dinsdag 10 juli 2012

Stolp

Ik bewonder vaak de prachtige stolpen die
ik bij jullie voorbij zie komen.
Vorige week liep ik langs een antiek winkeltje in Delden.
Een prachtig plaatsje bij ons in de buurt.
Daar stond ze te glimmen in de etalage.
Ik was direct verkocht!
Het is een mooie middelmaat en kan dan ook overal staan.
Mijn verzilverde babyschoentjes  komen er heel mooi in
uit samen met de gedroogde lelietjes der dalen.





Ze staat te pronken op mijn theetafel voor het
raam. 
Een mooie herinnering aan een heerlijke
vakantie.

Ik wens jullie een fijne week met veel zon en
voor de gene die met vakantie gaan
Heel veel genieten!!

Yolanda

28 opmerkingen:

It's me zei

Wat een mooie zeg......prachtig !!....ik heb er ook een gekocht in de vakantie......leuk he???...liefs Ria...xxx...

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtiggg ben zo en zo gek op stolpen ...wat een mooie koop zeg en prachtig zo met die schoentjes eronder ...wat zou je genieten van al dat mooist wat op dat tafeltje staat want zie nog veel meer mooie dingen hahaah ...fijne week lieve groet rosita

Caroline zei

Prachtige stolp met die leuke kleine schoentjes !!!

THE BLACK BARN zei

Dat is mooie gedaan yolanda!

Mooie stolpen mooie schoentjes!

Fijne dag,

Miranda

Verrassend Goed! zei

Stolpen, daar kun je er nooit teveel van hebben. Dit is zeker een prachtexemplaar. Mooie styling hoor.
warme groet,
Marianne

Ans van Ispelen zei

Wat is dit mooi,zeg.
En de schoentjes krijgen op deze manier een extra mooie uitstraling.

Groetjes Ans

Claudia Leertouwer zei

Bij de geboorte van mijn oudste dochter kreeg ik van mijn moeder mijn eigen schoentje verzilverd als kraamkado. Deze had zij gevuld met Lelietjes van Dalen, wat leuk dat jij deze combinatie ook gemaakt hebt!

MARIANNE zei

Wat staat het zo, samen met alle andere mooie dingen bij elkaar, mooi op je theetafel...ja echt een leuke herinnering aan je vakantie!
De mooie stolp,zo samen met je eigen schoentjes...ja zeker ook een mooie herinnering voor later!

Groetjes Marianne.

Els zei

Stolpen blijven mooi om mee te decoreren! Ze staat prachtig op jouw theetafel!

Fijne dag, Els

Madelief zei

Wat een prachtige vondst Yolanda. De babyschoentjes passen er perfect in!

Fijne dag,

Madelief x

Atelier Valerie zei

Je stolp is prachtig en ik vind ze moeilijk te vinden. Vind je er dan één dan kunnen ze flink wat geld kosten. Mooie gedecoreerd met de schoentjes!
Nog een fijne dag, groetjes Valerie ♥

Thuis bij Tjits zei

erg mooi en zo mooi gedecoreerd! dat bordje herken ik.. wat leuk, die heb ik ook nog uit mijn kindertijd!

fijne dag!
lieve groet van Tjits

Rozen van Papier zei

Wat een mooi plekje om zo te schoentjes te bewonderen.

Groetjes Janny

Mayflower zei

Wat een mooie aanwinst Jolanda. Stolpen daar kan je zo leuk mee decoreren. Je heb er een sfeervol hoekje van gemaakt.
Lieve groet, Mea

ria zei

Wat mooi!!Zo'n mooie stolp staat ook nog op mijn verlanglijstje.Geniet maar van je aankoop!
Lieve groet Ria

Anoniem zei

Wat een heerlijk foto's en een prachtige stolp. Ik zit er ook altijd naar te kijken.
Hij heeft een mooie plek gekregen.
Geniet ervan!

Lieve groet,
Gerry

Hannekie(Sisterly) zei

ja kan me heel goed voorstellen dat je daar heel blij mee bent..staat prachtig
liefs hannie

lien zei

Mooi, jouw zilveren schoentjes komen er wel heel mooi tot z'n recht en de lelietjes van dalen erbij maken het helemaal af. Erg mooi! Liefs Carolien

Corine(THUIS) zei

Die stolp was gewoon voor jou bestemd!
Ik heb ook wel eens een hele verzameling van verschillende maten bij elkaar gezien..mooi!!
Groeten, Corine

Geartsje zei

Erg mooie stolp heb je gekocht.
De schoentjes komen er erg mooi in uit.
Volgende week ga ik een post maken over stolpen. Van wat je er allemaal onder kunt zetten....
Fijne dag.
Groetjes, Geartsje

Miss M zei

Wat een mooie stolp zeg. Prachtig om daar die schoentjes veilig en wel onder te zetten...
En voor de afwisseling over een tijdje weer eens wat anders eronder!

Lieve groet, Marjolijn

Mirjam zei

Hallo Yolanda,
Wat mooi zeg, en wat een geluk dat de stolp zo mooi op je zilveren schaaltje past. Staat geweldig...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

amy zei

Een plaaaaatje!
Gr Amy

Saskia zei

Hij is echt schitterend, helemaal zo met de schoentjes.
Groetjes Saskia

Marjonel M zei

Mooie stolp!

Groet, Marjonel

Alie zei

Weet je wat ik van stolpen vind, ze passen nu echt in elk interieur, chique, stoer, brocant, landelijk. Je kunt er echt alle kanten mee uit. Groetjes Alie

Sarina zei

Prachtig, he, die stolpen.Alles komt er gewoon mooier in uit.Maar die schoentjes.......allersnoezigst.
Prachtig hoekje, zo op dat tafeltje voor het raam.Heel sfeervol.
Lieve groetjes,
Sarina

hokje zei

Een prachtig exemplaar!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Pagina's