vrijdag 11 juni 2010

Sjakie is gepromofeerd!! en de luiken perikelen!!

Onze Sjakie is een treetje hoger geklommen op de ladder!!
Leuk hij blijft wel in de buurt rond scharrelen.
Dus hier nog even onze huis... merel.

De beslissing over de kleur van de luiken is gevallen
ten minste de buiten rand en het middenvlak,
maar wat nu??
Toch rode vlakken of iets art deco??
Dit ontwerp vinden we ook mooi
komt in alle luiken op de bovenkant terug!!
Jeetje ik ben de hele dag aan het piekeren!!
Ik blijf het moeilijk vinden.
Graag reacties hoor!!
De luiken voor het huis kun je niet zien in de tuin en andersom
dus eenheid is niet direct geboden.
We hebben ook glas in loodramen dus dan denk ik dat het met rood
erg druk wordt maar kan er maar geen inschatting van maken
Nou ja we avonturen het wel!!
Ik hoor nog graag even jullie zo broodnodige ondersteuning!!
allemaal een heel fijn weekend
Yolanda

29 opmerkingen:

kienkele zei

Dag Yolanda, ik weet niet of je aan mijn voorstellen wat hebt, want ik ben errug voor rustige tinten en geen tierelantijntjes, maar het kan natuurlijk heel goed zijn dat jij dat saai vindt!
Leuk, die huismerel, wij hebben ook een setje die altijd bij ons rondfladderen, leuk he?
Succes met de kleurkeuze en een heel fijn weekend, lieve groet, Tineke

Jolanda zei

Je layout ziet er in ieder gavl goed uit dus met de luike komt het ook wel in orde, ik hou niet van teveel tierlantijnen, kan altijd nog zou ik zeggen1
Lieve groetjes

Bonjade zei

Ik vond het laatste plan met die sierlijke krul juist erg mooi....
Ha en wat goed van Sjakie...hij zit nu in ieder geval wat veiliger voor de katten......de slimmerd.
Blijf goed op hem passen hoor.
Fijn weekend

Home and Lifestyle zei

Hier net als Tineke iemand die voor rustige kleuren gaat, zelf zal ik nooit snel iets met rood doen, hoewel ik het bij een boederij wel weer heel mooi vind passen!

En Sjakie vindt het blijkbaar nog veel te gezellig bij jullie...hoop dat hij nog steeds een veilig plekje blijft zoeken en niet overmoedig wordt!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

flowing moments zei

Moeilijk, moeilijk ik ben zelf een enorme twijfelaar dus ik weet het niet. Een heel fijn weekend en succes met de keuze we zien het vast nog wel :)

Groetjes Joke

All Seasons zei

Ik ben zelf iemand die erg van rustige kleuren houd, dus rood valt voor mij af. Ik vind je luiken prachtige mooi worden, volgens mij moet ik even wat posten terug lezen bij jouw.
Leuk die Sjakie....:D

Succes met je luiken, ik ga nu eerst even een post terug lezen, dan snap ik meer van het verhaal :)
Fijn weekend
Lieve groet,
Patricia

Passione Helena zei

Hi Sjaki is nog gellig bij jullie!
Hij lijkt het erg naar zijn zin te hebben bij jullie! Wat weer een leuke foto op de trap!

Phoe..dat is een lastige vraag over de luiken..Persoonlijk ga ik voor éénheid.

Succes hoor?!

Fijn weekend!
Lieve groetjes, Helena

Rozmeen zei

Hoi,

Ik zou zelf voor rustigere kleuren gaan. Vind ik het mooist. En sjakie..daar blijven we van genieten.Eigenlijk is hij best schattig..beetje ondeugend in jullie tuin rondhangen..

Groetjes,
Rozmeen

My name is Riet zei

De luiken op je banner hierboven vind ik erg mooi. Vrolijk en kleurrijk en erg verwelkomend. Is ook belangrijk.
Fijn weekend

Michaja zei

Wat schattig dat sjakkie nog lekker gezellig dichtbij jullie blijft!
Enne ik geloof dat je niet veel aan me hebt. Ik vind het zelf ook erg moeilijk om goed in te kunnen schatten wat het moeiste zal zijn.

Ger zei

Dat is nou wel het laatste wat ik wil.......''mijn Viooltje'' beetje verdrietig maken!!!

Had jij het eerste gedeelte van mijn post maar overgeslagen en enkel naar het veldboeket gekeken........tja....ik kan het niet meer terugdraaien....je hebt het al gelezen...

Hen ffff extra m'n best gedaan om iets te bedenken voor je luiken.....ik vind ze zó trouwens al mooi.
Ben even naar de oudere post van de voordeur gegaan en heb de stijl van ramen en voordeur goed bekeken.
Wat zou je vinden van enkel een hol sierlatje/lijstje aan binnenkant rondom en dat ook in de groene kleur mee verven, in het timmervakjargon noemen ze dat verjongen....

Die merel ziet het bij jullie wel zitten......gezellie met al die mooie meiden.......in rokje:-)

Succes met de luiken!!!

Fijn weekeind en dikke knuffel!!!
Ger

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Gezellig zo, met Sjakie! Hopelijk komt ie nog es terug als ie groot en zelfstandig is, dat zou leuk zijn!

Welke kleur voor je luiken, pffff, ik zou het een beetje rustig houden, maar dat is mijn mening, en dat is misschien wel juist waar jij niet van houdt?! Sorry, kan ik je niet mee helpen.

Fijn weekend!
groetjes Hilde

It's me zei

Art deco !! geweldig met het glas in lood !!!! ben benieuwd ...............fijn weekend !!! lieve lieve groetjessssssss van mij.........

Monique zei

Wat is het toch een plaatje... die vogel bedoelde ik hoor! Maar natuurlijk ook je kunstwerk voor de panelen. Lijkt me erg mooi. Al zal ik persoonlijk denk ik meer gaan voor de driehoeken, of hoe zeg je dat? Net als op je kopfoto. Maar ach... ik ben dan ook weer zo'n tipisch gevalletje... Ben benieuwd wat het gaat worden!

Loveforpiemonte zei

Tja ik ben zelf nogal van de nostalgie en dingen in ere herstellen zou dus zeker een kleur gebruiken die terug komt uit het verleden, maar wat je ook doet... het wordt vast mooi en ben dan ook benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen.
Groetjes en fijn weekend,
Madelon

Deco a la retro zei

Hi!
oh, cute with your little bird...and coinsidence I just blogged about a birdnest i kind of made=)
The colour of the doors looks great, and the decorative pattern!
How about the same 'green' as round the frames...?

Wish you a nice weekend.

Pas de deux zei

Als je glas in lood ramen hebt zou je er misschien een rustige tint uit kunnen kiezen. Het is ook mooi om van de kleur groen uit te blijven gaan, maar dan bijvoorbeeld drie tinten lichter in het kleurgamma. Succes. Lilian

Heleni zei

Yolanda, ik heb 't eens even bestudeerd, jouw luiken. Zelf ben ik ook weg van tierelantijntjes en zou die mooie krullen ook in groen schilderen op de creme vlakken. Lijkt me schitterend.

Veel succes ermee.

groet Heleni

Corina zei

IK vind je layout van ej krullen erg mooi en wat heb je hard gewerkt aan de panelen!
Petje af hoor!
Sjakie is hartveroverrend, wat een ondeugd! ;-)
Succes met je beslissing en een gezellig weekend!
Groetejs Corina

Margot zei

Hoi, ik zou het zo rustig mogelijk houden, geen toeters en bellen.
Misschien weet Sjakie wel een oplossing, hij moet er tegenwoordig ook tegen aan kijken.

Groetjes, Margot

Twa zei

Wat schattig die merel. Maar gaat je hond daar dan niet achteraan? Nog even en hij is groot genoeg om de weide wereld in te gaan.
Je luiken zijn mooi geworden zeg! Heb je die echt zelf gemaakt? Knap hoor. Tja, persoonlijk hou ik niet zo van rood, maar ja dat is smaken verschillen. Maar bij jou huis zal het vast wel heel mooi staan. Ik zou het groen met wit (of creme) houden. Staat mooi rustig. Succes ermee! Groetjes Antoinette.

Karin zei

Ik blijf bij mijn eerdere keuze, groen met groen :) Maar ik heb zo'n vemoeden dat jij iets heeeel anders gaat doen haha.
Succes ermee!

little sweet things zei

Wat leuk dat Sjakie toch telkens weer terug komt.
Ik vind je idee voor je luiken super leuk. Daarnet heb ik even gezocht bij google en dan op afbeelding luiken, maar daar vind je ook niet veel inspiratie.
Ik zou zeggen gewoon doen, is het resultaat niet wat je wilde, dan gewoon de kwast er weer over.
Succes en groetjes Sas

Muisje zei

Wat leuk zo´n vogeltje dat in buurt blijft.
En wat je luiken betreft, daar heb ik geloof ik niet veel verstand van.
We blijven het volgen.

Groeten Herma

Mijn Stijl zei

Ik zou het zo rustig mogelijk houden. Rood is ook niet mijn kleur maar het moet natuurlijk wel bij de rest van je huis passen.
Succes ermee!

Fijn weekend,
Anita

Stina zei

Hoiii, vindt de luiken mooi zo, rustig.
Ben benieuwd of je er nog meer aan doet.

Zeg die merel vindt het vast fantastisch bij jou, hihihi...

Liefs Stina

Fleurette zei

Hello my dear Yolanda, photo with a bird is very beautiful!!!
Wishing you a wonderful weekend:)
Hugs
Fleurette

lia zei

Ja, ik blijf toch ook voor een kleur. Maar ik wacht wel even af wat het gaat worden. Gewoon doen wat je zelf mooi vind.

fijn weekend, lia

basiclabelSweden zei

Moeilijk hoor, kun je geen proefluiken maken van karton of zo, van de ideen die je graag terug zou zien, lijkt me het beste :)

Succes en we zien het resultaat wel.

Pagina's