maandag 18 november 2013

't Brocante Huuske

 Met dit koude natte weer was
het heerlijk binnen 
fotograferen.
De winkel is weer aangevuld met leuke spulletjes.
Voor ieder wat wils maar natuurlijk speelt de
keuken van
't Brocante Huuske
weer een hoofdrol.


 
 
 Klik op de foto en je komt in de winkel.

Ik wens jullie allemaal een heerlijke week met misschien 
wel wat leuks in de schoen.
Ik heb zaterdag genoten van de intocht.
Ik kijk elk jaar weer en dit jaar zat ik
in mijn eentje mee te leven met de 
teruggevonden staf van Sint
Nicolas.

Yolanda

7 opmerkingen:

Anneke zei

Ik heb helaas de intocht van Sinterklaas gemist. Is altijd zo leuk om te zien. Ik wens je ook een fijne week, liefs Anneke

Ans van Ispelen zei

Erg mooie spulletjes Yolanda.
En ja,ik kijk ook ieder jaar naar de intocht van Sinterklaas.
En dat van de staf vond ik zo leuk gedaan.

Groetjes Ans

Marie-José zei

Hoi Yolanda,

Wat leuk dat je mij bent gaan volgen, dankjewel :)
Ik vind jou blog erg mooi en ga zeker nog even neuzen tussen je mooie spulletjes.
Wat is er toch veel inspiratie op te doen zeg...
En van die Sint is heel herkenbaar, haha...soms als mijn jongens (19 en 15) binnenlopen kijken ze stiekem ook ff mee, want het blijft gewoon superleuk!
Ik ga je ook volgen, gezellig ;)

Lieve groeten, MJ

Mirjam zei

Hoi Yolanda,
Wat een mooie spullen weer in je winkel...
Ik vergeet altijd om te kijken, sinds mijn kinderen er te groot voor zijn, en alle nichtjes en mijn neefje ook.... Ben er echt helemaal uit en ik stond gisteren ook verbaasd te luisteren naar de sinterklaasliedjes in het winkelcentrum...
Fijne week,
Lieve groet,
Mirjam

Anita zei

Wat een mooie spullen weer in je winkel!
Gezellig die intocht hè ;-) Dan schuilt er nog altijd dat kind in ons haha
Groetjezz lfs mij

Room Seventeen zei

Leuke spullen, ik ga kijken!

trudette zei

wat heb je weer een mooie aanwinsten in je winkel,
zou alles wel willen hebben :)
groetjes
trudette

Pagina's