donderdag 15 juni 2017

Brugge

Wat is Brugge een geweldige stad.
Ogen te kort en mijn camera heeft overuren gedraaid.
Twee geweldige dagen met mijn dochters.
Een reisje naar Brugge was mijn moederdag cadeau.
Wie wil dat nou niet!
Geniet even met me mee van een kleine impressie.





 Begijnhof  met de scheef gewaaide populieren.
Hier wonen nog steeds 20 nonnen.


|Begijnhofje niet toegankelijk voor publiek maar ja de deur stond open.


 onze Boomknuffelaar!! Deze populier schijnt heeel groot te zijn uhhh?????


Rondvaart


Deze hoofden op de huizen verjagen de Geesten




 Prachtige gevels door de hele stad.




Op bijna elke hoek van de straat een kerk in beeld.


Het is er ook altijd kerst.


Diet is een mooi doorkijkje zeggen ze! 








Ik heb werkelijk genoten van al het moois en natuurlijk de
gezelligheid met de meiden!
Allemaal een hele fijne week
Yolanda

8 opmerkingen:

Haak en Pen zei

Wat een heerlijke foto's heb je gemaakt. Volgens mij heb je zeer genoten...

Ans van Ispelen zei

Ja,ik ben er ook eens geweest en het is
er inderdaad schitterend.
Je foto's zijn prachtig.

Groetjes Ans

Crea-roosje zei

Mooi stad en wat leuk dat je dat gekregen hebt,dat is genieten met je dochter's zo te zien!
fijn!
Mooie foto's gemaakt.
groetjes Esther

It's me zei

Ja Brugge is mooi...liefs ria x❤️

Conny's-blog zei

Prachtig het Brugge, lang geleden ook eens geweest..........liefs.conny

lien zei

Mooi he! En veel antiekwinkeltjes daar!!

Ger zei

De foto's laten duidelijk zien hoe jij samen met je meiden genoten hebt van prachtig Brugge ☺☺

Zonnige zondag,
Ger

Tuinmachine zei

Brugge is een heerlijke stad. Ga er eenmaal in het jaar een weekendje heen.

Pagina's