dinsdag 28 juli 2015

Tuun proat

Met een kleine schavuit in huis ga je natuurlijk niet
uren rondzwerven.
Gelukkig is er in ons tuintje ook genoeg te
zien en te beleven.
Insecten genoeg om met de macro te oefenen.
Ik fotografeer met een Nikon D90 camera en
een Nikon 40 mm vaste lens.
Moet dus zelf ook nog wel een beetje om de 
vierkante centimeter bewegen.

 



 



Ach en natuurlijk vermaak ik me kostelijk met
de fratsen van de dames!
Mijn poten groeien inmiddels zo snel en daar kan
mijn motoriek niet in mee!
Met grote bokkensprongen springt ze
door de tuin.

Ik verheug me op aankomend weekend
want dan komt er nog een grote
verassing!

Een hele fijne week
Yolanda

10 opmerkingen:

It's me zei

Wat een schatje is het toch....Ben heel benieuwd naar de verrassing....liefs Ria x

Bij Guusje Thuis zei

Leuk toch hè zo'n gezelligerd in huis maar komt er weer een viervoeter bij?

Ans van Ispelen zei

De verrassing ?
Ik denk dat het kwispelt.
Ben benieuwd.

Prachtige foto's trouwens.

Groetjes Ans

Onder de rieten kap zei

Oh wat een beauty's van foto's heb je weer geplaatst, zo zou ik ook wel willen fotograferen, zoooo gaaf!!
Nou ben ik natuurlijk mega-nieuwsgierig naar die verrassing haha, ik denk ook dat ie kwispelt!
Liefs, Yvonne

Zem zei

Mooie macro's!
En hele gezellige foto's van het jonge beestenspul.
Komt er nog een beestje bij?

Brocanterina zei

Wat heb je weer een mooie foto's gemaakt.

Bij de laatste foto moest ik wel heel erg grinniken, je hoeft in ieder geval niet een van de bekende beeldjes aan te schaffen van een hondje dat met zijn kop naar beneden staat. Bij jou leeft het ook echt.

Leuk dat die 2 ook zo goed met elkaar overweg kunnen.
Spannend de verrassing, zou het wel heel stoer vinden als het inderdaad nog een kwispelkontje heeft want weet dat een al een uitdaging is.

Lieve groet,
Carina

het moonhuis zei

Mooie foto's en wat een schattig hondje is het toch.
Ben benieuwd naar de verrassing!

Liefs Monica

Corrie zei

Mooie foto's, heerlijk hoe die beesten daar genieten bij de vijver.
Ben benieuwd naar de verrassing.

lien zei

Geweldige foto's! Die van hond en poes samen is helemaal enig!!!

Home is where the heart is zei

Wat groeit ze toch!! Mooie foto's weer. Grote verrassing. Kan niet wachten op je volgende post dus:))
Geniet ervan, het weer werkt iig mee
Fijn weekend alvast

lieve groet Brigitte

Pagina's