vrijdag 3 juni 2016

Jinse en consorten

OOh wat is het een heerlijk ventje!
Alles gaat super goed en de eerste 
bezoeken zijn natuurlijk voor ons


Thuiskomst uit het ziekenhuis en nu genieten thuis bij mamma


 Bij pappa ben ik ook helemaal relaxed 







tante Marline wil de thuiskomst natuurlijk ook niet missen!


 Overgrootopa Dijkstra geniet van zijn achterkleinzoon de eerste
jongen in de familie.
Ook overgrootoma kan er geen genoeg van krijgen.



Opa heeft een onderonsje met zijn kleinzoon als
echte mannen onder elkaar.


Oma geniet bijna elke dag van je tot nu toe 
want ik ben de geluksvogel die voor kraamhulp mag spelen.
Inmiddels is dat achter de rug en genieten ze met zijn drietjes
van een gloednieuw gezinsleven.


Wat doen jullie het toch goed samen!!
Ik ben super trots!

Een heerlijk weekend
Yolanda

24 opmerkingen:

Haak en Pen zei

Proficiat, welkom Jinse!
Met warme groet Manon

lia zei

Nog gefeliciteerd, en wat een lieverd.
Het is zo mooi ook om mee te maken.
Geniet ervan.

The things I like to do zei

Van harte gefeliciteerd!

Veel Liefs

Unknown zei

Wat een schatje.
Leuk dat je de kraamverzorgster mocht zijn!
Groetjes Gea

WEERspiegeling zei

Van harte gefeliciteerd Omaatje! Wat een lieffie! Lekker van genieten allemaal.

It's me zei

Liefffffff ....ik smelt.....wat een geluk momenten ik geniet liefs Ria x geef je hem een knuffeltje van mij?.....x

Victorian1885 zei

Beautiful....

Ger zei

Lief.......zo saampjes met de trotse familie!!!

Heerlijk wanneer alles naar wens gaat.

Geniet er van en fijn weekeind.

Liefs,Ger


Marian zei

Oooww dat is wel zo leuk...gefeliciteerd nog, heb de geboorte gemist..
Wat een schattig kereltje, ja het zijn kleine wondertjes en dat 'verliefde' dat gaat er niet meer af...ze blijven leuk..

Corrie zei

Wat een mooi mannetje, Hele mooie foto's ook. Je ziet iedereen gewoon genieten. En op de foto met jou lijkt het wel of hij naar je lacht.

Jolanda zei

Gefeliciteerd en wat een mooi mannetje. Dat worden prachtige series babyfoto's! Lieve groetjes

Ans van Ispelen zei

Wat een heerlijke foto's,Yolanda.

Groetjes Ans

Kamila zei

Serdecznie gratulujÄ™!

Anoniem zei

O, wat een heerlijk relaxt manneke...genietend van alle aandacht met zijn oogjes dicht...Prachtig om deze prille tijd zo bewust mee te maken als opa en oma. Genieten!!
Liefs, Peetje

Knutselpret zei

Wat een heerlijke geniet momentjes hou ze vast !!!

Petra zei

Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat je kraamverzorgster mocht zijn, lijkt mij heel bijzonder.

lien zei

Wat een tevreden blik, heerlijk! Geniet lekker!!!

Mirjam zei

Oh wat lief! Gefeliciteerd met Jinse.
Wat een heerlijke foto's allemaal.
Geniet er maar lekker van.
Fijn weekend,
liefs,
Mirjam

Mirjam zei

Gefeliciteerd, en geniet van al die mooie momenten.

Marguerite zei

Wat een prachtige foto's...

Janneke zei

Wat een schattig jochie, Van Harte Gefeliciteerd, en geniet er maar ten volle van want ze groeien zo snel groot, overigens ook leuk hoor.
Groetjes, Janneke

Home and Lifestyle zei

Wat een lief kereltje! En bijzonder dat je zo'n wondertje meteen in je armen sluit hè...de liefde voor het kindje is er meteen. Geniet er als oma maar met volle teugen van!

Liefs, Ingrid

Wateringen zei

Hay meis,

Het is een hele tijd geleden dat ik hier eens op bezoek kwam..
En nu ik hier weer eens langs kom, zie ik dit geweldig lieve prinsje
wat net is geboren...
Van harte gefeliciteerd met Jinse...wat een beeldschoon lief jongetje,
ik zit hier zo te genieten achter mijn schermpje.
De foto's zijn zo mooi en scherp, ik kan Jinse zowat aaien...wat mooi zeg.

Ik wens jullie heel veel liefs en alle goeds met dit pas geboren wondertje..

Liefs,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Yolanda..♥
Oooooohhh wat lieffff♥..van Harte Gefeliciteerd♥ lees het nu pas ..wat een vreugde♥ en geluk♥ stralen♥ er van al je mooie♥foto's♥..
het kleine wondertje♥ Jinse♥..
genieten♥ en genieten♥ nu met zijn allen♥!!!
liefsss♥ en zonnig weekend Gaby..X♥X

Pagina's