zaterdag 2 mei 2015

Klassiek

Deze lente ben ik weer op mijn klassiek Engelse inrichting
uitgekomen.
Een tijdje geleden heb ik een mahonie klaptafel op de
kop kunnen tikken en een Windsor chair met hoge rug.
Daarbij mijn zilver en kristal en het plaatje is weer
compleet.




Ter nagedachtenis aan Yarda heb ik een aquarel gemaakt
in zwart wit.



Ze heeft een mooi plaatsje gevonden boven ons bureau en tussen mijn 
verzameling zilveren beursjes.

Wat is het heerlijk vandaag.
Natuurlijk zijn we even naar het bos geweest en 
hebben de eerste vlinders al weer gespot maar daar meer
over in mijn volgende post.

Een heel fijn weekend
Yolanda

11 opmerkingen:

Janneke zei

Wat een prachtige aquarel van Yarda en dat plukje haar erbij, heel bijzonder.
Zo moet ik nog in mijn "spullen" ergens een plukje haar hebben van een lievelingskoe.
Groet,
Janneke

Marjon zei


Prachtig aquarel en ze heeft een mooie plaats gekregen. Je beursjes zijn ook super mooi, zo leuk met de lijstjes erom heen. Engels klassiek gaat nooit vervelen...heel mooi allemaal....fijn weekend en lieve groet Marjon

Des guirlandes zei

Zo'n Winsor chair is mooi, ben ik ook fan van.
Je aquarel is mooi.
Groetjes,
Barry

Ger zei

Klassieke Engelse stijl is en blijft mooi in het interieur en gaat ook mij nooit vervelen.
Mooi model stoel heb je!!!
Heb ook al vele jaren verschillende antieke armstoelen waarvan een met deuken op de armleuning waarvan ik altijd zeg dat een Engelse opa op die plek vaak zijn pijpje uitgeklopt moet hebben.

En de aquarel heeft een bijzonder plekje gekregen zodat Yarda toch nog een beetje in jullie midden is.

Fijne zondag en lieve groet,
Ger

Ans van Ispelen zei

Wat heb je dat mooi geschilderd,Yolanda.
En het heeft een mooi plekje gekregen.
En je hoekje met de Windsor chair is inderdaad echt typisch Engels.
Heel erg mooi.

Nog een fijne zondag
Groetjes Ans

Marian zei

Mooi je interieur zo..en wat knap gedaan die aquarel...super mooi..past ook mooi in het interieur...f

Mirjam zei

Hey Yolanda,
Ik had door mijn time-out nogal wat posten gemist en zo ook die van Yarda en Shakey... Ik heb wel even teruggelezen hoor. Sterkte voor jullie allemaal. Zulke lieve trouwe huisdieren, die ga je enorm missen. Maar wat heb je een prachtige tekening van Yarda gemaakt.. zo is ze er toch nog een beetje bij...
En die bovenste foto van je klassiek interieur... een juweeltje...
Fijne zondag,
Liefs,
Mirjam

Anoniem zei

Het ziet er sfeervol uit, je Engelse stijl. Mooi setje heb je staan met het zilver en glaswerk!
Je aquarel van Yarda is heel mooi geworden, vooral de ogen 'spreken'...super mooi! Zul je wel vaak even naar kijken...zo is ze er toch weer bij.
Liefs, Peetje

Onder de rieten kap zei

Wat een prachtige aquarel van Yarda...zo lief met dat plukje haar erbij, oh ik wou dat ik zo mooi kon schilderen, dat is echt een gave hoor!
Veel liefs, Yvonne

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat heb je dat mooi gemaakt zeg: die aquarel is prachtig! Wat een mooie herinnering!

groet Trijnie

♥Sanne zei

Mooi je aquarel en het plukje haar erbij! Je hebt echt een talent. Liefs sanne

Pagina's