woensdag 16 maart 2016

Marline Bos, Boom & Landschap op Radio Gelderland

Super leuk!!
In het kader van boomfeestdag is er op radio Gelderland een
interview met Marline gehouden.

Zo leuk ik heb er een filmpje van gemaakt.
Ze is twee maal op de radio geweest.
De eerste opname rond half 8
en het tweede deel
zo rond half 9 vanmorgen





Een super leuke manier om je startende bedrijf  te promoten.
Een compliment voor haar dat ze van Radio Gelderland juist haar
site eruit hebben gepikt.

Ik ben zo trots op je!

Een hele fijne Boomfeestdag

Yolanda




6 opmerkingen:

Mijn Stijl zei

Leuk!
Kan me voorstellen dat je trots op haar bent!

Fijne avond,
Anita

Corrie zei

Ik denk ook niet dat die beroep veel gedaan wordt door een vrouw. Je verwacht een stoere man daar hoog in de bomen. Pas waren ze hier ook nog bezig, toen moest ik nog aan je dochter denken.
Leuk dat ze nu al beroemd is.

Gerreke zei

Super leuk zeg!

Anoniem zei

Wat een passie straalt ze uit, heerlijk enthousiast! Je dochter heeft haar plek (hoog in de boom, hihi) zeker gevonden! Leuk!
Liefs, Peetje

Willy zei

Super leuk om te zien en te beluisteren.
Prachtig en bijzonder beroep.

Ans van Ispelen zei

Wat leuk !
Hier mag je terecht trots op zijn.
Erg bijzonder.

Groetjes Ans

Pagina's