maandag 6 februari 2017

Voorjaar in de keuken

Afval scheiden is leuk maar waar laat je al die bakken.
hier een oude porseleinen luieremmer op het aanrecht.
Een koperen deksel en het is weer helemaal klaar.


Onze kleine Jut vermaakt zich opperbest met
Silke

Vandaag waren we even in de kringloop.
Daar zag ik deze oude hindelopen kinderstoel.
Super leuk hé zei ik tegen mijn man en liep
door en scoorde de houten trein.
Op de terugweg richting auto kwam de vraag
Wil je de stoel niet?
Ik jawel hoor hij is geweldig maar......
Oké was zijn antwoord hij ligt al in
de auto!! OOh hoe leuk!! Hier kan kleinzoon
zich mooi in vermaken want zeg nou zelf, het is
om te gebruiken. Ook op het hobbelpaard mag er
worden gehobbeld. 
Ik hou van antieke gebruiksvoorwerpen en
gebruik ze ook.



Zondag was het knutseldag ik heb deze twee kransen geknutseld.
Zin in  de lente, maar het mag van mij ook nog wel even
Winterwonderland worden








 
 in de avond de kaarsjes weer aan!



een hele fijne week!
Yolanda

Pagina's