woensdag 30 november 2016

Geurolie

In duitsland had ik geurolie gekocht.
Een heerlijke kerstgeur en ja het ruikt ook echt heel lekker.
Ik heb geen geurlichtje en je ruikt het niet echt op dennenappels dus 
een alternatief gezocht in mijn koperen pannen collectie.
Het ruikt heerlijk nu en ik geloof dat ik momenteel al helemaal in
kerstsferen beland.
Toch die kerst cd maar opzetten die ik van mijzelf nog niet mag afspelen.
Vanmiddag ga ik samen met een vriendin kerststukken maken.





Ik ben er al helemaal voor in de stemming.
Een heerlijk geurende dag
Yolanda

7 opmerkingen:

lien zei

Weihnachten backerei, de naam alleen al... :)

crochetcookingandmore zei

Fijne middag!

Marguerite zei

Voor we er erg in hebben is Sinterklaas alweer naar Spanje en vult het huis langzaam met kerstspullen...

Ans van Ispelen zei

Wat heb je toch een ontzettend gezellige keuken.
En van mij mag je naar de kerst-cd luisteren,hoor.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Dat klinkt bijzonder goed...en wat zou ik graag dat geurtje even gauw willen ruiken. Niet te lang want ik wil niet naar kerstgebak gaan verlangen hihi.

Liefs, Ingrid

Unknown zei

Ik ga volgende week kijken in Gronau of ik het flesje Weinacht zauber ook kan vinden, die lijkt mij ook heerlijk!
Groetjes Gea

Petra zei

Psss. ik heb de kerstcd al vanaf vorige week zondag aan..hihi. En deze geur zal zeker lekker ruiken. En je keuken...die pannen 8-)

Pagina's