maandag 10 mei 2010

Eerbetoon aan Corines calorieën bommetje!!!!!!

OOh Corine wat heb je me aangedaan!!!!!
Dochters!!!
18.00 uur nog naar de winkel voor een pot
met Chocoladepasta.
Onze dame is het roerend met de jouwe eens!!!
Dit is het lekkerste voedsel dat er bestaat!!
Dit is dan ook een eerbetoon van mijn dochters aan
Corine en haar dochters van
Thuis klik
Kijk toch eens wat genieten!!!
Corine bedankt voor je heerlijke recept!
We zullen er weer van groeien!!
en zo te zien bloeien!!!!
Ik wens iedereen een heerlijke calorie loze week!
Yolanda

25 opmerkingen:

kienkele zei

Ach Yolanda, kan ons het schelen joh, die calorieen, ik schreef het bij Corine ook al, die kont is toch al dik (de mijne tenminste wel, helaas...) en het ziet er reuze gezellig uit, en dat is toch echt het allerbelangrijkste, toch? Fijne avond, lieve groet, Tineke

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Oh meid, wat gezellig!!
En nu lekker genieten van het opsmikkelen!
Ben het eens hoor met Tineke, met elkaar gezellig bezig zijn en eens wat lekkers eten, weegt toch niet op tegen de calorieën...

groetjes Hil

Karin zei

Whoehaaaaa, ik kom niet meer bij. Ik heb net het recept uit zitten printen en jij hebt het al op! Geef toe, jij kon ook niet wachten :o))

Muisje zei

Er zitten ook gezonde bananen in.
Heb ik altijd met appeltaart, dan voelt het niet zo slecht.(haha)

Groeten Herma

by kuzz zei

Kan IEMAND dit naar ZEELAND STUREN AUB?? nee niet het recept...jullie weten toch dat ik niet kan koken!
Het water loopt me in de mond mmmmm heerlijk!

Stina zei

Hmmmm....lekker bananen brood, heb jij het recept Jolanda..
Is toch heerlijk voor één keertje, hihi;]

Gr Stina

Corine(THUIS) zei

Lekker hè?! Hihi, en je krijgt er zo'n heerlijke plakkerige chocolademond van!!
Groeten aan je dochters, Corine(THUIS)
PS. Ik ben gelijk maar volger geworden want dat was ik nog niet!?!

Pierelantijntjes zei

Ooh zal ook eens gaan kijken bij Corine.( eigenlijk erg gevaarlijk voor een zoetekauw als ik) Het ziet er heel erg leuk uit allemaal. Een heerlijke gezellige post, Yolanda.
Lieve groet van Ester

Maria zei

Hello Yolanda! Nice you visited in my blog! Warmly welcome to follow it! <3
You have very beautiful blog! I came back soon!
(It's so late here in Finland by now. :) But tomorrow, I may came back! :)) )

Unknown zei

ik WIST dat ik niet moest komen kijken!!!! Dit heb ik ook ooit eens gemaakt, toen waren de meiden nog echt klein(kleuters denk ik).......ALLEMACHTIG wat een slagveld na afloop!!!! Het was heerlijk maar ik had pasta waar geen pasta hoort, en waar je het ook niet wenst, en douchen was een must voor de meiskes;)!

groetjes
Lynda

Marga zei

Wat ziet dat er heerlijk uit! Bananen en chocola, hhmmmm.
Groetjes Marga

It's me zei

Lekkkkkkkeeeerrrrrrrrrrrrrrr!!

Eh..............heb je nog een stukje???

lieve groetjes fijne week Ria.........

Josephine zei

Lieve hemel, wat zie ik hier voor een lekkers, ohhh, ja......wel calorieën bommetjes maar dat moet kunnen af en toe, hi, hi. Het ziet er werkelijk verrukkelijk uit, en wat een joekel zeg.
Is hij inmiddels al op???
Dit zijn echt van die doorvretertjes.....denk dat ik ook maar eens aan de slag ga.

Een fijne week,
Lieve groet, Josephine

Jeanet zei

het lijkt me idd wel heel lekker... maar ook ik ben een beetje bang voor al die caloriën.
Denk wel dat mijn dochters het helemaal tegek zullen vinden.

Leuk he om zo samen met je dochters te kokkerellen.
geniet er lekker van

groetjes

Fluitenkruid zei

Wat staat je dochter lekker te lachen :-)

Anoniem zei

Hmmm..het water loopt me in de mond, wat ziet dit er heerlijk uit. En de calorién...voor dit heerlijke recept fiets ik wel een extra blokje (twee, drie)rond.
Groetjes Tilly

Mayflower zei

ohhhhhhhh....nee...ik wil het recept niet weten haha, ik kom al aan op dit moment van de lucht. Maar het water loopt me in de mond pfffff.
Een heerlijk eerbetoon Jolanda en wat een prachtige foto's, ik zie je dochter stralen met die heerlijk caloriëenbom.
Fijne dag.
Lieve groet, Mea

*maren* zei

Hm, yummie... !

Haagje zei

Ik ben meteen naar het recept gaan kijken, als mijn dochters komen maak ik het ook.

Liefs, Haagje

Ger zei

Ha,ha....dit heerlijke recept kan je geen klooi'n noemn.....

Ga het bananenbrood recept opslaan.......maar ''ffffff'' niet eten, heb zondag bewust geen gebak genomen omdat ik op moeder haar verjaardag al bosschebol naar binnen had zitten werken.En dan met ons gezin op moederdag etentje en coupe Swartzwalder na........nou dan wil ik de volgende dag liever niet naar de weegschaal kijken.....en ik was zo goed bezig daarvoor want de eerste kilo's waren eraf.

Je dochter kan het hebben met haar slanke taille......dan zou ik ook zo'n lach op m'n gezicht toveren;-)

Fijne dag en lieve groetjes!
Ger

Bonjade zei

Oh bah zeg nu kom ik er helemaal niet meer onderuit........
Het zag er al zo heerlijk uit....gr......
Maar nu ben ik helemaal om.......
Fijne dag

Cindy at her Country Home zei

YOLANDE, JOOEEHOOOEEE kom op m'n fiets in turbo snelheid naar je toegereden! Kwam op de geur af en heb je huis gevonden, wat HEERLIJK!!! Hou van caloriebommen hahahahah..... zeker als er chocola in zit. Och och wat ziet dat er heerlijk uit en gebakken in je fantastische fornuis. Heb ondertussen terwijl ik bij je zit te snoepen heerlijk je posten bijgelezen en vind de bloemenkrans helemaal GEWELDIG! Dankjewel voor je lieve bezorgde berichten ook ik heb jou gemist. Gelukkig krijg ik nu weer tijd om te bloggen en blogs te lezen. Heb bij jou even lekker een klein feestje gehad, JAMMIE. Veel liefs en zit nu echt "bom" vol, spring op m'n fiets tring tring dikke zoen van mij Cin x

lia zei

Zo jij hebt het meteen maar klaargemaakt. Het is een best bord vol. Hmmm is het al op?

groetjes Lia

My name is Riet zei

Dat klimk helemaal geweldig en ziet er heerlijk uit.

Splashes of Pink and Mint zei

Ik heb het lijnen maar uit m'n woordenboek gescrapt en heb me voorgenomen om gewoon te genieten! En dat zal met dit vast en zeker lukken, hmmm... wat ziet dat er zalig uit! Enne... bananen zijn héél gezond hoor!

Pagina's