donderdag 19 maart 2015

Noorderlicht

 17 maart was het noorderlicht ook in Nederland waar te nemen.
Niet helder met het blote oog maar wel vast te leggen op
camera.

Om half negen gingen we op pad naar het Haaksbergerveen.
Een donkere plek met vlak land.
Hier hadden we het geluk om in het eerste kwartier 
dit prachtige schouwspel te zien.
Nog tot half elf zijn we blijven kijken maar het kwam niet
meer helder terug.
De sluierbewolking zorgde ervoor dat het zwakke
noorderlicht zich niet meer liet zien.


 

Een Bijzondere avond die ik niet snel meer
zal vergeten.

Yolanda

25 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik heb geen idee of het hier ook te zien is geweest. Mij is het in ieder geval ontgaan. Maar aan je foto's te zien geloof ik maar al te graag dat het een prachtig schouwspel was.

Lieve groet, Ingrid

A fresh start of me zei

Oh wauw,echt heel mooi en bijzonder..
Mooi vastgelegd..
Groetjes Chris

Huize Kip Kakel zei

Hier in het westen was het noorderlicht helaas niet te zien..te licht en te vol...
Maar dat jij genoten heb, snap ik...
Gelukkig heb je mooie foto's gemaakt zodat ik ook mee kan genieten..dank je;)

Unknown zei

Wauw...prachtig! Hier in het zuiden konden we het niet zien:((

Groetjes Anita

Ans van Ispelen zei

Wow ! Wat mooi .
Ik kan me echt indenken,dat zoiets een hele bijzondere ervaring is.

Groetjes Ans

Roelie Steinmann Photography zei

Whow zeg, wij hebben in het midden van het land niets ervan kunnen zien. Heel bijzonder zeg.

Groetjes Roelie

Anoniem zei

Wat bijzonder Yolanda!

Lieve groet,
Gerry

Marguerite zei

Wat een prachtige foto's.
Nu morgen weer een kans om de zonsverduistering waar te nemen.
Hoop zo dat de zon er is. Kan me die van de vorige keer nog heel goed herinneren.

Anoniem zei

Wat een geluk dat je dit hebt vastgelegd, kunnen wij het nu ook zien! Ik hoop dit ooit eens mee te maken in Scandinavië. Lijkt me zo indrukwekkend. Staat op mijn 'bucket-list'...
Liefs, Peetje

Unknown zei

Lijkt me een bijzonder fenomeen om waar te mogen nemen. Vooral hier in Nederland. Je hebt ons toch een glimp gegeven, dank je wel.

Liefs Marieke
WONEN a la Mar

Unknown zei

Mooie foto`s zeg!! Bijzonder dat je het hebt kunnen vast leggen!

Een hartelijke groet van Priscilla
diybypepris.blogspot.com

Esther zei

Geweldig. Het is goed te zien op je foto's. Wat een ervaring.

Josephine zei

Prachtig en zeker heel bijzonder
om dit met eigen ogen te kunnen
zien en vast te leggen.

PUUR genieten!!!

Liefs
Josephine

Rubato zei

Wat mooi en wat een mooie foto's maakte je.

Corrie zei

Ik heb er helemaal niks van gezien. Maar nu ik jouw foto's zie, had ik dit toch ook wel willen aanschouwen.
Vandaag zullen we helaas niks merken van de zonsverduistering. Hier in het westen is het erg grijs en somber.

Corine(THUIS) zei

Woon je toch net in het goede gedeelte van het land :-)

lien zei

Wat prachtig! Ik heb zojuist de zonsverduistering gezien, ook heel mooi!

Madelief zei

Ontzettend bijzonder om mee te maken! Je kunt het licht goed zien op je foto's. Ik had geen idee dat het Noorderlicht ook in Nederland zichtbaar is.

Fijn weekend!

Madelief x

Loraine Living zei

Wat mooi om te zien, echt heel bijzonder..
Kan ik toch nog even mee genieten :)
Fijn lente weekend!
lieve groet Diana

Thuis bij Tjits zei

Wat bijzonder en zo mooi!! Helaas heb ik hier niets kunnen zien, ook niet van de zonsverduistering vandaag:(

Fijn weekend!
liefs, Tjits

All Seasons zei

Helaas wist ik het niet, hoorde het gisteren. En nu mag ik het bekijken op jouw blog. Wat een prachtige foto's heb je ervan weten te maken. Echt bijzonder mooi om te zien!

Ik wens je een fijn weekend
Liefs
Patricia

Janneke zei

Hier geen noorderlicht te zien, maar wat een schitterende foto's. Heb je blog bekeken en ben behoorlijk onder de indruk, prachtige natuurfoto's. Komt nog eens bij dat ik ook van de Engelse jachtstijl hou. Ik ga je volgen hoor.
Groetjes, Janneke

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat bijzonder om dat mee te mogen maken: ik heb altijd gedacht dat ik , alleen al om dat noorderlicht, een keer naar Noorwegen zou willen. En nu was het ook hier te zien.....alleen niet bij ons!
Fijn dat we even met jou mee mochten kijken!

groet Trijie

MARIANNE zei

Ik heb er zelf niets van gezien, maar gelukkig kunnen we nu naar jouw mooi gemaakte foto's er van...alsnog mee kijken!!
Fijne maandag en groetjes! Marianne

Onder de rieten kap zei

Wat schitterend om dat te kunnen zien, ik heb het zelf nog nooit in het echt gezien helaas, maar dankzij jouw foto's toch even genieten!
Veel liefs, yvonne

Pagina's