donderdag 12 januari 2017

Grote schoonmaak in de keuken

Gister was het een duistere dag!
prima weer voor de grote schoonmaak.
Tja dan kom je dus aan het verschuiven.
Het rood van de kerst is niet verdwenen.
Ik vind het zo gezellig staan dus samen op
mijn grote regaal.
De keulse potten zijn naar de overkant verhuisd.
En zo heeft alles een ander plekje gekregen.
Jinse kruipt op dit moment dus alles van de grond.
Nou ja alles!! veel! Ik had er mega grote speculaasplanken staan.
en nog meer waar je je lelijk aan kunt bezeren.
Wat gaat het toch snel hé hij is inmiddels al 7 maanden.
Morgen komt hij de boel hier weer onveilig maken.
Ik heb er zin in!






Gezellig een bos tulpen op tafel, dit maakt het plaatje weer
compleet.
Een heel fijn weekend alvast en misschien krijgen we
weer die prachtige witte wereld wie weet!
Yolanda

12 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Gezellig,zo'n kleine dreumes in huis.
En het ziet er weer prachtig uit bij je.

Groetjes Ans

Haak en Pen zei

Wat heb je een prachtige sfeervolle keuken!
Wel gezellig weer zo'n kruiper in huis
Fijne weekend, ik duim voor sneeuw
Manon

Corrie zei

Wat heb je een heerlijke grote keuken. En heel veel brocante spullen.
Maar ik moet er toch niet aan denken om die elke week te moeten stoffen.

Coby Breitner zei

Die donkerbruine keulse potten vind ik ook erg mooi, zelf heb ik de beige grespotten. Veel plezier met de kleine vandaag. Groetjes Coby

It's me zei

Heerlijk alles weer schoon en fris en netjes.....je bent nog steeds je langwerpige kaasmallen niet zat ?...hihihihihi....blijf ze mooi vinden .....liefs Ria x ❤️

Judith zei

Wat een gezelligheid straalt jouw keuken uit! En ik kan me voorstellen dat je er wel een dag voor uit moet trekken om zoveel mooie spullen te poetsen;-)

Hopelijk heb je een fijne dag gehad met die kleine kruiper! Fijn weekend

Conny's-blog zei

Wat een keuken heb je prachtig zeg........liefs.conny

Home and Lifestyle zei

Je hebt een sfeervolle keuken...fijn dat alles nu een opfrisbeurt heeft gehad...zo kan de keuken er weer even tegen.

Liefs, Ingrid

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Zo mooi om te zien, die sfeervolle keuken. Kan mij voorstellen dat dit ook een eldorado voor dat kleine kruipmensje is. lekker genieten van zijn bezoekjes, groetjes Pauline

fialka012 zei

❤❤❤

Mirjam zei

Het ziet er weer super gezellig uit bij je Yolanda, echt zo'n heerlijke leefkeuken. Heel fijne sfeer.
Fijn weekend,
liefs,
Mirjam

Petra zei

Ooit gedacht om je keuken in het 1:12 na te maken in een poppenhuis. Al die mooie spullen en het sfeertje. Heerlijk!

Pagina's