maandag 28 juni 2010

Op weg naar Kos

Tja
Vannacht is het dan zo ver!!
Mijn oudste dochter gaat naar haar zomerstage op Kos!
Jaaahhh wat neem je dan zoal mee??
Zwitsal natuurlijk uuhhhh??
en voor de broodnodige ondersteuning het Grieks woordenboek!
Tja als je in een internationaal animatie team gaat werken dan heb
je natuurlijk je zilveren sportschoenen bij je.
en hier ontdek ik nog een kleine verstekeling!
nog even vragen waarom deze precies hihiihi!!
Lieve meid doe je best daar en ik ga je missen hoor!!
Wat is het toch verschrikkelijk ver.
Ik heb er alle vertrouwen in hoor, dit gaat jou wel lukken.
Maak er een hele fijne tijd van en geniet van elke minuut.
Liefs en een dikke knuffel van mij.
Als je dit leest zit je er al, een water resort hotel met een giga
bad en heel veel zon, zee en strand.
OOh meid ik ben trots op je!

Yolanda

33 opmerkingen:

Cindy at her Country Home zei

**snik**snotter**snif**, mwwaaahh zie de kleenex doos nergens! Lieve dochter van Yolande vind je moeder zo'n moedig mens, she is the best!!
Top van je zo'n stageadres op het prachtige eiland Kos, voor mij zo'n 22 jaar geleden. Wens je daar heel veel succes en zoals je moeder al zo mooi schreef geniet van iedere minuut en van al die prachtige momenten wat je mag beleven. En voor jou Yolande, ooohhh lieverd weet wat er in je moederhart omgaat en jou vind ik ook helemaal Top je bent een geweldige moeder voor je kind! Reis je nog naar haar toe?..., heerlijk vakantieadres! Veel zomerliefs van Cin x

Unknown zei

Ik weet precies wat je voelt Yolanda!
Mijn dochter is gisteren voor 3 maanden op stage gegaan!
Kleine meisjes worden groot.
Sterkte. Groetjes van Romy

Stina zei

Zo dat is een eind weg zeg, ze zal jullie denk ik ook wel missen, is ze er alleen naar toe?

Nog een fijne week, groet Stina

Claudia Leertouwer zei

Gelukkig is dit bij ons nog niet aan de orde, hopelijk groei je erna toe... Tijd vliegt en ze is zo weer bij je thuis hoor.

Liefs Claudia

Muisje zei

Wat spannend, zowel voor moeder als dochter denk ik.
Wens haar een fijne tijd toe daar.

Groeten Herma

Ger zei

Time fly's when you're having fun!

Jij lieve bezorgde moeder zal die fun thuis moeten zoeken en dochterlief op Kos.

Wat een onderneming, maar het is wel een teken dat jullie je meisje begeleid hebben in haar leventje naar een zelfstandig persoontje....wat de wijde wereld in trekt om in de komende maanden weer een stukje levenservaring op te doen!!!

Hoop dat ze een héle prettige tijd gaat krijgen op het eiland!!!

En ze is de wereld niet uit,en er is,GSM,internet,skype en webcam;-)

Jullie kunnen met recht trost op haar zijn!!!

Lieve groet en succes voor dochterlief!!!

Ger

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Dat is altijd weer slikken en hopen dat ze weer met veel positieve verhalen thuiskomt. En de wereld wordt steeds kleiner en beter bereikbaar, noem maar op, smsjes. mail, hyves, bloggen enzovoort.

Ben benieuwd hoe het haar vergaat, we horen het nog wel van je,

groetjes Pauline

All Seasons zei

Oooh wat een spannende tijd, dit lijkt mij toch wel de moeilijkste tijden die komen gaan. De kinderen het huis uit voor stage, studie, samenwonen. Maar gelukkig ligt dat voor mij nog een eind vooruit en een klein beetje in zicht.
Wel erg leuk dat ze jouw kan volgen via je blog, zo fijn en wij kunnen ook mee lezen, de wereld is dan een stuk kleiner :)
Ik hoop dat ze een hele fijne en leerzame tijd heeft op het eiland en jullie kunnen trots zijn op haar.
Lieve groet,
Patricia

Anoniem zei

Ow dat lijkt mij ook wel even wennen,hopelijk hebben ze daar internet en kun je regelmatig babbelen zo,wens je een fijne week,ik vind het beertje erg schattig,lieve groet Joke.

Bonjade zei

Wat een lief bericht voor je dochter......maar wat zal ze genieten.......de mooiste tijd van haar leven waarschijnlijk.....
En daarom mag ze ook van je...want jij gunt haar dit zo......
Fijne avond

It's me zei

Owww wat zal je haar gaan missen mam........drie maanden....ga je er zelf nog heen???....tja ....nou geniet van het mooie weer...misschien leid het af.......enne je kan me altijd mailen he??? als je even wilt babbelen..kun je bellen.......liefs sterkte ......tis zooooo voorbij............

Unknown zei

OOOOOOOOOH SHOOT....dat bestaat natuurlijk ook nog he, stages!!!! AAAAAAARGH...*SLIK*....moet toch opschieten met dat wennen aan het idee dat meisje 1 na de zomervakantie naar de middelbare school gaat, in een andere stad(meisje van het dorp;))...........stage......pffff.
Maar goed....het positieve ervan is natuurlijk dat ze er een WERELDTIJD zal hebben, een flinke dosis zelfredzaamheid zal vergaren, en ervaringen van hier tot uhm....Kos zal hebben!!!!;)
STERKTE MAM!!!!!

groetjes
Lynda

Home and Lifestyle zei

Ohhh...wat zou ik dat moeilijk vinden zeg...ik ben blij dat dat hier de komende paar jaar nog niet aan de orde is! Maar ze wordt er vast een hele zelfstandige meid van, voor haar ontwikkeling zal het goed zijn! Nu maar hopen dat de tijd voor jullie voorbij vliegt!

Lieve groet, Ingrid

Pas de deux zei

Wat leuk voor je dochter, spannend ook. En jij zult wel genieten van al haar berichtjes. Dag, Lilian

wilmi zei

zo hee, dappere mama ben je hoor, zo'n lief berichtje schrijven. Ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken, hoop dat het nog heeeel lang duurt, maar kan tegelijk ook begrijpen dat het voor jouw dochter een keileuk avontuur is! laat ze maar genieten! en sterkte voor jou hoor!

André en Inka. zei

Wat een ontzettend lief berichtje voor je dochter,wij hopen dat ze een geweldige tijd tegemoet zal gaan en,ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jullie beiden een spannende tijd zal worden.

Lieve groetjes

Pierelantijntjes zei

Tjonge, wat een ervaring zal dit gaan worden Yolanda. Ik ben blij dat die van ons nog best jong is en voorlopig dit soort reizen en dingen niet kan ondernemen. Maar kan ook heel goed begrijpen dat je heel trots op haar bent.
Liefs Ester

Bella's Rose Cottage zei

Hello Yolanda! How sweet is your post today! You must be so proud:-) Be brave:-)
Bella

Anoniem zei

Wat een spannende tijd. Lief dat je deze post voor haar schrijft. Altijd moeilijk om de kids steeds weer een stukje verder los te laten...maar uit ervaring weet ik dat ze zich prima weten te redden. Ik hoop dat ze er een geweldige tijd heeft en volop zal genieten.
Lieve groetjes Tilly.

Margot zei

Dat noemen ze dus loslaten.
Brrrr... oudste naar de middelbare school, na de vakantie, hier 20 minuten vandaan, vind ik al een hele stap.
Wens ze heel veel plezier en als ze met allemaal mooie verhalen aankomt, lijkt de tijd ook wat in te korten.
Groetjes, Margot

Rozmeen zei

Oo je dochter gaat even weg...loslaten pff moeilijk...en dat missen kan ik me helemaal inbeelden. Mijn meisjes zijn nog klein 2 jaar en 9 maanden maar het gevoel kan ik me zoo goed inbeelden.

Liefs,
Rozmeen

Roelien zei

Wat geweldig dit!
Ben heel benieuwd naar haar verslag als ze terug is, mijn dochter (nu 13, dus nog te jong) wil dit ook graag.

lia zei

Natuurlijk ga je haar missen, maar je weet ook wel dat ze het gaat redden daar. En ook nog eens een leuke tijd heeft. En dan als ze terug komt, mag je haar weer lekker knuffelen. Of ga je even op bezoek...

lieve groet Lia

De Ruijsbroekjes zei

Dag dochterlief, veel plezier, ondertussen steunen wij je moeder hier ;-)

Effe pittig he Yolanda!

Ingrid. zei

Wat ben ik blij dat m'n dochter nog maar 7 is... Veel plezier voor je dochter !
Fijne dag , groetjes van Ingrid.

Marga zei

Hallo Yolanda.
Wees oprecht trots op haar dat ze dit doet. Mijn dochter zit voor 7 maanden in Australie en het was huilen bij het afscheid. Maar ze heeft zo'n ontzettende leuke tijd daar en dat doet je als moeder heel goed. Dus als het kan ga skypen en als het haar daar goed gaat voelt het bij jou ook goed.
Mijn dochter gaat vrijdag weg bij haar au pair gezin en gaat dan nog 4 weken rond reizen. Wat ze wel onderschat heeft is dat het afscheid nemen daar van al die lieve mensen haar nog meer verdriet doet. Dus deze week was ze voor het eerst op skype een paar keer in tranen. En dan weet je als moeder dat je kunt luisteren maar dat ze daar grotendeels zelf door heen moet.
Voor jou en je gezin; wees blij en trots, ze komt terug.
Nu ga ik koffie zetten want mijn oudste komt zo thuis. Ze heeft haar laatste studiepunt gehaald en heeft haar PABO beeindigd. Heb de vlag opgehangen en ben ook trots op haar. Volgende week diploma uitreiking van haar.
Groetjes Marga

Mayflower zei

Ik kan me voorstellen dat je vreselijk trots op je lieve dochter bent, wat een avontuur zo ver van huis, maar ik begrijp ook dat het wel even slikken was toen ze in het vliegtuig stapte.
Ik weet nog dat mijn dochter met haar vriendin naar Italië ging, en dit voor maar 3 weken, maar ik telde de dagen af omdat ik haar zo vreselijk mistte.
Hoe moeilijk is loslaten.
Lieve groet, Mea

Passione Helena zei

Hallo Yolanda,pffff wat zal je vandaag een rottig gevoel hebben!
Je meisje zo'n eind van je vandaan.
Dat is best even slikken.
Maar je vertrouwd haar volledig, dat merk ik wel uit je verhaal. Ze zal een fijne tijd hebben en veel leren. Altijd zal ze een fijne herinnering houden aan deze nieuwe uitdagende ervaring! Fijn zeg, dat haar ouders haar dit geluk gunnen. Ze zal jullie er dankbaar voor zijn.

Een mobiel, internet en skype kunnen jullie heel dichtbijelkaar brengen. Of misschien een last minute reisjes??

Ze red zich wel!

Dikke knuf,
Liefs Helena

basiclabelSweden zei

Wat spannend..... zucht wat staat me over een paar je te wachten ik denk dat ik gewoon maar mee op stage ga met mijn dochter....

Gelukkig is er altijd mobiel en internet ....

lieve groet uit een tropisch zweden :)

Nancy Dooren ~ Nans zei

Spannend een zomerstage op Kos! Ik kan me voorstellen dat het even slikken is!
~♥~
Ik las je lieve blogberichtje op mijn blog. Wat leuk dat je ook in Enschede woont! Je hebt een prachtig huis en tuin! Ik heb me meteen volger gemaakt van je blog en je staat bij mijn bloglist.
Hugs van, Nans

Patricia zei

Hallooo, is daar iemand?
Ojee kom ik wel gelegen, ik zie dat jullie druk aan het pakken zijn.
Ja lekker, een kopje thee graag!
Wat een leuk vakantiewerk gaat je dochter doen!
Bedankt en ik kom nog eens achterom :)

trudette zei

Wat leuk dat je op mijn Blog hebt gekeken en me gaat volgen , ik ga jou ook volgen vanaf nu en zet je bij mijn favorieten.
Wat spannend die stage voor je dochter , voor haar , maar natuurlijk ook voor jou .Maar wel een prachtige kans.
groetjes
trudette

justwendy zei

Hoi Yolanda,

Wat een lief berichtje voor je dochter, zo te lezen is het echt een kanjer. Fijn dat ze haar vleugels uit kan gaan slaan, en een warm nest heeft om ten alle tijden naar terug te keren.

Wie weet komen we haar nog tegen want wij gaan naar Kos op vakantie.

lieve groetjes wendy

Pagina's