dinsdag 2 april 2013

Het vogeltje is gevlogen!!

Bij ons stond deze paasdagen in het
teken van het vertrek van onze jongste vink.
Ze is maandag vertrokken naar
IJsland.
3 maanden stage in een prachtig natuurgebied waar
ze rondleidingen gaat verzorgen in de prachtige
natuur op een ijslands paard natuurlijk.
Een heel bijzondere stage.
Spannend hoor!
Inmiddels is ze goed aangekomen en vandaag
na een overnachting in Reykjavik is ze in
de bus naar Hella vertrokken.




Ik ben heel benieuwd wat haar belevenissen de
komende tijd zullen zijn en ben super blij met
skype.
De digitale wereld maakt zo veel mogelijk en
zorgt voor een regelmatig contact.

Dat maakt het toch allemaal wel wat makkelijker
alhoewel ik wel op het vinkentouw blijf zitten hoor! hihihi
Marline meid heel veel plezier en tot
vanavond! ik ben benieuwd hoe je
eerste indruk is.

Allemaal een fijne week
Yolanda


33 opmerkingen:

lien zei

Naar Ijsland, wat een mooie uitdaging! Ben benieuwd hoe ze het vindt. Ja, digitale communicatie is dan wel heel handig he? Mooie foto's! Groetjes Carolien

Home and Lifestyle zei

IJsland is wel het land dat heel goed bij haar past, wat zal ze daar van de natuur genieten. Ik wens haar een geweldige tijd, ben wel blij voor je dat er zoiets als skype bestaat.

Lieve groet, Ingrid

What's in a day zei

Wow, dat vogeltje vliegt ver hoor, spannend is het toch hoor om je kinderen los te laten, maar de ervaring die ze opdoen is zo mooi. Toen onze oudste twee jaar geleden naar Finland vertrok was ik ook heel blij met Skype...een uitkomst voor moeders hoor:)

Wens haar veel succes en plezier,

Lieve groet,
Eefie

Bizzy @ home zei

Wat een super leuke uitdaging voor haar! Drie maanden zijn ook zo weer om als je maar weet dat ze het goed heeft.
Lieve groet, Renny

renske muller zei

Hoi Yolanda.
Wat stoer,helemaal naar Ijsland.Fijn dat er dan inderdaad Skype is.
Wat zijn de foto,s van het vinkje mooi. Ik heb ook een koppeltje vinkjes in mijn tuin. Zo leuk.
Dikke knuf van Rens

Barbara zei

Wauw je "Vinkje" naar IJsland... wat super, gelukkig dat door skype het niet zo ver weg lijkt :)

Een leeg nest is toch altijd even wennen ;(

Lieve groet,
B.

Corine(THUIS) zei

Ijsland.. dat is niet een heel gewone buitenlandstage.. Gaaf voor haar!! sterkte met het lege plekje in jullie nest, ik hoop dat je vanuit de verte volop met haar mee kunt genieten ;-)

Unknown zei

ijsland?.... Wat een mooie uitdaging.
En wat een leuk stage avontuur.

Fijne Avond,
inge, my choice

Mirjam zei

Hoi Yolanda,
Ik ben met Ben een paar jaar geleden op IJsland geweest. Het is daar Puur, Ruig, Stoer en vooral heel erg mooi, mooi en nog eens mooi...
Wat zal je dochter het daar heerlijk gaan krijgen zeg. Ben een beetje jaloers op haar hoor..
Fijn dat je contact kunt houden via skype.
Ik wens je een fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Ans van Ispelen zei

Wow ! dat is niet verkeerd,om naar IJsland af te reizen.
Het moet er wel zo mooi zijn.
Ik denk,dat we vast nog wel foto's zullen gaan zien hier, van wat je dochter daar allemaal te zien krijgt.

Groetjes Ans

Saskia zei

Inderdaad wat is Skype heerlijk. Toen onze zoon in Amerika zat vond ikhet heerlijk. Ook de whats app. Want daardoor hoorde we iedere dag wat. Wat een mooie plek voor haar stage.
Groetjes Saskia

Anneke zei

Naar IJsland, wat een uitdaging! Het moet er wel prachtig zijn. De natuur is daar zo puur. Inderdaad wat is Skype een uitvinding he? Zo blijf je toch op de hoogte van het wel en wee. Ik hoop er nog meer over te horen. Een lieve groet Anneke

Juffrouw Waardvleugel zei

Hoi, hoi, ik denk dan meteen welke opleiding zal dat zijn en hoe kom je op Ijsland.... Je gedachten dus he, ik begrijp dat ze het vliegtuig nam..

Unknown zei

Een bijzondere stage. Ik wens haar veel plezier daar. Groetjes, Annet

Blomkje en Wenje zei

Dat is idd een prachtige stage! Wat zal ze daar een plezier aan beleven, ik hoop voor haar op een goede tijd.

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Sylvia zei

Een stage in IJsland, zo fijn voor je dochter, Yolanda !
Ik wens haar een hele leuke tijd daar !
Groetjes,
Sylvia

flowersandhome zei

Wat een fantastisch avontuur gaat je dochter tegemoet! Hopelijk wordt het voor haar een onvergetelijke belevenis.
En ben het helemaal met je eens, wat goed voor ons moeders dat er dingen als skype bestaan zodat contact houden makkelijk gaat.
Prachtige natuurfoto's trouwens!
Groetjes,
Marian

lia zei

Oh, 3 maanden naar IJsland.
Gelukkig leven we inderdaad in een tijd dat je makkelijk contact kunt hebben met elkaar.
Het zal een geweldige tijd voor haar worden.

Lieve groet Lia

Huize Kip Kakel zei

Wow, dat klinkt als een hele leuke uitdaging voor je dochter.
Als moeder vind je het misschien iets minder, maar gelukkig hebben we skype..
Ben benieuwd hoe ze het ervaart, die klik met de natuur heeft ze dus van jou??
Lieve groetjes,
Hannie

ivoorwit.blogspot.com zei

Wat zal je trots zijn op je dochter! Laat je ons meegenieten van de belevenissen? Fijn dat je zo gemakkelijk contact kan houden tegenwoordig. Sterkte Mams!
Fijne avond, groetjes, Thea R.

It's me zei

Tja mam........kleine meisjes worden groot...spannende tijd hoor voor jullie maar ook erg leuk toch ???...liefs van mij.,..xxx..

Ús hûs ús thús zei

Ze vliegen uit die kleine vinkjes. Mijn dochter is 13, maar ik moet er nog niet aan denken dat ze het nest verlaat. Maar het is ook wel weer bijzonder dat je dochter dit mag ervaren. Ik hoop dat ze er veel plezier beleefd. En voor jou dat de 3 maanden weer snel voorbij zijn!
Fijne acvond.
Groetjes van Aleta

natuurlijk groen en doen zei

Wat een leuk stageplekje voor je dochter.
Ja ,Rotterdan is tegenwoordig niet meer genoeg ,die van ons ging naar Singapore en skype werd ook veelvuldig gebruikt.

Wens haar veel plezier
groeten Bep

Liefde voor kransen ♡ zei

Ooh wat spannend Yolanda! Wel een hele mooie ervaring voor haar.
Zeker zo fijn dat je kan skypen,maakt het wel iets makkelijker voor de achterblijvers.
Heel veel plezier voor je dochter.
Liefs Lindy

Marjon zei

Ik las je post en dacht...ehh hoe...vink naar ijsland..eeh...nogmaals lezen....en echt hoe dom kun je zijn....wat een spannend avontuur en wat lijkt me dat mooi om dat te mogen meemaken....Voor jou natuurlijk heel wat slapeloze nachtjes maar dat is tegenwoordig zeker makkelijker met skype.....ik wens haar veel geluk en heel veel plezier...liefs Marjon

MARIANNE zei

Ja als je jongste kleine vink is uitgevlogen...snuf...mag je zeker blij zijn met Skype!!!
Hopelijk heeft ze het helemaal naar haar zin daar!

Groetjes van Marianne.

Anoniem zei

Jeetje wat leuk voor haar!! Heel apart zeg!

Ja, kan me voorstellen dat je nu heel blij bent met al die modrene dingen!!

Ik hoop dat ze een heel mooi tijd beleefd daar!!

Groetjes Thea ♥

Unknown zei

Wauw, naar Ijsland, dat lijkt me spannend hoor als je dochter uitvliegt!Maar Skype is ideaal!Kun je lekker samen even bij kletsen! Fijne week! jacqueline

Wernicke Margit zei

Bei uns sind schon die Stare gesichtet worden. Ob sie das aushalten?
Doch es muß noch Frühling werden.
Gruß
margit

Mayflower zei

Wat een mooie uitdaging voor je dochter Jolanda en fijn dat er dan digitaal zoveel mogelijk is en er ondanks die grote afstand de wereld toch een stuk kleiner door is geworden.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Jotilie zei

Klinkt als een geweldige stageplek, wat een belevenis!

Groetjes,
Corien

Lemons and blue zei

Wat een mooie bijzonder ervaring zal dat voor haar zijn.En inderdaad wat een geluk dat je via skype contact kan hebben een van de voordelen van onze moderne wereld.

Groetjes Joke

idémakeriet zei

Nou je dochter komt vast en zeker thuis met een koffer vol met indrukken en ervaringen.
Lijkt mij een prachtige stage.
Het zal wel stilvoor jou voelen zo zonder haar maar eens moet je ze los laten he:(
Liefs Gerda

Pagina's