maandag 14 april 2014

Nieuwe stoelen!

Mijn favoriete keukenstoelen zijn
Windsor wheelback stoelen.
Dit weekend kwam ik ze tegen op
mp ja ja en ook nog voor een knaller prijs
Ik kocht ze voor maar liefst 20,00
Mijn grote leren stoelen werden slecht.
Ooit de hoofdprijs voor betaald maar echt kwaliteit
kon je het niet noemen.



Ik vind ze helemaal bij mijn keuken passen.
Nu de die grote giga stoelen weg zijn lijkt de keuken
veel groter.
Ook de honden hebben nu een ruim zicht.



Heerlijk stel hé!!

Een natuurlijk paasstuk op tafel maakt het
plaatje compleet.


Na 4 wortelkanaal behandelingen die mijn kies volledig van zijn zenuwen heeft 
ontdaan voel ik me een stuk beter.
Helaas valt de kies niet meer echt te redden maar zolang hij er zit zit ie er!
Eigenlijk is aan de rechterkant mijn hele kaak aan het terug trekken.
Dus een andere optie is er niet helaas.
Maar goed op het kaakscharnier na is de ontsteking gelukkig verholpen en
kan ik er weer tegen.
Deze week weer lekker gewoon aan prutsen, werken en vooral genieten
van het eten!

Yolanda





38 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Yolanda,
Heerlijk luchtig lijkt je keuken nu, zonder de grote zware stoelen. Wat staan ze mooi, deze heerlijke exemplaren, zitten ze net zo mooi als ze er uit zien? Dat hoop ik dan wel voor jullie. Lekker prijsje ook ervoor...
Je paasstuk op tafel vind ik super mooi...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Huys 50 zei

Hee Yolanda,

Eerst even dit....je header is zooooooo mooi echt prachtig !!!
Jammer hé dat je dan duren spullen koopt en het blijkt snel kapot te zijn....dat hebben wij nu elke keer met peperdure banken...hup kapot..weg geld.
Ik heb ervan geleerd en koop nu maar goedkoper ... kun je ook eens vaker ;-))
Deze stoelen staan mooi in je keuken hoor.

Groetjes

Dicky Marie

Housebythewaterhole zei

Yolanda, wat een mooie stoelen op je op de kop kunnen tikken, ik koop ook soms op MP,vanuit Belgie
maar geen stoelen…:-) maar ze staan prachtig passen perfect bij je spullen, wat gezellig jouw keuken …ik kan het nooit nalaten als je een post plaatst om je oudere berichten ook nog eens te doorlopen….het geeft me zo'n engels-frans-jachthuis gevoel, kweetniet hoe ik het zeggen moet…
Ik had vroeger ook lederen stoelen, en die zijn ook héél snel kapot gegaan, nu heb ik ook stoeltjes gekocht,enkele jaren geleden op Kapaza, die kregen we eigenlijk bij een teak-tafel waarop we een bod hadden uitgebracht, heb ik gerestyld en doordat de rug ook open is lijk de keuken inderdaad groter ….Keukenstoelen hebben het nu vaak en veel te verduren hé !!
Fijne week nog,
Geniet van je prachtig paasstuk..
Liefs Kathy

Home and Lifestyle zei

Wat heb jij geboft met deze vondst. Voor een leuke prijs nieuwe stoelen aanschaffen is niet verkeerd.

Gelukkig dat het met de ontsteking een heel stuk beter gaat!

Liefs, Ingrid

All Seasons zei

Zo af en toe kan je echt geluk hebben op MP, en wat kan je dan blij zijn met zo'n vondst. Ik vind deze stoelen echt bij jullie keuken passen, het plaatje is nu compleet!

Geniet ervan!
Liefs
Patricia

Barbara zei

Goed om te horen dat het weer beter gaat! Je stoelen zijn prachtig en je keuken oogt nu echt een stuk groter... een super aankoop. Wauw en dan je Paasdecoratie, mooier dan mooi.

Lieve groet,
B.

Unknown zei

Mooie stoelen! Ze staan perfect in jullie keuken. Ik koop ook geen dure meubelen meer. Hebben we in het verleden wel gedaan maar het nadeel is je blijft er jaren mee zitten omdat ze zo prijzig waren. Omdat ik nogal graag verander in ons interieur,dat ken je wel....,vind ik er ook niets aan dat ik het meubelstuk dan niet eens van een likje verf kan voorzien of iets dergelijks.

Gelukkig dat je van de ontsteking af bent!

Groetjes Anita

Marie-José zei

Nou Yolanda ik ken je oude stoelen niet maar vind dit inderdaad erg goed passen bij het geheel, en ook hebben je honden wat te kijken, de ruimte in.
Goed geslaagd;)
Ik hoop dat je kaak en kies het goed houden...

Lieve groet, MJ

Ans van Ispelen zei

Wat een prachtige stoelen zijn dat.
Passen inderdaad heel goed bij je stijl in huis.
En wat een mooie honden heb je.

Fijn,dat het weer beter me je gaat.
Zo'n ontsteking kan hardnekkig zijn.

Groetjes Ans

lien zei

Wat een mooie stoelen inderdaad, ze passen perfect bij de keuken! Sterkte met je kaak, klinkt niet fijn allemaal!!

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Yolanda..♥
Je hebt een prachtige♥ stijl♥ en die stoelen♥ dat siert jou weer..;)
Ik vind het altijd leuk♫ om ter zien hoe iedereen♥ zijn eigen gezellige♥ plek♥ en stijl♥ heeft..;)))
je honden♥ zijn ..♥ ♥ sweet..!!
Nog fijne week♫ en Paasweekend♥ Liefs♥ Gaby..;)♥

It's me zei

Mooie stoelen hoor zo jouw !!!..vind je header ook prachtig liefs van mij...geniet !!...x !

It's me zei

Mooie stoelen hoor zo jouw !!!..vind je header ook prachtig liefs van mij...geniet !!...x !

Unknown zei

Ik weet ook niet echt hoe je oude stoelen eruitzien maar ik vind deze wel zeer mooi.
Eigelijk ook wel stoer ;-)

Ps: wat een pluisje je hond, een hoog aaibaarheids gehalte

Groetjes Jilly

Unknown zei

oei het zijn er twee!!!!
allebei haha oeps

crochetcookingandmore zei

Wat is je ´kop´ van je blog mooi met die vlinder!!
De keuken ziet er inderdaad mooi ruimtelijk uit zo en dat voor die prijs!

Anoniem zei

Dit zijn idd de perfecte stoelen bij je keuken. Die horen hier gewoon. En volgens mij zitten ze prima. Ik kan me voorstellen dat het nu een veel opener karakter heeft, niet zo massief. Boffen om ze op MP te vinden, zeker voor die prijs!
Gelukkig gaat het met je kaak wat beter. Dat was dan wel een fikse ontsteking! Hopelijk houdt je kies het nog een tijdje uit...
Fijne week!
Liefs, Peetje

Blomkje en Wenje zei

Wat een prachtige stoelen! Die staan erg mooi aan je keukentafel. Je paasdecoratie vind ik mooi subtiel..

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

my way of living zei

Wauw wat staan je nieuwe stoelen bij je tafel en keuken.
Ze zijn gewoon voor jou gemaakt.

fijne week.
gr. Anita

Esther zei

Wat kan zoiets dan een verschil maken. Het ziet er gezellig uit. Fijn dat je kies nu zenuwvrij is. Ik ken het gevoel, heb het zelf ook een aantal keren gehad. Je wilt wel naar de tandarts kruipen... Nu eerst maar lekker genieten van je keuken.
Groetjes, Esther

eigen thuis zei

Leuk om zo stoelen te kunnen kopen ,vind je niet? Ze staan prachtig.
Fijn dat het met je kies weer beter gaat en helemaal fijn dat je weer kunt gaan genieten van eten;-)

Lieve groet Gonda

van alles wat in huis en tuin. zei

Dat staat mooi in je keuken, wat gezellig zitten zal dat zijn!
Wij hebben zoiets (maar dan grenen) net weggedaan haha! Maar onze oude billen konden niet meer goed tegen de harde zit. Maar ik blijf ze leuk vinden!
Fijn dat het weer goed met je gaat.

Fijne avond.
groet Trijnie

Corina zei

Mooie stoelen en inderdaad ze passen er perfect bij.
Je moet soms ook een beetje mazzel hebben.
Wat voor ras is het je honden.
Ze liggen er inderdaad heerlijk bij zo met z'n tweetjes.

Fijn dat het nu beter gaat met je kies.

Corina

Anoniem zei

Wat een mooie stoelen Jolanda, en dat voor zo'n prijsje. Ze passen daar prachtig!
En als ik zo je honden zie liggen, heb ik ook wel zin om te gaan.
Gelukkig dat het nu goed gaat met je kaakontsteking. Ik heb het vorig jaar gehad, was geen pretje.
Slaap lekker straks!

Lieve groet,
Gerry

Ús hûs ús thús zei

Oeh ik lees over je wortelkanaalbehandelingen. Wat ontzettend vervelend hè? Ik zit ook midden in een behandeling. Ik heb er 2 gehad en donderdag mijn 3e. Ik zie er echt tegenop brrr. Maar dat terzijde hi hi.
Je stoelen zijn prachtig. Ze passen erg mooi bij je tafel. Het paasstukje vind ik ook erg mooi.
Wat liggen de hondjes gezellig knus bij elkaar. Zo schattig.
Fijne week. Groetjes van Aleta

Unknown zei

Ai ai, dat klinkt niet zo fijn! Dat van je kies dan maar fijn dat je je beter voelt zo.

Je stoelen staan prachtig bij je tafel!

Liefs Marieke

SOBERenSTIJL zei

Dat is nog eens een koopje zeg! staan super!

Schattig die honden zo bij elkaar:-)

Lieve groet, Dorine

het moonhuis zei

Ja leuk die stoelen en ze passen perfect bij de rest in je keuken.
ooh een wortelkanaalbehandeling.... brrrr... drie weken geleden is er bij mij ook een revisie uitgevoerd, nog nooit zoveel pijn moeten doorstaan (vooral de tweede en derde dag na de behandeling) drama he.

liefs Monica

Unknown zei

Oei Yolanda, dat was een heftig weekej met die kaak...brr! Maar je stoelen staan er prachtig bij! Wat een koopje! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent! Prachtig zo...en zeker zal het ruimer lijken! Lekker genieten nu...! Fijne dag , groeten, jacqueline

bijzonder-oud zei

Wauw mooie stoelen! ik vind ze prachtig en ze passen perfect in jouw keuken, heel gezellig zo!

Lieve groet,
Yolanda

Corine(THUIS) zei

Een prachtvondst Yolanda! Die stoelen passen helemaal in jullie sfeer. Maar het zal wel even wennen zijn als je lang tafelt.. dat hout is heel wat minder comfortabel dan leer ;-)

Passione Helena zei

Duurkoop is inderdaad niet altijd kwaliteit, voor (maar) 20 euro kun je hier geen buil aan vangen, bofkont. Ze zijn superleuk en passen helemaal in de sfeer van je keuken. In de winter ook leuk om aan te kleden met een schapenvacht. Het paasstuk is ook prachtig geworden, gezellig! Zo te zien zijn de honden ook er tevreden met het resultaat, wat liggen ze er heerlijk relaxed bij.

Gelukkig kun je zelf ook weer meer van alles genieten, wat een toestand met je kaak! Brrr...wat zul je een pijn hebben gehad! Je hebt het ergste achter de rug en kan met Pasen heerlijk tafelen!

Wens je een fijne dag en alvast gezellige Paasdagen.

Lieve groet, Helena

Tussen Wal en Schip zei

Jij hebt echt zo'n heerlijk boswachtersfeertje hangen, ik weet niet hoe ik het anders moet noemen, maar ik vind t helemaal passen! Je stoelen zijn er prachtig bij. Leuk zo'n vondst.. geniet je dan weer extra van he!

Lieve groet,
Alberta

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Dat is niet best met je kaak, maar gelukkig is dat weer opgelost en kan je weer lekker eten.

De stoelen vind ik erg mooi en staan super bij de tafel.

Mooie foto van het beestenspul.

Fijne dag en lieve groet,

Loes

Homemade Home zei

Goed gedaan, wat een koopje en ze staan prachtig in je keuken.
Leuke honden heb je.
Gelukkig dat het weer wat beter gaat.
Ik wens je hele fijne paasdagen.
Lieve groet Nelly

Anja Huisman zei

Ik vind ze ook zo mooi, die Windsor chairs. Je hebt ze voor een mooi prijsje kunnen kopen! Staat prachtig bij de houten tafel! Ik ben jaloers ;) Groetjes, Anja

Rebecca zei

Wat heb je een leuke stoelen zeg! Ziet er landelijk uit! Super.

Sabine zei

Wat zal jij blij zijn dat die grote stoelen weg zijn of niet? Ik ben ook al op zoek naar andere stoelen....

Pagina's