maandag 21 november 2016

Sinterklaasfeest

 Zondagmiddag hadden we bij onze dochter sinterklaasfeest.
Zo leuk met zo'n kleine grappenmaker erbij.
Jinse had het echt naar zijn zin en had al veel geoefend
met papier.
Veel geknutseld is er de afgelopen weken.
Mooie cadeaus uitgedeeld.
Het was een heerlijke dag

Jinse super blij met zijn knuffel


Piet had de verloren gewaande schoen weergevonden 


Het grote eikelgedicht


Dit stel woont net samen en kreeg een kookcursus

  
De jury moest proeven


Kleine Jinse kreeg super veel cadeaus


Woezel en Pip natuurlijk


Opa en ik moesten natuurlijk alles onderzoeken! 
Zo doe je dat!



Vandaag Poetsen en ontherfst,
Alle pompoenen en heide eruit.
Beetje kerst erin.

Op de kast mijn dennenappel guirlande,


 Nieuw ovenhandschoenen gekregen van de Sint,


 De koek poppen mochten weer hangen,


Prachtig geruite kussens van Livestyle ooh ik ben
er weg van ook van de Sint.


Wat vind je van deze rakker!
In heuze schotse ruit.


Mooi boeket alvast met een knipoog,


Ojaa en poetsen natuurlijk met boenwas ook heerlijk die geur.


Wat een mooie krans hé in stijl met
koperkleurige balletjes.


Natuurlijk moest deze Sint ook aan de slag 

Een eikel gemaakt van ijslands mos en dennenappels.
De steel is van kronkel hazelaar.
UUh grote eikel hoor hij is wel 30 cm doorsnee dat
moest natuurlijk wel weer met een hilarisch gedicht voor
de oude opa en oma hihihi.(mijn ouders)


en kerst taarten voor de hele familie.



Ook nog twee kransen gemaakt maar vergeten om er een foto
van te maken.

Al met al een paar drukke maar super gezellige weken.
Ik hou van knutselen het was dus geen straf.
Nu nog voor mezelf aan de slag de komende tijd.
Heerlijk!

Ik wens jullie een hele fijne week.
Yolanda

10 opmerkingen:

oma leentje zei

Wat is het toch een heerlijke tijd
Mooi wat je kreeg van de Sint
gezellige foto's

Knutselpret zei

heerlijke tijd met veel verwennerij

Home and Lifestyle zei

Leuk dat jullie zo'n gezellige avond hebben gehad! Nu op naar kerst :-).

Liefs, Ingrid

It's me zei

Wat heerlijk dat je het zo nog kan vieren.....wel vroeg hoor....liefs fijne week......op naar de kerst...Ria x ❤️

Ans van Ispelen zei

De gezelligheid straalt van de foto's af.
En wat heb je het in huis weer sfeervol gemaakt.

Groetjes Ans

twee goldens en knutselavonturen zei

Dat was gezellig zo te zien!
Hier zijn de voorbereidingen in volle gang (pannenlappen haken), 4 Dec vieren we het, dus ik moet door gaan werken.
Groetjes Carla

lien zei

Gezellig zo'n kleintje in de familie erbij he! En je huis ziet er zo warm en cosy uit! Geniet ervan!

Guusje, zei

Wat hebben jullie het gezellig gehad. Leuk al die foto´s en de boenwas die komt hier deze week ook weer tevoorschijn.

van alles wat in huis en tuin. zei

Sint dacht: naar Yolanda ga ik maar snel...
want zenuwachtig...oh,oh...dat is ze wel!
Een feestje met pakjes voor groot en voor klein,
dat vindt ze toch wel heel erg fijn!
Ze heeft er van genoten... vooral van die kleine man
en daarom heeft Sint even rust en kan
nu aandacht gaan geven aan de familie op Trijnie's plek
voor a.s. zaterdag...want voor 16 mensen is ie echt geen vrek!!

(zo even oefenen....haha)

groetjes Trijnie



Petra zei

Het is altijd zo fijn om even bij je binnen te mogen kijken. Wat een heerlijke gezellige sinterklaasfeest! En wat heb je toch een heerlijk sfeertje, ik vind dit echt genieten hoor! Je bent lekker verwend door Sinterklaas, en ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe je het gaat versieren in huis :-))

Groet, Petra

Pagina's