dinsdag 8 december 2015

Kersttijd

 De gezellige kersttijd is weer aangebroken.
Heerlijk!
Kerstgroen verzameld, boom in huis en zo kan ik
me weer heerlijk vermaken.
Op de tafel in de keuken een groot kerststuk.
Voor het raam een stel oude vogelkooitjes met 
zilveren vogeltjes.
De gewei luchter versierd met takken van de
kamperfoelie uit het bos en de kleine
kerstversiering met glazen regendruppels.



Een guirlande gemaakt van dennenappels op de kast in de kamer.


Op de grote spiegel een kerststuk, eenvoudig bijeengebonden met
een lint.


Een krans gevuld met lichtjes in de buffetkast.


de kerst sokken aan de schouw en het kerstsfeertje druppelt al lekker
mijn huis binnen.


Volgende keer de kerstboom eens even op de kiek.
Inmiddels ben ik druk bezig met schilderen voor


de Landleven winterfair
Deze wordt gehouden op 19 en 20 december in
het Openlucht museum Arnhem.
Het belooft een heel mooie fair te worden met 
een prachtige winterse sfeer.
Ik heb er zin in! en mag het eieren schilderen demonstreren.

Allemaal een hele fijne week met
een mooi randje kerst.

Yolanda

16 opmerkingen:

Things and Thoughts zei

Beautiful and cozy decoration!
Happy countdown to Christmas!
Olympia

vrouw Hommel zei

het ziet er nu al super gezellig uit bij jullie

Home and Lifestyle zei

Dat staat heel sfeervol zo, zelf moet ik nog aan de kerstversieringen beginnen. Ik denk dat ik daar aankomend weekend maar eens werk van ga maken. Leuk dat je een demonstratie mag geven van het schilderen, ik hoop dat veel bezoekers enthousiast bij je komen kijken. Succes!

Liefs, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Je bent al helemaal in kerstsfeer,zie ik.
Ja,ik ben ook al bezig geweest trouwens.

Groetjes Ans

lien zei

Wat een fijne sfeer! Geniet van alle voorbereidingen!

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat leuk om voor de fair te schilderen! Ik ben er pas nog geweest dus mij zie je deze keer niet daar. Ik wens je veel plezier!
En je huis ziet er heel gezellig uit! Hier begint het ook langzaam te komen....

groet Trijnie

It's me zei

Heel sfeervol hoor!!...wat leuk zeg die fair...je word beroemd!!....liefs Ria x❤️

Thuis bij Tjits zei

Wat heb je het gezellig, heel sfeervol!! Manlief heeft vanavond een kerstboom meegenomen, dus morgen ga ik ook "los":)
Succes met schilderen, wat superleuk!!

Liefs, Tjits

Marguerite zei

Wat is het al gezellig bij jullie.

Janneke zei

Leuk om een demonstratie ei schilderen op de fair te mogen geven, veel succes!
De kerstboom is hier ook gearriveerd, hij staat nog buiten maar komt eind van de week naar binnen, ik heb er zin in. Je hebt het al heel gezellig gemaakt met de decoraties.

Josephine zei

Wat een heerlijke sfeer heerst in jullie huis Yolanda,
werkelijk PRACHTIG. De dennenappel quirlande is het
geweldig, wat een idee.

En wat mooi zeg dat je het eieren schilderen gaat
demonstreren op een fair, wat een eer dat ze je gevraagd hebben,
maar je eieren zij ook SUPER mooi.

Wens je een fijne week toe,

Lieve groet,
Josephine

Anoniem zei

Je hebt al een heerlijke kerstsfeer gecreëerd. Het is echt genieten bij je.
Leuk dat je een demonstratie mag geven op de fair! Zal vast en zeker een succes worden.
Liefs, Peetje

Anneke zei

Wat een gezellige sfeer zie ik langskomen. Wat een groot compliment om bij de fair te mogen schilderen.
Liefs Anneke

Bianca zei

Wat een prachtige creaties......Zo mooi eenvoudig , geweldig.
Liefs Bianca xx

Le Patiné zei

Dat ziet er super gezellig uit!!

Liefs Natasja

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Yolanda♥
Wat is je huis♥ in een prachtige♥ natuurlijke kerstsfeer♥ ..
ik geniet♥ er elke keer van hoe iedereen♥ zijn eigen kerstsfeer♥ maakt in huis..)
en dat siert♥ jou♥ ook weer..Wens♥ je hele fijne Warme♥ Feestdagen♥ toe en bedankt♥ voor al je mooie posten♥ afgelopen jaar lieve♥ wintergroetjes Gaby x♥x

Pagina's