen. Gelukkig is het goed afgelopen. Gelukkig is je dochter vanmiddag weer thuis, en als ze haar verhaal kwijt wil, ben ik er heel benieuwd naar.

Toch nog een fijne dag,
inge, my choice

♥Sanne zei

ooh gelukkig is ze straks weer veilig thuis

lieve groet Sanne

lia zei

Oei, dat klinkt niet goed.
Ga haar maar lekker verwennen vandaag.

Liefs Lia

Marjon zei

Ik kan het mij heel goed voorstellen....heel veel plezier en ben benieuwd naar de avontuurlijke verhalen van je dochter...lieve groet Marjon

Ger zei

Avontuurlijk op die leeftijd is niks mis mee,zo leer je de wijde wereld kennen...
maar wanneer het een nare en zorgelijke aangelegenheid wordt is het een ander verhaal.

Verstandige moeder vink op het vinkentouw om het eerst aan vinkje te vragen of zij het hele verhaal wel rond mag kwetteren.

Lieve groet,
Ger

Huize Kip Kakel zei

Doe je armen maar wijd open en geef haar een dikke knuffel en wat heerlijk dat het warme nestje op haar wacht..
♥Hannie

renske muller zei

Hoi Yolanda
Wat sneu dat het zo tegengevallen is.
Geef haar een dikke welkom thuis knuf van mij.
Knuf van Rens

Juffrouw Waardvleugel zei

O boy.... Dus een slechte ervaring rijker? Jammer het had zo mooi kunnen zijn.
Groet De Juffrouw

Homemade Home zei

Ooo Yolanda, wat zal je blij zijn als je haar weer kan ontarmen.
Nooit leuk zo nare ervaring.
Lieve groet Nelly

MARIANNE zei

Oh wat zal je dan blij zijn dat ze weer veilig terug is in het nest...na zo'n vervelend avontuur!
Helemaal niet leuk voor haar natuurlijk, maar wel een levens ervaring rijker!

Groetjes van Marianne.

Corine(THUIS) zei

Oh nee, dat klinkt als dat het een zware week was! Gelukkig heeft ze een veilig nest waar ze in moeilijke situaties naar terug kan keren!! Knuffel voor jullie beiden..

Thuis bij Tjits zei

oh jee wat zal dit een domper voor haar zijn.. maar wat fijn dat ze weet dat er thuis een warm en veilig nest op haar wacht!

lieve groet, Tjits

ivoorwit.blogspot.com zei

O, wat akelig. Gelukkig maar dat je dan snel weer naar huis kan.
Weer veilig thuis en hopelijk schrikt het haar niet al te erg af om het nog eens te proberen.Groetjes, Thea R.

Ans van Ispelen zei

Ik begrijp Yolanda,dat het niet gelopen is,zoals het had moeten lopen.
Ja,dan is de opluchting groot,als je kind weer thuis komt.

Groetjes Ans

Anneke zei

Dat klink niet zo goed. Fijn dat je haar goed kan opvangen.
Een lieve groet Anneke

Liefde voor kransen ♡ zei

jeetje wat jammer, maar gelukkig wel weer fijn bij jullie. Liefs Lindy

flowersandhome zei

Jammer voor dochterlief dat dit avontuur niet zo bleek mee te vallen en wat zal jij als bezorgde moeder blij zijn dat dochterlief weer veilig en wel thuis is.
Lieve groet,
Marian

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Jammer dat het avontuur voor je dochter tegen is gevallen.
Maar heerlijk dat ze weer thuis komt, geniet ervan!

Liefs Arja

Thuis Thuis zei

Oh. Wat lijkt me dat vreselijk.
Geen idee van het verhaal erachter.
Ik heb zelf ook een behoorlijk avontuurlijke dochter, en ik ben altijd weer blij als ze weer thuis is.
Houd haar maar even stevig vast.
Hopelijk komt ze er weer overheen, houdt haar maar even stevig vast moeder vink.
Liefs,
Annette

Celine zei

Jeej.. wat vervelend. Ik hoop dat het allemaal niet TE ernstig is. Wat Annette al zegt: Lekker stevig knuffelen. Veel sterkte en lieve groet van Celine

Unknown zei

prachtige foto's hoor

groetjes sannie

hokje zei

Dat klinkt heftig... Fijn dat er thuis een warm nest op haar wacht!

Fijn weekend. Groeten, Miranda

bleudelavandou zei

Oei hopelijk niet te erg - ben benieuwd naar je verhaal.

Fijn weekend
marieke

Josien zei

Oei, oei, ik ben ook blij dat ze onder jouw vleugels terug is. Wat een nare toestand! Blijf benieuwd naar wat er dan allemaal mis ging.

Groet!

Pagina's