woensdag 19 september 2012

Warm wonen

Warm wonen. 
Lekker zacht nestelen in de leren stoel.
Warmte van de houtkachel.
Dit prachtige rendiervacht kreeg ik van Peter, Coby en Marline
en niet te vergeten pa en ma voor 
mijn verjaardag uit Zweden.



   
De spoor lantaarn kreeg ik van Marline.
Nog een verjaardag cadeautje die we tegenkwamen
op de rommelmarkt die tja hoe kan het anders
op mijn verjaardag werd gehouden.
Speciaal voor mij zeggen ze hier.



Het jonge vosje is al een poos bij ons.
De kussens heb ik gemaakt van oma's oude bontjas.


Bij voor velen de meest ideale woonwinkel Ikea zag
ik dit kleed liggen van koeien bont.
Heel bijzonder want eerlijk gezegd is er niets in dit
huis dat daar vandaan komt. 



De kamferkist met daarop de rook attributen  dit keer
onder de stolp maken het warme plaatje compleet.



Als ik zo kijk kan ik niet wachten op
de koude avonden die eraan lijken te komen.
Ik ben er klaar voor!!

Wiener melange in een heerlijk grote beker en
mij zul je de komende tijd niet meer horen.

Nou ja tot de volgende post natuurlijk
Fijne dag allemaal
Yolanda


37 opmerkingen:

Het stokpaardje zei

Laat de kou maar komen zo te zien ben jij er klaar voor.
Groetjes Iris

Els zei

Jij bent al klaar voor de koude avonden die gaan komen :-) Ik moet ook nog dringend op zoek naar een tapijt! De leren stoel met het vachtje vind ik prachtig staan bij jou!!!

Fijne middag
Groetjes Els

Anoniem zei

De frisheid komt er al een beetje aan, dus je kunt er best al wel een beetje gebruik van maken. Mooie kaars erbij aan. Lekker boek. Je hebt het vast voor elkaar!

Lieve groet,
Gerry

Jessica zei

Hoi Yolanda,

Wat leuk dat je mij gaat volgen!
Ik jou ook uiteraard want het ziet er gezellig uit hier op je blog.

Groetjes Jessica

Krek wak wou zei

Wat een heerlijk plekje! Gezellig, warm en behaaglijk! Ik ben dol op die lekkere bontjes!
Groetjes van Nicole

Huys 50 zei

Terwijl ik net aan de Wiener melange begin,lig ik in een deuk, hahahahah de kussens heb ik uit oma,s bontjas gemaakt, hahaaa prachtig !! heeft die ook weer een bestemming,aan trek je zoiest toch niet hé voor je het weet heb je een pot verf over je heen, neee dan zijn kussens een betere optie, en...ze zijn prachtig.

Ik vind het trouwens vieskoud vandaag...jakkes..

Groetjes van mij

Dicky Marie

Elly's kleine idylle zei

Wat ziet het er bij jou al behaaglijk uit !!!!
Ik vind die bontje echt super mooiHeb ook al een beetje rondgekeken maar heb er nog niet echt een gevonden die ik leuk vind...Die kleur vind ik zo mooi...
Mijn complimenten hoor ...het ziet er prachtig en heel sfeervol en sjiek uit !!!
Nog een fijne dag en een warm groetje.ELLY

All Seasons zei

De warmte straalt er vanaf.
Heerlijk die tijd die nu komen gaat. Ik geniet ook zo van de Herfst nu. Vooral vandaag is echt zo'n dag met regelmatig de zon erbij én..de gezelligheid binnenshuis.

Ik stuur je een warmte groet,
Liefs,
Patricia

Jolandaas blog zei

Wat een gezelligheid zo alles bij elkaar.
Geniet ervan.

groetjes Jolanda

hokje zei

Het is inderdaad weer tijd om het in huis extra gezellig en warm te maken; je huis thuis maken, dat is goed gelukt bij jou; geniet ervan!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Home and Lifestyle zei

Nog voordat ik je post begon te lezen, bedacht ik mij dat jij vast heel erg blij zou zijn met de aankomende seizoenen...de kleuren daarvan passen zo goed bij jou! Ik zat er niet ver naast...

Fijne avond en liefs, Ingrid

Esther zei

Het ziet er geweldig uit,
en je zou zo willen dat de open haard aan was, en er een heerlijk pak sneeuw buiten ligt.
mmmmm.....
Liefs Esther

Ans van Ispelen zei

Het ziet er ontzettend knus uit.
Ik heb ook nog een bruine bontjas hangen,van mijn schoonmoeder geweest.
Je brengt me op een idee.
Dus wie weet.

Groetjes Ans

lien zei

Jij bent inderdaad al helemaal klaar voor de kou! lekker behaaglijk binnen. Wat een schatje het vosje!!
Liefs Carolien

What's in a day zei

De warme kleuren geven bij jou de herfst aardig weer...wat een warmte straalt ervan af...mooie spullen, je bent ook aardig verwend hoor!!!
Geniet van de komende herfstavonden....

♥Eefie

Marijke zei

Nog van harte gefeliciteert al ben ik misschien dan een beetje laat. Jij boft maar om zulke prachtige cadeau's te kregen. Ook ik vindt het heerlijk in huis nu het weer wat vroeger donkerder wordt. Heerlijk weer wat sfeer lichtjes aan glaasje wijn erbij helemaal gezellig.
Heerlijke avond Yolanda.

Unknown zei

Mooie cadeaus heb je gekregen. Staat heel knus. Geniet ervan. Groetjes, Annet

MARIANNE zei

Zo te zien ben jij al helemaal klaar voor de herfst/winter...en je bent super verwend ook voor je verjaardag!
Een hele mooie, warme sfeer heb je in huis gecréeerd!...maar als ik heel eerlijk ben...ga ik toch zelf liever, voor een nep bontvel, op mijn moeders oude stoel!

Groetjes van Marianne.

Oude lappen zei

Bij het zien van al die mooie dingen krijg ik het al gezellig warm. Zie het al voor mij, met de haard aan en een kopje chocola.
Echt een leuke sfeer bij jouw thuis.
Liefs Liliane

Sabine zei

Wat een heerlijk plaatje zo. Ziet er zo comfortabel uit, en je zou je bijna wanen in een engels jachthuis! Geniet van je lekkere hoekje.

Liefs, Sabine

Bonjade zei

Ja maar dat kan niet.....!!!!
Wil nog heel veel van je horen en zien....de hele herfst en winter door......
Geniet ik ook lekker mee met een warme kop koffie.
Zo sfeervol

Liefs

Marjonel M zei

Wat heb je er gezellige foto's van gemaakt.

Groet, marjonel

My name is Riet zei

Wat heb je een mooie kamer met mooie spullen. Wij hebben precies hetzelfde vloerkleed tien keer in onze handen gehad en uiteindelijk toch niet gekocht. We hebben een beetje lopen schuiven met de andere vloerkleden. Ik vind het toch nog steeds heel leuk.
Lieve groet van Riet

Homemade Home zei

Prachtig hoor!! het is net of ik in een engels tijschrift zit te lezen.
Lieve groet Nelly

It's me zei

Nou ja ...kijk nou hoe gezellig !!...je bent al helemaal in winterse sferen.......liefs Ria...xxx..

Room Seventeen zei

Helemaal klaar voor de herfst.... Ik nog niet. Zit nog met mijn hoofd in de nazomer ;-))

Huize Kip Kakel zei

Heerlijk, jij bent klaar voor lekker luieren in een warm thuis!
Dat vosje..een schatje!
Lieve groetjes Hannie

Corine(THUIS) zei

Hoewel ik met moeite de zomer los kan laten, vind ik de warme sfeer bij jou wel heerlijk!!
Ik zie voor me hoe je je als het donker wordt nestelt in je woonkamer..

Mirjam zei

Hallo Yolanda,
De warmte straalt er van af... Heerlijk, wat een sfeer. Jij bent er inderdaad helemaal klaar voor.
Genieten!
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Babette zei

Een heerlijk warm herfstig sfeertje. Lekker behagelijk. Laat de herst maar komen.

Fijne dag.

Groet, Danique

Mayflower zei

Wat een warme sfeer Jolanda en wat een prachtig rendierhuid heb je gekregen, vind ik echt bij deze tijd horen.
Ook je vloerkleed is heel mooi, ik heb deze nog niet ontdekt bij Ikea en ik mag er graag winkelen.
Wens je een fijne dag.
Lieve groet, Mea

Josephine zei

Mmmmm wat een heerlijk warme sfeer komt er op me af bij het bekijken van al jou prachtige spulletjes.

De kussentjes zijn echt een giller, en naar mijn idee niet echt iets voor Ikea,maar bij jou zijn ze helemaal op de juiste plek beland, PRACHTIG!!

Geniet van de behaaglijkheid,

Liefs,
Josephine

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ja hallo waar mag ik dan zitten hahahah zie maar 1 heerlijk stoel ...heerlijk sfeertje je bent er ook helemaal klaar voor ...prachtige vacht heb je ook ,ik ben er gek op superrrrr al die prachtige dingen bij elkaar maken het plaatje compleet enne die kop koffie tja die gaat er bij mij ook wel in hoor ...vast een ifjn weekend ..lieve groet rosita

Alie zei

Heerlijke warme post! Heb pasgeleden op een rommelmarkt ook een rendiervel gekocht, maar die haart uit!!! Zeker in de rui hahaha. Gr. Alie

Judith zei

Sla de herfst maar over; Jij bent al helemaal klaar voor de winter!!!

Heerlijk toch ook wel weer he, die kneuterigheid binnenshuis... Ik vind dat rendiervachtje helemaal TOP!

Groetjes X

Madelief zei

Hoi Yolanda,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ben jij goed bedacht. De cadeautjes die je hebt gekregen zijn prachtig. Een goed idee om kussens te maken van een oude bontjas. Ik heb ook nog een exemplaar hangen van mijn oma.

Fijne avond!

Madelief x

Unknown zei

Geweldige sfeer, hè?!
Zo kan je er veel avonden van genieten...
Fijn weekend!
Vriendelijke groeten,
Chantal

Pagina's