zondag 12 januari 2014

Reintje de Vos

De vos voor Marline is inmiddels af.
Geschilderd op een groot ruw houten hart dat
haar kamer al sierde.
Leuk vond ik het om te zien dat zijn witte
borst en wangen samen  ook een hartvorm vormt.




In 
't Brocante Huuske 
zijn ook weer wat leuke items geplaatst.


klik op de foto en je komt in de winkel

Als je zin hebt kom dan even langs wapperen.
Hier is het weer vandaag iets beter dus we gaan
er nog even op uit.

Voor jullie ook een fijne zondag
Yolanda

28 opmerkingen:

Juffrouw Waardvleugel zei


Prachtig gedaan!
Met groet van de Juffrouw

Home and Lifestyle zei

Het bord voor je dochter is ook erg mooi geworden, wat zal ze hier blij mee zijn.

Volgens mij is het vannacht flink koud geweest, maar hier schijnt ook lekker de zon.

Geniet van je dag. Liefs, Ingrid

my way of living zei

Geweldig mooi.

fijne zondag.

gr. Anita

lien zei

Prachtig die vos met zijn witte hart!!! Fijne zondag!

Mirjam zei

Hoi Yolanda,
De vos is echt prachtig geworden.
Hier is het ook heel mooi buiten, de zon schijnt volop dus ik denk dat ik zo richtign strand of duinen ga... Lekker een poosje naar buiten.
Geniet van vandaag!
Lieve groet,
Mirjam

yvonne zei

Prachtig!!!!

Bij Guusje Thuis zei

Echt zo mooi!

It's me zei

Gaaf hoor !!!...zo mooi gedaan !!...liefs Ria...x !

Athomebymy zei

Prachtig !!!

Liefs Petra

The things I like to do zei

Wat kan je goed schilderen.Je dochter zal wel blij zijn met Reintje!
Nog een fijne zondag.

What's in a day zei

Wat mooi zeg, dat ruwe hout en dan die prachtige vos erop, natuur en natuur samen..heel mooi.

Lieve groet, Eefie

Ans van Ispelen zei

Wat mooi !
Je hebt echt talent.

Nog een fijne zondag
Groetjes Ans

Saskia zei

Heel mooi geworden.
Groetjes Saskia

The Dutchess zei

GEWELDIG die vos..WOW !!

Anoniem zei

Jeetje, prachtig gewoon zeg.

Het is net of hij er echt staat.

Groetjes Pieternel

Anoniem zei

Wat een prachtig beschilderd hart is het geworden!

Lieve groet,
Gerry

Unknown zei

Wat is je creatie supermooi geworden !!
Daar zal je dochter blij mee zijn :-)
Echt gaaf ...ik hou me aanbevolen voor zoiets moois geschilderd :-)

Liefs Johanna ( Elfies Home )
myfinestcountryhome.blogspot.nl

Alie zei

Gaaf geworden zeg, zo leuk echt iets van jezelf. Veel leuker dan iets uit een winkel!

THE BLACK BARN zei

DIE VOS IS PRACHTIG!!
MOOI GEDAAN YOLANDA!

FIJNE DAG,
MIRANDA

Marguerite zei

Wat kan jij prachtig schilderen!!

Guusje, zei

In een woord prachtig.

idémakeriet zei

Ooo wat heb jij dat mooi gemaakt zeg die mooie vossekop op dat hart.
Je bent erg goed geslaagd!!
Liefs Gerda

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Wat ontzettend mooi en wat knap gedaan.
een hele fijne avond
lieve groetjes Margarita

3treelady zei


Wow, wat ontzettend mooi die vos! En wat een leuk blog heb jij. Ga vaker bij je binnenwapperen en leuk dat je ook bij mij komt kijken.

Groetjes
Ana

het moonhuis zei

Supermooi gedaan, erg leuk!!

Liefs Monica

Krek wak wou zei

Wat is het bord mooi geworden, Yolanda! Prachtig die vos! Daar is je dochter zeker super blij mee!
x Nicole

Bella's Rose Cottage zei

Hi Yolanda,
He is beautiful! Hope your week is good:-)
Hugs,
Bella

Unknown zei

Eindelijk een blog gevonden dat anders is en met een sfeer die mij erg aanspreekt.Ik ben pas begonnen met mijn blog, misschien wil je eens een kijkje nemen. ik ben je in ieder geval gaan volgen;>

De Meidenmuts;> Anita

Pagina's