zondag 28 februari 2010

Grootmoeders meidenkast

grootvaders pijp
Zijn tabakspot staat al klaar
fazanten voor het jachtdiner
en natuurlijk mag de jachttrofee niet ontbreken

Deze kast komt goed tot zijn recht in onze kamer.
Het mooiste is dat hij onze tv verbergt,
want zeg nu zelf in een huis met oude klasse hoort geen tv thuis.
Avonds gaan de deurtjes open wordt er een boekje tegenaan gezet,
anders vliegt hij krakend en piepend weer dicht
en kunnen wij genieten van alle hypermoderne geneugten des levens.

6 opmerkingen:

It's me zei

Hoi

Had net ook een berichtje gemaakt maar die kreeg ik niet verzonden .......ja leuk he?? die berichtjes......ik kijk ook elke keer of er weer iets is !!

Zo spannend gaat wel een hoop tijd in zitten he?? in het bloggen?? maar tis erg leuk ! fijne avond !! groetjes Ria

La Maison zei

Wat heb je dit mooi gefotografeerd en ik ben onder de indruk van je eitjes.
Ik kan absoluut niet schilderen dus kijk altijd mijn ogen uit als iemand het wel kan.
Ze zijn echt prachtig.
Mooie oude spulletjes ook.
Veel plezier met bloggen en een lieve groet van
Hermine

Yvonne zei

Wat een prachtige kast is dat zeg, mooi met al die oude spulletjes erop
zie bij jou ook van die schedeltjes hangen van een ree, mijn zoontje (zaterdag 10 geworden) had er pas 1 gekocht van zijn eigen geld, valt ie afgelopen zaterdag (op zijn verjaardag dus) in gruzelementen op de vloer grrr
hij is daar gek op, wij weten hier ook de plekjes waar wilde varken en ree/herten zitten, prachtige beesten
maar daar ging het niet over, ik dwaal af hihi
vind je eieren ook supermooi geschilderd, echte kunstwerkjes !
Groetjes en een fijne dag gewenst!
Yvon

Ger zei

Hoi Yolanda,
Hartelijk welkom op mijn blog!
hi,hi, het is alsof ik m'n dochter hoor......daar moeten die moderne apparaten ook achter deuren.
Maar ik begrijp het, zeker als je alles in huis met 'n landelijke style hebt ingericht.

En wat een mooie spullen zie ik op de meidenkast het is echt een collage op het thema jacht.
Wat subtiel die beschilderde eieren,knap hoor!
Jammer ik zal mijn creative ei ergens anders in moeten leggen, ben niet handig met penseel of potlood.

Trouwens.....na een jachtpartij wil ik wel aanzitten aan het jachtdiner......dat lijkt me wel iets...

Lieve groet,
Ger

Belle Brocante design zei

Je hebt ook dat mooie jachtservies Brookshire van Johnson brs. zag ik! Hmm en ik lees wat over een heerlijk jachtdiner. Hebben wij nog wat gemeen?!! Ik zal mijn verzameling geweien ook eens op mijn blog zetten! Ik heb dat mooie servies niet maar wel een heel leuk jachtgebaksstel! Bedankt nog voor je leuke reactie op mijn Blog, ik ga jou ook stalken hoor!

Gezellige zondag nog,
Annemiek

Belle Brocante design zei

Ik wil je nog wat vragen over je jachtverzameling maar dat doe ik liever per mail, ik zie die hier nergens staan! Kun je mij even mailen dan heb ik em!

Lieve groet,
Annemiek

Pagina's