zaterdag 12 januari 2013

Witte wereld!

Wat is dit toch heerlijk!
vanmorgen was alles bedekt met een prachtig witte deken.
Vanmiddag heerlijk de zon erbij.
Even de tuin ingelopen om te genieten
van dit moois.




Vanmiddag een heerlijk eindje fietsen dachten we.
Goed ingepakt op stap, we waren halverwege en jawel
lekke band.
Fiets geparkeerd en bij manlief achterop weer naar huis.
Nu net even een 
vogelzaad taart gemaakt.
De andere was helemaal uitgelopen.
Het was een plantentaartje hihhi
Daar komt onze roodborst niet meer op af dus 
nieuwe kansen om onze tuinvriend  weer op de foto te zetten.

Ik wens jullie een heerlijk weekend
Geniet van dit prachtige weer.
en morgen weer een nieuwe poging om te
gaan genieten van de frisse lucht.
Yolanda

36 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Heerlijk winters genieten zo!
Lieve groet, Renny

amy zei

Gelukkig hier (nog) niet hoor
T ziet er wel mooi uit natuurlijk :)

Krek wak wou zei

Wat ziet alles er toch mooi uit met een laagje wit! Helaas bij ons geen sneeuw....
Fijn weekend!
X Nicole

Ans van Ispelen zei

Wat prachtig,Yolanda.
Hier wel alles berijpt vanmorgen,maar bij jou is het toch witter.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Maaike zei

Mooie plaatjes! Hier lag ook een mooi wit laagje vanmorgen!

Groeten Maaike

Mayflower zei

Wat heerlijk winters bij jullie.
Hier helemaal geen sneeuw, maar wel een zonnetje.
Wat een mooie foto's Jolanda en wat heb jij een verzameling vogelhuisjes.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Corine(THUIS) zei

Hier net zo! Maar helaas vanmiddag teveel last van migraine om echt van de zon te kunnen genieten.. Ik ga morgen voor de herkansing!!!!

Anneke zei

wat een mooie plaatjes. Hier is het een mooie heldere dag geweest. Maar heerlijk even genieten van de sneeuw he?
Liefs Anneke

Passione Helena zei

Heerlijk hé?! Je knapt er helemaal van op, na dat sombere weer.Ik kan hier ook helemaal vrolijk van worden, alles ziet er zo mooi winters uit ..de kou trotseren wel! Moet je natuurlijk geen lekke band krijgen haha..Ach nou ja, gezellig bij je man achter op heeft ook wel wat, dat doe je ook niet alle dagen.

je beelden zijn om te genieten... en de vogeltjes zullen je erg dankbaar zijn.

Jullie ook een fijn weekend! Hopelijk valt er nog klein een laagje bij, om er morgen net zo van te genieten.

Lieve groetjes, Helena

Judith zei

Wat is sneeuw toch altijd 'fotogeniek' he... Ik heb zelf alleen een ontzettende hekel aan neerslag, in welke vorm dan ook! Dus via jouw foto's 'meegenieten' vind ik meer dan genoeg;-)

Vandaag wel lekker eropuit geweest met m'n kleinste man... Eventjes een frisse neus halen in het zonnetje; heerlijk!

Fijn weekend X

Barbara zei

Wat een heerlijke winterse plaatjes. Het is voor mij nog steeds wachten op de sneeuw :(

Fijne zondag,
B.

Home and Lifestyle zei

Hier geen witte wereld maar wel een lekker zonnetje...dat was ook al genieten!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Sneeuw....
Oh, hier niets. Fris met een lekker zonnetje.

Fijn weekend
Lia

Marjonel M zei

Heerlijk weer vandaag dat was echt genieten, hopelijk morgen weer.

Fijne avond groet, Marjonel

Anoniem zei

Wat een mooie plaatjes, hier viel wel wat maar voordat het de grond raakte was het alweer weg.
Jammer, maar de winter is nog niet voorbij.

Achterop, gezellig

Fijne zondag alvast
Pieternel

Lemons and blue zei

Ah wat een pech een lekke band, gelukkig was je man bij je om je weer veilig thuis te brengen. Alles ziet er wel erg mooi uit met een klein laagje sneeuw, van mij mag het nog wel zo blijven.

Groetjes Joke

Daydream Living zei

Geniet van de sneeuw, ik kijk mee maar voel gelukkig geen kou, brrr! Mxx

Juffrouw Waardvleugel zei

Geen sneeuw wel heerlijk weer. Groeten

Madelief zei

Het ziet er prachtig uit bij jullie met zo'n laagje sneeuw. Bij ons in het westen is nog niets gevallen, alhoewel het behoorlijk koud aan het worden is.

Een fijn weekend!

Madelief x

Josephine zei

Wat worden we heerlijk verwend hé Yolanda, hier ziet het er ook zo betoverend uit. Pure verwennerij dit weer, windstil, zonnig en dan het fraaie aanzicht van een witte wereld,
HEERLIJK gewoon.....

Lieve groetejes,
Josephine

It's me zei

Sneeuw ????..hier niks hoor...wel heeeeeeeeel koud...brrrr...ik wil voorjaar....xxx..

hokje zei

Echt weer om buiten te genieten! Hoop dat jullie fietstochtje morgen succesvoller verloopt...

Groeten, Miranda

Rozen van papier zei

Het ziet er mooi uit. Ze hebben ons ook sneeuw beloofd.

Groetjes Janny

bleudelavandou zei

Laat ons nog een beetje genieten van deze witte wonderlijke wereld.

Mooie foto's!!

Liefs
Marieke

Marjon zei

En dat levert al deze prachtige foto's op...Een beetje sneeuw en vrieskoude dat geeft al een wintergevoel...heerlijk....lieve groet Marjon

Muggensteekjes zei

Hoi Yolanda,
ooh wat leuk sneeuw, ik hoop dat het hier ook nog gaat sneeuwen. Maar een blauwe lucht met een mooi winterzonnetje is ook heerlijk.
Lieve groetjes, Ingrid.

Anoniem zei

Wat is dat toch mooi he, zo'n witte wereld.

Hier nog steeds geen vlokje sneeuw te bekennen. Wel vriest het behoorlijk!!

We wachten gewoon af!!


Fijne zondag.
Liefs Thea ♥

Carre zei

Hello
Hier ook de winter en frisse lucht.
Geniet ervan!
Groetjes Karolina

♥Sanne zei

Mooi zeg in je tuintje met al dat sneeuw en wat leuk dat je zo'n mooi taarje voor de vogeltjes maakt. Staat ook gezellig die mooie kleine vogeltjes in de tuin. Kun je dan lekker van genieten

Liefs Xanne

My name is Riet zei

Wat is sneeuw toch prachtig. Wij hebben hier helemaal niks gehad. Wel twee dagen heerlijk zonnig. Daar knap je gewoon van op.
Lieve groet van RIet

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

OOOoohh Nicol..♥
Wat PRACHTIG♥ hé als er een mooie Witte winterdeken ligt buiten♥ zo Mooi♥ om te zien ...ik zie er al naar uit als hier ook een paar sneeuwvlokjes♥ vallen.;))
Liefs♥ en Fijne♫ week♥ Gaby..♥

Unknown zei

Dag Yolanda, prachtige foto's, maar ik ben niet zo van de kou! Vandaag mijn kippies naar binnen gedaan, die zaten echt te kleumen. Zitten nu eerste klas in het schuurtje in een ren met het kacheltje aan. Mijn zwarte brigade 'knort' van genoegen, dat kan ik je vertellen. Ik slaap er trouwens ook een stuk beter door nu ik weet dat ze niet in dat koude kippenhok zitten. Ha, ha, je snapt natuurlijk wel waarom die haan altijd voor mij danst?!
Lieve groet, Marja

Mirjam zei

Hallo Yolanda,
Winter met een zonnetje... Daar kan ik ook van genieten hoor. Hier nog geen sneeuw maar het heeft wel al goed gevroren de laatste paar dagen, vanmorgen - 6.3°... Zo koud!
Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Unknown zei

Mooi zo he? Bij ons is het nu wel aardig weg weer...maar we kleine toefjes nog op de struiken....en het is winters genoeg! genieten! groeten, Jacqueline

Anita zei

Wat een mooie sfeerplaatjes :-)
Daar bij jullie ligt veel meer dan hier.
Hoe is het mogelijk hè !!!
Hahah manlief heeft vast gezongen:
"Spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets"
Fijne week !!! Groetjezz lfs mij

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Wat een prachtige winterse plaatjes...
En nu is er me daar toch een dik pak sneeuw gevallen...
Ja het ziet er sprookjesachtig mooi uit, maar het is ohhh...zo gevaarlijk
als je de weg op moet..

Dag meis, ik wens je een fijne dag1
Marijke

Pagina's