woensdag 17 september 2014

met de voeten in de dauw

Vanmorgen vroeg uit de veren en om 7 uur op pad.
Prachtig hangen de mistvlagen over de weilanden.


 De koeien kijken verbaasd naar ons vroege bezoek


 Morgenrood zet alles in een bijzonder licht





Eenmaal hoger aan de hemel is het moment voorbij maar ook
dan is het genieten


Achter deze bomen ligt een weiland maar daar
is op dit moment niets van te zien.


Op de terugweg straalt de zon al door het bladerdak
het beloofd een heerlijke dag te worden.



Een hele fijne dag allemaal
Yolanda

24 opmerkingen:

la.maison.de.laure zei

Magnifiques photos!!!
Belle journée
Laure

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Prachtig Jolanda, wat een mooie foto`s. Gistermiddag heb ik een uurtje gefietst en toen kwamen we 4 reeën tegen, ook zoiets moois! Geniet ervan.

Lieve-Groetjes, Verie

lia zei

Wow Yolanda, wat zijn die mooi....
Ik zag het vanmorgen ook, alleen zat ik in de auto naar mijn werk.
Maar morgen ben ik vrij, en denk dat ik nu weet wat ik ga doen.

Homemade and more zei

Wat een prachtige foto's !
Groetjes,
Martine

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige foto's...je hebt het vroege opstaan in een heel mooi resultaat weten vast te leggen.

Liefs, Ingrid

Unknown zei

Wat kun jij toch prachtige foto's maken!

Groetjes Anita

my way of living zei

Wat mooi.

gr. Anita

my way of living zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marjonel M zei

Geweldige foto`s Yolanda.

Leuk je ontmoet te hebben op de brocante markt in Nijverdal.

Liefs, Marjonel

Anoniem zei

Prachtige foto's van de wandeling, Yolanda!
Dit is echt genieten!

Liefs, Gerry

Ans van Ispelen zei

In een woord :
Prachtig.

Groetjes Ans

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Dag Yolanda,

Wat een prachtige foto,s van een mooie ochtend waar dauw en nevel optrekt,

Dat je nog vaak ons mee laat wandelen.

Anneke zei

Prachtig zijn je foto's. Vooral die met dat hek en de zon die zo mooi op de grond schijnt. Maar ook de koeien en de reiger, het spinnenweb. Ik ben er stil van zo mooi.
Liefs Anneke

Anoniem zei

In Engeland hebben ze hier een mooi woord voor: "flabbergasted"!En dat ben ik. Oh, wat zijn deze mooi!!!
Liefs, Peetje

Mirjam zei

Hoi Yolanda,
Jeetje wat een mooie foto's. Je moet er wel vroeg voor op pad, maar dat is het dubbel en dwars waard. Dit is het echte buiten-genieten... En ik, ik geniet lekker met je mee...
Ik wens je een heel fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Madelief zei

Het vroege opstaan wordt beloond Yolanda. Prachtige foto's!

Madelief x

Unknown zei

Wat een prachtige foto's . Die gloed van de zonsopgang is gewoon prachtig vastgelegd .
Ik ben geen fan van spinnen maar als je die spinnenwebben ziet , heeft het toch iets magisch.
Groetjes
Christel

It's me zei

Wat is de natuur toch mooi he...!...liefs van mij...x!

Bij Guusje Thuis zei

Het is dat ik opstartproblemen in de ochtend heb, anders zou zo'n vroege wandeling het toch wel zijn zeg ... en inderdaad het werd vandaag een hele mooie, lekker zonnige dag!

Maaike zei

Wat een prachtige foto's!
En nog gefeliciteerd!

Groeten Maaike

Room Seventeen zei

Wat een mooie foto's!

Unknown zei

Ik waardeer je fotoreportages (vooral dit soort mooie momenten) altijd enorm, je hebt daar echt oog voor! Prachtig!

Liefs Marieke

Thuis bij Tjits zei

Je moet er wel je bed vroeg voor uit maar dan is het ook echt op en top genieten van een sprookjesachtig sfeertje, prachtig!!!

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Liefs, Tjits

lien zei

Wat een super mooie foto's heb je gemaakt. Ik ben een herfstmens, dus geniet hier erg van!!

Pagina's