donderdag 11 januari 2018


Allemaal een heel fijn jaar.
Zo af en toe zal ik hier nog even aan wapperen. 
De laatste maand van het jaar heb ik niet helemaal stil
gezeten hoor.
Deze schilderijen heb ik gemaakt van de ijsvogels die ik
zelf heb gefotografeerd op Oelemars in Losser en de Schotse hooglander op het 
Witteveen van Haaksbergen.




Goede voornemens heb ik ook wel een beetje en ik moet zeggen
dat gaat heel goed.
Ik wil minimaal anderhalf uur per dag wandelen.
Wel inclusief fototoestel hoor want je zult maar wat moois
tegenkomen.
Nou geen straf toch zo'n voornemen!

Het leverde de afgelopen tijd mooie plaatjes op.

Op weg naar het Luttezand

Prachtige blonde Buizerd


Oelemars in Losser

Een witte gans

Krakeenden mannetje en vrouwtje

Smient

Terecht een wilde eend





Buursezand Haaksbergen

Koolmees
 

Rijp op het eikenblad

bevroren veenpoel

Landgoed de Weele

Rutbekerveld

Aalscholver hoog in de berk

Boekelo

Buizerd


Zonnebeek 

Vink

 Koolmees met een versnapering maar wat???


Silke had de spurt er mooi in!



Strootman Beckum
   
Sijs

Bonte Specht



Zonnebeek


Jullie zien mij niet hé

Tjalda vraagt de baas of ze Silke mag ophalen.

Boomklever

Buursezand
onderweg een buizerd 




Boomklever

Kuifmees


Nou dat was een greep uit mijn goede voornemen.
Top toch!

Een groot bijkomend voordeel je wordt er een stuk
fitter van krijgt vitamine D binnen en je valt er ook nog
van af.

Weer of geen weer ik ga eruit dit jaar!


Fijne week allemaal
Yolanda

5 opmerkingen:

Supergoof zei

en wij mogen genieten van prachtig mooie scherpe foto's!
Een top voornemen!
Veel plezier!
:o)

It's me zei

Prachtige foto's ....en wowww de schotse hooglander wat mooi geschilderd zeg!...liefs van mij x ❤️

anja zei

Prachtige foto's en wat een mooie schilderijen maak je!
Fijn dat je ons laat mee genieten.

Anoniem zei

Wat een prachtige foto's! Ben al heel lang gast op je weblog, maar zie nu pas dat ik een reactie kan geven. Nog de beste wensen voor 2018 en succes met je "Goede voornemen"

Groetjes Gerlien

Zjietje zei

mooie foto's!!
Lijkt wel of de koolmees een boekje aan t lezen is, of gebruiksaanwijzing hahaha
Goed jaar gewenst en een hoop loop-en fotografeerplezier gewenst
voor nu een fijne avond
lieve groet Brigitte

Pagina's