donderdag 7 september 2017

Amelander boswachter

Daar sta je dan te genieten van de zonsondergang op Ameland.
Jou nieuwe thuis!
Na twee jaar een eigen boomverzorgingsbedrijf te hebben gehad, wat je met veel plezier
hebt gedaan ben je je droom achterna gegaan!
op je 11e zei je pap en mam ik word boswachter.
Prima zeiden we een heel mooi beroep en daarvan kwam je niet terug,
Jou passie voor de natuur  is altijd gebleven.
Je ging naar de agrarische school en volgde daar de groen opleiding.
Vervolgens op weg naar het mbo Bos en Natuur.
Een opleiding ETW Europian Tree Worker  volgde samen met een
eigen bedrijf Wennink Bos Boom en Landschap.
Deze vakantie op Ameland zag je de vacature staan en ging je solliciteren.

Je werd uitgenodigd en bent nu de nieuwe
 Boswachter op 
Ameland.

Wat een prachtige baan! 
Trots ben ik op je!











Marline je passie en enthousiasme steekt iedereen aan.
Door jou zijn wij begonnen met natuurfotografie en dat is iets waar
ik elke dag van geniet!
Je bent een boswachter in hart en nieren!
Ik hoop dat je iedereen jou liefde voor de natuur kan overbrengen zodat
we er allemaal van kunnen genieten! 
Jou lijfspreuk 


gaat ook hier weer op!

Liefs van ons allemaal hier in Twentelandxx

9 opmerkingen:

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

fantastisch. Ik heb het gevolgd en zo verdiend die baan. Heel bijzonder, je mag trots op haar zijn. Fijn weekend, groet Pauline

Petra zei

Wat fijn om te lezen dat ze haar droombaan heeft gevonden! En nog wel op Ameland! Wat een prachtplek om daar te mogen werken. Misschien komen we haar nog wel eens tegen :-)

Groet, Petra

It's me zei

Nou wat leuk zeg !!.....trotse mama x ❤️

Le Style zei

Super leuk! Gefeliciteerd & zoveel succes!

XO

Ans van Ispelen zei

Dat is wel een felicitatie waard.
Dus bij deze !

Groetjes Ans

المثالية للتنظيف zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
المثالية للتنظيف zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Madammeke Ongeduld zei

dit vind ik een mooie natuur blog
wou dit jaar naar Ameland komen maar door pech is dit niet gelukt, dank zij de mooie foto's kom ik volgend jaar

oma leentje zei

Wat heerlijk voor haar En wat een super baan.


Ps hierboven is duidelijk spam

Pagina's