maandag 16 augustus 2010

Wat doen we op een regenachtige avond?

Na veel heerlijke avonden genietend van het prachtige weer
was het nu eens een verregende dag met een
kille avond.
Echt een avond om eens even lekker te bakken.
Heerlijk de lucht opsnuiven van de warme cake uit de oven.
Wat zijn we toch verwend met de seizoenen.
Ik zou wat dat betreft in geen ander land willen wonen.
Coby bedankt voor je lieve berichtje.
Ik ben blij dat je het mooi vind. We hebben ons best gedaan
om je directiekantoor om te toveren tot een
romantisch droompaleisje (Ze woont anti kraak in een kantoorpand
vandaar het projecttapijt en systeemwanden hihii).
Ik wens jullie allemaal een heerlijke avond
en als je zin hebt neem een stukje.
Wel verdient hoor want ik ben blij met al jullie
leuke en lieve reacties.
en voor iedereen die mij is gaan volgen.
Fijn dat jullie erbij zijn gekomen en ik kom met
veel plezier bij jullie achter de deur kijken.
lieve groet Yolanda


43 opmerkingen:

Madelief zei

Hoi Yolanda,

Je tulband ziet er prachtig uit! Met dit vieze weer is het inderdaad heerlijk om te bakken. Ik geloof dat ik ook maar weer eens de kookboeken in duik.

Lieve groet, Madelief

Jolanda zei

Oooooh, wat lekker!! Kun je niet even een stukje komen brengen? Of is ie al op?

Unknown zei

Ik neem graag een stukje van jouw heerlijke cake. Dankjewel!

Lieve groetjes, Ria

by kuzz zei

mmm...mmjammie.....ik mag niet met volle mond praten leer ik mijn kinderen mmm ..majmjammmmm..
Zo dat was even lekker! Heerlijk, daar wordt het inderdaad weer voor! Oh en dan ruikt het zooo lekker in huis!
Geniet ervan of is het nu al op?
lieve groet, Erna

*maren* zei

Hm, der sieht lecker aus!
:)

Christina zei

Dat ziet er heerlijk uit je kan het gewoon ruiken zo lekker !!
Stiekem vind ik het strakjes ook wel weer lekker hoor het najaar , lekker knus bij de kachel warme chocomelk.
Nu nog even nazomeren ..
Liefs Christien

Rozmeen zei

OOO dat ziet er zoo heerlijk uit! Hoe moet ik nou ooit afvallen met dit soort posts en smul fotos :-)

Liefs,
Rozmeen

Corina zei

Heerlijk, dank je wel ;-)
Ik ben dol op tulband maar nog meer geloof ik van de sfeer en de lekkere luchtjes tijdens het bakken!
Groetjes Corina

Magia da Inês zei

♥ Olá, amiga!
Passei para uma visitinha... amei!
Está tudo muito lindo, criativo e de bom gosto.
Boa semana!
Tudo de bom!!!♥
Beijinhos.
Itabira♥♥
♥♥ Brasil

Bonjade zei

Nu ik neem een stukje hoor.
Heerlijk voor vanavond bij de koffie....
Thanks
Fijne avond

Claudia Leertouwer zei

De meiden hier zijn net cakejes aan het bakken! Liefs Claudia

Haikey love of living zei

Ohh, heb juist vandaag besloten om ff niet meer te snoepen ;-(
maar het ziet er heerlijk uit!

groetjes, Haikey

Marian zei

Nou, die ziet er echt goed gelukt uit. En lekker met krenten er in....
En ben het met je eens dat hier het beste plekje is met de zeizoenen.
Stel je voor, dat je er geen hebt, zoals in oost-australie, vreselijk.

Unknown zei

Nou, heerlijk ziet dat eruit.
Hij zal wel op zijn...niet!
In iedergeval een goede oplossing voor het slechte weer.
Groetjes Nicole

Home and Lifestyle zei

Mmm...ziet er lekker uit! Er staat hier nog monchoutaart in de koelkast, is ook niet verkeerd :-)

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

grada zei

Hoi Jolanda

Hmmmm wat ziet dat er lekker uit zeg?
Heb jij daar een speciaal recept voor en welke tulband heb je gebruikt een ijzeren of siliconen?
K zou er zo in happen en net wat je zegt
De jaargetijden hebben allemaal wel iets maar de wintertijd is voor mij helemaal happy echt super gezellig
Gisteravond de lampjes in mn krans al weer aangehad daar geniet ik geweldig van
En wat heb je het leuk gemaakt bij je dochter echt geweldig en wat zal ze het leuk vinden en ook lekker verwend door pa
Ik werd ook altijd door mn mn vader verwend en hij hem nu nog altijd de hand boven het hoofd want het is mn eigen lieve pa
We kunnen het ontzettend met elkaar vinden omdat we ook vaak dezelfde ideen hebben en mn moeder vaak andere
Ben met haar ook gek hoor maar met pa is er toch iets speciaals

Groetjes Grada

jolanda zei

wowwwww... wat ziet dát er lekker uit!!!! Ik sluit me helemaal aan bij Grada hoor, dat recept wil ik ook wel! ;-)
Ja het wisselen van de seizoenen is hier toch wel heel bijzonder hé? Ik kan ook nooit kiezen welk seizoen ik nou het liefste heb. De zomer is natuurlijk heerlijk met dat warme weer waarin je lekker buiten bent, maar zometeen de herfst is ook weer fijn. De geuren buiten en de mooie kleuren en de gezelligheid van de avonden met de kaarsjes aan... ja dat zie ik ook wel weer zitten.
groetjes jolanda

Rita M zei

Die ziet er echt lekker uit hoor - lekker met men tasje thee dat ik net drink :)
Lieve groetjes
Rita

le ciel flamand zei

Mmmm, dat ziet er heerlijk uit! Hier staat nog een kom chocolademousse in de koelkast, daar komt straks een aanval op als man en kinderen die gaan ontdekken...
Fijne avond en geniet van dit lekkers! Annelies

lia zei

Alweer zoiets lekkers. Nog een stukje dan.....

fijne avond, lia

Daniëlle zei

Lekker hoor! Doe mij maar een puntje :-)
Groetjes
Dani

Thee zei

'k Kwam al meer van die lekkere baksels tegen. Overduidelijk dat het regent!
Zet de koffie maar vast klaar. Kom eraan!

It's me zei

Wat een heerlijke cake....neem graag een stukje hoor....ziet er goed uit !!! zeg uh...word alleen Coby maar bedankt???? whahahahhhhhhhhhaaaaa.....weet je wie er in de winkel was zaterdag?????.......Lyndahhhhhhh......hahahahhahah!! ik ben een soort van bekende nederlander aan het worden......hahahhahhah!! alle blogdames komen naar Maarssen......fijne week liefs Ria....

Mayflower zei

Mmmmmmm....dat laat ik mij geen 2x zeggen hihi, wat ziet de cake er heerlijk uit.
Hier hadden we vandaag meer geluk wat het weer betreft.
Ik wens je een fijne avond.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

Mmmmmmmm, wat ziet je cake er heerlijk uit ! Zelf vind ik het zalig dat die koudere avonden er zo stilaan tussen beginnen te sluipen. Weer heerlijk tijd voor gezellige dingen, zoals samen cake eten :)))
Ik ga mijn recepten maar eens uitsorteren!
Lieve groet, Sonja

Michaja zei

Die tulband ziet er delicious uit!
Groetjes Michaja

Richtsje zei

Hallo Yolanda,
Via een zweeds blogje zag ik een link naar de jouwe. Was even erg nieuwsgierig en dus snel gekeken.
Jammie, dat ziet er heerlijk uit zeg! Ik was vanavond van plan om te gaan bakken maar er kwam van alles weer tussen, dusseh...

Josephine zei

Jammie jammie, dit ziet er werkelijk verrukkelijk uit Yolanda, was het maar waar, heb best zij in een stukje en vooral op dit tijdstip. Het is een heerlijke bezigheid bij regenachtig weer om zoiets te gaan maken. Hier was het vadaag eigenlijk heerlijk weer en ik heb geen druppeltje gezien...sorry!!!

Lieve groet, Josephine

justwendy zei

ziet er heerlijk uit, goed idee.
binnen kort ook maar weer eens wat bakken.

De kamer van je dochter ziet er trouwens super gezellie uit. Leuke thuis komst.

gr wendy

Sylvia zei

De cake ziet er heerlijk uit, Yolanda, dankjewel !
Fijne week,
Sylvia

Een sneller kloppend hart zei

Jammie, die tulband ziet er heerlijk uit! Ik krijg meteen zin om zelf te gaan bakken maar ja...nu even niet...het is al half 11 geweest ;)

Groetjes, Veronique

Pierelantijntjes zei

Volgens mij zit het in de lucht en is iedereen aan het bakken vandaag. Haha. De kinderen hebben vanmiddag muffins gebakken. Heerlijk natuurlijk, maar als ik heel eerlijk ben zou ik dolgraag een stukje van jou cake willen proeven Yolanda. Wat ziet die er overheerlijk uit.
Wat fijn dat je dochter bijna weer thuiskomt. En wat is haar kamer gezellig. Ik vind het kamerscherm ontzettend mooi. Ik heb Jan al een paar keer lief aangekeken maar hij heeft het nog niet in het hoofd om er een voor mij te maken.
Een fijne week toegewenst,
Liefs Ester

Yvonne zei

mmmmmm, ik kom net thuis, maar ben een beetje gammel, dus ik lust wel een stukje, mmmmm ziet er heerlijk uit!
Groetjes Yvon

Karin zei

Ruikt goed Yolanda, maar uhhh zie ik daar krenten, dan sla ik deze keer even over..jammer..

Daydream Living zei

Hi Yolanda,
Ook hier is het bar en boos, heb geen cake gebakken maar neem wel een stukje van jouw heerlijke cake! Super leuk om dit op je blog te zetten! Truste,
Maureen
xx

Carolyn zei

Hi Yolanda,
that looks so good-i would love a piece!

Carolyn

Kiki zei

Ik dacht gisteren avond net hetzelfde als jou en heb ook een cake gebakken. Welliswaar niet uit een doosje deze keer, maar een echte Quatre Quart. Alleen neem ik er geen foto's van. Dus als ik nu eens altijd mijn camera in huis liet rondslingeren...

Marijke van Ooijen zei

Hay Yolanda,

Meis wat ziet deze cake er ontzettend lekker uit...
Je kunt het haast van mijn schermpje afhalen, en de geur ruiken...

Ik ben deze week weer aan de lijn begonnen, en als ik dit zie loopt het water me in de mond...

Prachtige foto's!

Liefs,
Marijke

Loveforpiemonte zei

OOOH wat ziet het er lekker uit zeg.. Nou dan heb je nog even wat te doen hier regent het constant. BAH!!!!!
Groetjes en een fijne week,
Madelon

Anoniem zei

Hee mam,

zou ik even mijn adres achterlaten?? Jummmmmiiee

Ik leef hier 's ochtends op pannekoeken, 's middags op watermeloen, en 's avonds op alles behalve iets dat me bekent voorkomt.. en wat men buik gisternacht erg van streek heeft gemaakt.

Dussss Ik zou nu echt wel even een vliegtuig naar huis willen pakken, om eventjes mijn tanden daar in te willen zetten zeg!!

Alweer lekker aan het werk trouwens? Overleef je het nog een beetje? en ik vraag mij nu wel af, of je nou het bos moet verlaten :(

zou ik wel heel erg voor je vinden.

Nou, en ben je al hard aan het bedenken van wat je nu wilt voor je verjaardag?

behalve een nieuwe koelkast, een koeienvelletje, een bad op pootjes, een nieuwe auto? Want dat kunnen marline en ik je alleen op poppenkast formaat geven!

Hahahaha denk er even goed over na!

Mss kun je alvast een winkel zoeken waar je de mooiste kerstspullen alvast kun halen?

hahahahahaaa (je moest toch op een andere tijd jarig zijn hoor!! )

Stuur maar even een mailtje

Liefsssss DIkke kusss
vanuit Kosss



nog precies 2 weken ma!!

xx

Anoniem zei

Hmm..zit ik hier met een knorrende maag naar deze lekkere tulband te kijken. Ziet er heerlijk uit..het water loopt me in de mond. Ook hier veel regen en triest weer..het lijkt wel herfst.
Lieve groetjes Tilly.

De Ruijsbroekjes zei

Hoi Yolanda,

mag ik ook een stukje ? Heerlijk hier hou ik van...lekker met rozijnen dat geeft je cake weer net even meer..manlief houdt niet van rozijnen..dus meestal sla ik die over, maarik? Ik doe er een moord voor dus ben blij dat ik even bij jou kan aanschuiven ;-)
Heb je nog thee? Of zal ik even zetten ? Ik wil ook je recept please please !

Fijne week!
Liefs, Elise

Fluitenkruid zei

Hier kan ik echt van genieten, herfstig weer en een heerlijke geur uit de oven..

Pagina's