woensdag 10 september 2014

Een heerlijke verjaardag

 Gister was ik jarig en staat de teller op 49.
 Ik ben verschrikkelijk verwend.
Prachtige rozen kreeg ik van mijn 
vriendin met heerlijke geurkaarsen en sachet van
bridgewater het hele huis geurt naar kaneel.
Bloemen van pa en ma zooo mooi en van
de heer des huizes, pa en ma en de kinderen 
kreeg ik wat ik al heel lang op het verlanglijstje
had staan een afkort machine.
Nu kan ik me helemaal uitleven in het hout
dat ik nog in onze schuur heb opgeslagen!! 
Ik ben er super blij mee.






Ik kreeg nog een mooie quirlande met tijdschrift en
van onze oudste dochter met vriend het stoere sisal vloerkleed.
Van de jongste had ik al de koperen beslagkom gekregen die
ze uit Zweden mee had genomen.
Ik ben echt ongelofelijk verwend dit jaar!!
Lieverds ik ben er echt heeeeel blij mee!
Vandaag dus even wat proefstukjes zagen hahaha
en mijn neus in de bloemen steken!

Fijne week allemaal
Yolanda

30 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Alsnog van harte gefeliciteerd ...
Geniet van je prachtige bos bloemen en cadeautjes ...
Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Marguerite zei

Nog gefeliciteerd! Ben benieuwd wat je allemaal met die mooie machine gaat zagen.
prachtige foto's heb je weer gemaakt.

Ger zei

♥Hartelijk Gefeliciteerd♥
met je verjaardag en nog veel gezonde en creatieve jaren gewenst!!!

Gaat vast lukken met zo'n afkortmachine.
Niet dat ik er verstand van heb maar ik heb er mijn handige Harry even bij geroepen en hoor de woorden, combinatiezaag,lichtgewicht,voor afkort,verstek en langszaagtoepassingen,gradenmeter,productiewerk.Volgens mij kom jij straks helemaal niet meer uit jou hobby schuur met al dat hout;-)en dit prachtige cadeau.

Hoop dat jij, net als ik, de geur van gezaagd hout net zo lekker vindt als van kaneel en rozen.

Veel creatieve inspiratie gewenst!!!
Liefs,Ger


Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met je 49e verjaardag, Yolanda. Wat leuk dat je zo ontzettend bent verwend. Ik ben iets ouder dan jij, maar ik blijf het leuk vinden om cadeautjes te krijgen...de leeftijd verandert wel maar dat niet ;-).

Ik ben benieuwd wat je allemaal met je nieuwe machine gaat doen.

Ik wens je nog een fijne dag. Liefs, Ingrid

Anoniem zei

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag Jolanda!
Heerlijk om zo verwend te worden. Je rozen zijn prachtig.
Ben heel benieuwd wat voor mooie houtcreaties je gaat maken!

Liefs, Gerry

Passione Helena zei

Hallo Yolanda, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ben je super verwend zeg, heerlijk!
Dat beloofd nog wat voor volgend jaar ;-)

Je maakt me wel heel nieuwsgierig wat je met de afkortmachine gaat doen, maar daar heb jij vast hele leuke ideeën voor...leef je lekker uit en geniet van alle verwennerijen die je hebt mogen ontvangen.

Nog een hele fijne dag!

Liefs Helena

lien zei

Je bent inderdaad goed verwend! Alsnog van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren!!

eigen thuis zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent erg verwend hoor maar dat hoort er toch wel echt bij:-)
Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat doen met je nieuwe machine.
Geniet van alle mooie cadeaus.

Liefs Gonda

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Nog van harte gefeliciteerd!

Je bent heerlijk verwent met prachtige bloemen en cadeau's.

Ik ben toch erg benieuwd waarvoor je een afkort machine gaat gebruiken, maar dat zullen we wel zien voorbij zien komen op je blog.

Wens je nog een fijne week en lieve groet,

Loes

Ans van Ispelen zei

Nog Proficiat met je verjaardag.
En wat een mooie cadeau's heb je gekregen.


Groetjes Ans

Homemade and more zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag ! Je bent inderdaad verwend met mooie cadeaus.
Geniet ervan,
Martine

It's me zei

Wat een leuke guirlander ...enne gefeliciteerd hoor....we zijn even oud....op naar de 50...hihihihihi...liefs Ria...x?

Unknown zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik zie dat je goed bent verwent!

Groetjes Anita

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd! Nu wil ik niet door blijven 'zagen', maar je bent goed verwend, hihi. En volgens mij gaan we de komende tijd het resultaat van je afkortmachine zien. Jou kennende heb je al heel veel plannetjes in je hoofd. Heel leuk als wij die dan in je posten terugzien...
Liefs, Peetje

van alles wat in huis en tuin. zei

Nog van harte gefeliciteerd! En wat heb je leuke dingen gekregen, ook al zou je mij niet blij maken met zo'n machine, haha.
Manlief heeft er zo eentje dus als er iets gedaan moet worden met het apparaat is hij degenen met verstand!
Maar jij zult er vast heel veel mee kunnen doen: veel plezier er mee!

Groet Trijnie

Housebythewaterhole zei

Hoi Yolande, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag, van mij staat de teller "voorlopig"nog op 49...haha... maar niet lang meer :-(
wat een leuke kado's heb je gekregen...weet je ik ben beginnen bloggen door Daphne's DIary...het boek sprak me aan qua uiterlijk... en ik nam het mee...daardoor ben ik op een woonblog terecht gekomen...héél mooi tijdschrift hé...
héél fijne avond
Liefs Kathy

het moonhuis zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Liefs Monica

Tante Mali zei

Yolanda! What lovely pictures. The roses are sooooo romantic!
A happy time for you
Elisabeth

Unknown zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag , wij zijn van het zelfde geboortejaar .
Volgend jaar word het spannend haha
Geniet nog van jouw mooie cadeautjes
Groetjes christel

Mooiz8 zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag ik ben de 27 e jarig ook al weer 44 wat gaat de tijd snel he

my way of living zei

Nog van harte gefeliciteerd.
Je bent echt verwend.
Heerlijk.

Gr. Anita

Unknown zei

Een beetje laat maar van harte gefeliciteerd nog, je bent lekker verwend zeg!

Liefs Marieke

Esther zei

Wat een fijne cadeaus. En dus ook speciaal uitgezocht, dat is het fijnste. Prachtige bloemen. En veel plezier met je machine :-).
Gefeliciteerd nog!
Groetjes, Esther

Marjonel M zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Liefs, Marjonel

Huize Kip Kakel zei

Van harte!
Heerlijk als je kan terug kijken op een mooie verjaardag ♥
Wat een verwenkadootjes...super!

Corine(THUIS) zei

Wat een leuke combi van cadeaus heb jij gekregen.. van lief tot stoer..
En het past allemaal bij je!
Heel veel plezier met je afkortzaag (die staat hier op het verlanglijstje van mijn man)

Mirjam zei

Hoi Yolanda,
Nog gefeliciteerd met je verjaardag meid. En wat ben je verwend... hoe heerlijk is dat!
Geniet er maar lekker van.....
Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Inpakken en Uitdelen zei

Hoi Yolanda,

Beetje late reactie, maar las het nu net pas. 49 jaar, nou welkom bij de club hoor. En wat een verwennerij zeg... Wat maak je met die afkortmachine eigenlijk?

Groetjes Pieternel

Bij Guusje Thuis zei

Gefeliciteerd en heel benieuwd wat je met je stoere cadeau allemaal gaat zagen!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Nog van Harte gefeliciteerd ... wat een prachtige kadootjes heb je gekregen daar word je toch blij van .... nu kan je je helemaal uitleven ...prachtige kleed ook altijd mooi natuurlijk hou ervan ... geniet lekker van al dit moois ... fijn weekend nog lieve groet rosita

Pagina's