zaterdag 5 september 2015

kök'n proat

Wat doe je al het regent.
Nou lekker met foto's experimenteren  en 
genieten van de pompoenen die al in
mijn keuken liggen te pronken.

Mijn droogbloem verzameling in de koperen ketel
voor het keukenraam


De droogbloemen aan mijn rek.



's avonds even door het raam kijken.



Op de tafel pompoenen op een krans van mooi ingedroogd
eikenblad en koperen schaal.
Op de achtergrond mijn nieuw verworven vogelkooitje
Is het geen schatje!



Yarda had ik al geschilderd en toen het klaar was
stond ze eigenlijk te ver naar links.
Ik kon toen nog niet weten dat Femke een maand later er
ook niet meer zou zijn.
Ik heb haar erachter geschilderd.
Misschien moest het zo zijn.
Ze hangen boven ons bureau in de keuken.
We zullen ze nooit vergeten.


 

Een heel fijn weekend en als het goed is
kunnen we deze week weer genieten van
het zonnetje net als deze
zonnebloem

Yolanda

15 opmerkingen:

Home is where the heart is zei

Ziet er supergezellig uit zo. Eikenblad vind ik zo leuk maar zou niet weten waar vandaan te halen. Wat een talent zeg, super mooi gedaan, vergeten doe je ze nooit...
lieve groet Brigitte

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat ziet het er gezellig uit bij je! En wat heb je daar mooie schilderijen gemaakt.....een mooie herinnering!

groet Trijnie

Petra zei

Wat lijkt mij dat heerlijk, zo aan tafel te zitten en dan met ramen mét ruitjes! Je schilderij.. ik word er stil van. Wat mooi om ze op deze manier vast te kunnen leggen.

Groet, Petra

Corrie zei

Ik zou ook wel eens door dat raam willen kijken.
Heerlijk sfeertje.
Wat heb je een mooi schilderij gemaakt. En wat hangt het mooi
tussen de anders spulletjes.

Anita zei

Wat gezellig zo'n proatje an de kök'ntoafel ;-)
Prachtig schilderij! in jullie hart en altijd dichtbij.
Een heel fijn weekend saampies. Groetjezz lfs mij

It's me zei

Wat prachtig.....wou dat ik dat kon.....had ik iris getekend....:-(... Onze golden murdock is ooit door Wally ....zo mooi......liefs fijne zondag x

Ans van Ispelen zei

Wat ziet het er toch gezellig bij je uit,Yolanda.
En wat een mooi schilderij heb je gemaakt.
Dat verdiend inderdaad een ereplaatsje.

Groetjes Ans

Marguerite zei

Ohh wat heerlijk dat we door jou raam mochten gluren...

lien zei

Wat een mooie foto's. En de tekening is helemaal geweldig! Knap gedaan!

Jolanda zei

Gezellig bij. Jij hebt de pompoenen al en herfstblad. Hier staan de schelpen nog, ik kan altijd moeilijk afscheid nemen van de zomer...Prachtig schilderij heb je gemaakt, soms moeten dingen inderdaad zo zijn. Lieve groet

Onder de rieten kap zei

Oh dat vogelkooitje!! Die is echt mooi, daar kun je zomaar verliefd op worden he!
Wat kun je prachtig schilderen, wat mooi om ze zelf zo te kunnen vereeuwigen, en met plukjes haar erbij, voor altijd in je hart <3
Liefs, Yvonne

Anoniem zei

Een beetje een kippenvel-moment toen ik het las dat Yarda iets teveel naar links stond op je mooie schilderij...Het heeft zo moeten zijn, want nu staan ze beiden centraal...zeker ook in je hart...
Wat heb je toch een heerlijke sfeer. Aan die tafel kun je heerlijk achter een lekkere kop thee naar buiten zitten staren. Hoewel, dan moet je niet afgeleid worden door het leuke vogelkooitje...hihi.
Liefs, Peetje

Marjon zei


Jouw keuken is een plaatje...altijd al geweest...zo gezellig en een mooie herfstige stijl al....Het schilderij van je lieve honden is echt prachtig en een dierbare herinnering .....liefs Marjon

Tuynvrouwe/ Puur Natuur zei

Heerlijke sfeerfoto's. Ik vind het niet erg om weer een beetje herfst te krijgen. Alles is zo mooi en je heb een mooie verzameling. Groetjes Anne-Marie

Judith zei

Wat ge-wel-dig dat rek met alles wat eraan hangt: Echt fantastisch wat een sfeerbrenger dat is!

Mooie foto's, ik heb weer zitten genieten

Pagina's