vrijdag 25 april 2014

Vaste Bezoeker

Tijdens onze wandeling op het Rietschot afgelopen week
kwamen we onze bekende vriend weer tegen.
Inmiddels kijkt hij niet meer op als we weer even op
bezoek komen.
In één van de weides stond hij te grazen.
Ik trok mijn stoute zomerschoenen aan en waagde
me in de wei.
Hij keek een keer en besloot dat ik wel mocht komen.
Zittend midden in de wei kwam hij steeds 
dichterbij.
Ik voelde me zeer vereerd en ervoer het als een
heel bijzonder moment dat ik werd geaccepteerd in zijn
nabijheid.
Deze foto's zijn niet bijgesneden hij stond gewoon
gezellig 5 meter bij mij vandaan.





In het blauwgrasland was familie gans ook
begonnen met de avondmaaltijd.



Morgen gaan we genieten van de eerste
koningsdag .
Gezellig naar de vrijmarkt en 
alle leuke activiteiten dit weekend.

Ik wens jullie ook een heel gezellig koningsweekend
Yolanda

19 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Yolanda,
Wat bijzonder dat je zo dichtbij het hert kon komen, of liever dat zij zo dichtbij jou kwam... heel mooie plaatjes, ik geniet ervan...
Ik wens je een heerlijk koningsweekend,
Lieve groet,
Mirjam

Unknown zei

Wauw prachtig, je ziet hem ook echt even zo kijken richting de camera..
Mooi om mee te maken hoor!

Geniet van je weekend,
Liefs Marieke

lien zei

Wat een prachtige foto's!!
Mooie Koningsdag gewenst! Liefs Carolien

lien zei

Wat een prachtige foto's!!
Mooie Koningsdag gewenst! Liefs Carolien

Home and Lifestyle zei

Dat was vast ook wel spannend. Gaaf dat het hert je zo vertrouwde en je daardoor deze mooie foto's kon maken!

Veel plezier morgen! Liefs, Ingrid

Zaanse Zolder zei

Wat een mooitje ! Jij bent goed te vertrouwen natuurlijk, jij doet hem niets, daarom komt ie dichtbij. Echt bijzonder.

van alles wat in huis en tuin. zei

Dat is toch mooi om dat zo dichtbij te hebben! Je boft toch maar dat je zulke foto's kunt maken zo dichtbij huis!
Fijne dag morgen.

Groet Trijnie

Janny zei

Geweldig dat hij je zo dichtbij liet komen! Is mij nog nooit gelukt, hoor.
Jij ook een fijne Koningsdag.
Liefs,
Janny

Anita zei

Zulke foto's zijn wel heel bijzonder!
Wens je een superleuk Koningsweekend en hopelijk een leuk (brocant)koopje op de vrijmarkt!

Oranje groetjes,
Anita
Scarborough Fair.

Ans van Ispelen zei

Heel erg bijzonder,dat je dit van zo dichtbij kon zien.
Een dag met een gouden randje.

Fijn weekend
groetjes Ans

Anneke zei

Wat geweldig dat je van zo dichtbij een hert op de foto hebt kunnen zetten. Soms komt er wel eens een hert bij ons boshuisje maar zodra we maar even bewegen zijn ze weg dus deze foto's zijn heel bijzonder. Prachtig zijn ze.
Liefs Anneke

Marguerite zei

Wat super dat je zo dichtbij mocht komen.
Ik zou helemaal hyper thuis gekomen zijn!

Guusje, zei

Mooi en wat geweldig dat je zo dichtbij kon komen.

Housebythewaterhole zei

Héél mooie plaatjes en zo dichtbij.....
geniet van het weekend
liefs kathy

Corine(THUIS) zei

Je foto's zijn prachtig, maar de ervaring zal nog mooier zijn geweest!

Bij Guusje Thuis zei

Geweldig zeg dat jij zo dichtbij mocht komen en dat levert uiteraard mooie plaatjes op!

Groetjes,
Colin

Esther zei

Wat prachtig! En dat hij jou dat vertrouwen gaf. Mooi.
Groetjes, Esther

Rozen van Papier zei

Wat geweldig is dit! Ik heb er ook eens één van dichtbij gezien, vond de kleur van haar vacht zo mooi, reebruin. Niet gedacht dat het zo mooi was in werkelijkheid.Jij?

Groetjes Janny

Bauke zei

Bijzonder zeg, dat je zo dichtbij mocht komen. Je hebt het ook prachtig vastgelegd, heel mooie foto's.

Groetjes Patricia
www.landelijkwonen.info

Pagina's