vrijdag 28 maart 2014

Landgoed ter Weele en zijn bewoners

Eén van onze favoriete plaatsen is
Landgoed ter Weele.
Het is een combinatie van weilanden
en bospercelen.
Altijd loop ik even naar de schommel zo 
mooi en daar zag ik in mijn ooghoek ook
een liefhebber van de oude eik.

 

Razend snel vloog hij de boom in, over de takken 
het beschutte bos weer in waar hij ons
vanuit de klimop goedendag wenste.








Vandaag nog even terug en kijken of hij ons ook komt
begroeten.

Allemaal een heerlijk weekend met veel zon en 
levendigheid

Yolanda

14 opmerkingen:

Marjon zei


Wat een prachtige foto's van deze leuke eekhoorn...en het landgoed...de foto met die schommel is ook schitterend...ik heb hier al lang niet meer gereageerd maar ik volg jou op FB....fijn weekend en lieve groet Marjon

Home and Lifestyle zei

Dit is inderdaad een hele mooie omgeving. Hoe je het ook doet, als jij ergens bent zijn er altijd herten, eekhoorns etc. in de buurt. En vervolgens weet je ze ook nog eens heel mooi vast te leggen.

Fijn weekend. Liefs, Ingrid

Mirjam zei

Prachtig die foto's, meestal lukt het niet om ze vast te leggen.

Anoniem zei

Hoe is het je toch gelukt om dit tafereeltje vast te leggen? Deze schattige diertjes zijn altijd zo razendsnel.
Mooi zo'n schommel aan zo'n oude eik. Kan geen compleet speeltoestel tegenop...
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

eigen thuis zei

Wat een prachtige foto's. Vooral die foto met de schommel aan die mooie eik...

Lieve groet Gonda

Anoniem zei

Dat je hem zo snel kon volgen met je camera!
Dit is prachtig!
Je woont in een mooi gebied!

Liefs, Gerry

Unknown zei

Wat een geluk dat hij zich zo mooi liet fotograferen! Mooie omgeving, prachtplaatje zo met die eik...

Liefs Marieke

Mirjam zei

Hoi Yolanda,
Wat heerlijk om daar te wandelen, lijkt me... En wat heb je dat eekhoorntje ontzettend mooi vast weten te leggen...
Ik hoop dat je die nog heel vaak tegen gaat komen daar... zo schattig.
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Marian zei

Ooohh wat een leukerd...jij hebt vast snel moeten 'knippen' want het zijn zulke gladjakkertjes :)

Ans van Ispelen zei

Leuk zijn ze hè,de eekhoorntjes en razendsnel,dus knap,dat je deze zo goed op de foto hebt kunnen krijgen.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Blomkje en Wenje zei

ahh, dat is leuk! Wat goed dat je hem/ haar zo mooi hebt vastgelegd!

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

flowersandhome zei

Prachtige foto's!

Bij Guusje Thuis zei

Een omgeving waar jij je volgens mij helemaal thuis voelt, mooi daar! Groetjes, Colin

lia zei

Oh, ik ben dol op eekhoorntjes.
Toen wij pas een weekend weg waren zag ik er steeds een paar als ik mijn camera niet bij me had.
En had ik hem wel, dan zag ik ze dus nergens....
Jij had meer geluk..

Pagina's