donderdag 3 januari 2013

Servies in Januari

Ik wens jullie allemaal een heel fijn en 
gezond nieuw jaar.
Januari een nieuw begin.
Kerst spullen verdwijnen weer uit huis.
Het ruikt allemaal heerlijk fris.
Weer een nieuwe inrichting.
Deze keer heb ik gekozen voor mijn  jacht servies en
High tea spulletjes in de keuken.
Koekjes mogen dan ook niet ontbreken.
Heerlijke bonbons gekregen van mijn dochters,
dikke plakken nougat, kaneel koekjes en natuurlijk
schuimpjes.






  

Ik ben weer helemaal tevreden.
Nu nog er van afblijven.
Want in het nieuwe jaar beginnen we
natuurlijk gezond.

Een aantal van de items in de keuken staan
ook in

(klik)

Heb je zin ga dan even kijken.
Ik wens jullie een heel fijn
weekend en een prachtig blog jaar.
Ik ga weer genieten van al jullie 
originele en creatieve uitspattingen.

Yolanda

32 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Als ik er vanaf moet blijven, kan ik het maar beter niet in de keuken zetten...dat doe ik dus ook maar niet. Maar ik kan niet ontkennen dat het er allemaal lekker en mooi uit ziet!

Alle goeds voor 2013 gewenst! Lieve groet, Ingrid

Corine(THUIS) zei

Dat ziet er heel gezellig uit! Maar hier zou het niet lang staan :)
Veel te lekker allemaal!

Guusje, zei

Ook voor jullie een heel goed gezond en creatief 2013. Wat ziet het er weer prachtig uit echt genieten.

Het stokpaardje zei

Het ziet er heel uitnodigend uit. Alleen zou al dat lekkers bij mij niet lang blijven staan.
Groetjs Iris

Le Patiné zei

Het is maar goed dat het bij jouw staat en niet hier, vooral die nougat vind ik onweerstaanbaar.

Groetjes Natasja

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Heerlijk, even opruimen, letterlijk en figuurlijk en een frisse start. Ziet er mooi, en vooral lekker uit. Ik ga straks even sneupen via je link,

Straks maar lekker genieten van al dat lekkers,

groeten Pauline

Fia zei

Jij ook een mooi Nieuwjaar Jolanda...
Wat een lekkers allemaal en je heb het zo sfeervol neer gezet....heerlijk winters en zo knusjes!!!
Geniet er maar lekker van en lief van je dochter hoor!!!

hart,gr Fia

Madelief zei

Ik wens jou en je gezin ook een mooi 2013 toe! Mooie sfeervolle foto's!

Madelief x

Unknown zei

Ben bang dat het hier ook niet zo lang zou staan. We zijn te grote snoeperds allemaal. Ik wens jou ook een heel fijn en prachtig blogjaar toe. En op het persoonlijke vlak wens ik je natuurlijk ook alle goeds.
Groetjes, Nancy

http://tintacirera.blogspot.com/ zei

I like your blog, is beautifull. But I can't submit. Kiss.

Anoniem zei

Dat ziet er allemaal heel erg lekker uit Yolanda! En je hebt er prachtige sfeerfoto's van gemaakt!
En ik wens je alle goeds toe voor het Nieuwe jaar 2013!

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

Wat een heerlijke zoete post....ziet er zo leuk uit zo in je keuken....mooi gedaan.!!!....ik wens je een gezond zoet nieuwjaar....liefs van mij...xxx...

Le Style zei

Een sprankelend, gezond , liefdevol & gelukkig 2013!!
& een heerlijk blogjaar, waar jij al een mooi begin mee hebt gemaakt!

Ook alvast een fijn weekend!

Liefs,
Yet

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Nog de beste wensen voor jullie allemaal .... prachtige winterse plaatjes hou er zo van en zoveel lekkere dingen mmmmmmm prachtige post wens je een fijn weekend en in het weekend mag je toch wel wat lekkers hahahah ...lieve groet rosita

Liefde voor kransen ♡ zei

Voor jou ook de beste wensen! Wat een mooie spulletjes allemaal! Heerlijk hè om je huis weer opnieuw in te richten als de kerstspullen weer opgeruimd zijn! En dan al die lekker dingetjes....die waren bij mij al op geweest hihi. Knap hoor als je er vanaf kan blijven. Liefs Lindy

Jolanda zei

Ik zou er ook niet af kunnen blijven:) Alle goeds voor 2013 en lieve groet

Ans van Ispelen zei

Ziet er erg lekker uit,Yolanda.
En ik wens je een schitterend blogjaar toe.

Groetjes Ans

Mirjam zei

Hallo Yolanda,
Wat ziet het er allemaal prachtig uit bij je... En die koek en bonbons... Ik zou er dus echt niet af kunnen blijven...
Ik wens jou en je gezin ook een heel mooi nieuw jaar!
Lieve groet,
Mirjam

Plenty of Presents zei

Alles goeds voor 2013. kaneelkoekjes mmmm. Het ziet er gezellig uit. Fijne dag. groetjes Paula

Huys 50 zei

Heee,op deze manier moet het lukken om weer een reactie bij je te kunnen plaatsen Yo....
Hegetsie,lekkere koekjes,nougat...mag niet meer van mezelf ;-((( maar ziet er wel Top uit !! yammie, haha
Ik ens je natuurijk alle goeds en liefs voor het Nieuwe Jaar !!!

Liefffssss
Dicky Marie

Mayflower zei

Allereerst wil ik jou en je gezin ook een heel gelukkig en gezond Nieuwjaar toewensen Jolanda.
En mmmmmm....wat een lekkers allemaal, ben dol op al die zoetigheden.
Wat ziet het er gezellig bij je, prachtig servies.
Ik wens je een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

lia zei

Ziet er erg lekker uit, en ook al ben ik zelf geen snoepster, het zou toch niet lang blijven staan. Want Jan is een echte snoepert.

Fijn weekend,
Lia

What's in a day zei

Voor jou ook een mooi 2013.
Je foto's zijn weer erg mooi en die lekkernijen...oei ik zou ze heel ver weg stoppen:) maar wel heel erg lief en leuk van je meiden.

Een lieve groet,
♥Eefie

hokje zei

Dat ziet er gezellig én heerlijk uit!

Fijn weekend. Groeten, Miranda

La Maison zei

Jij ook een heel mooi en gelukkig Nieuwjaar. Wat een lekkere post het lijkt me erg moeilijk om eraf te blijven.
Je foto's zijn ook om te smullen.

Lieve groet,
Hermine

Haikey love of living zei

Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2013

Het ziet er erg gezellig uit. Het is dat ik ook 2013 ben begonnen met gezond eten en meer bewegen anders zou ik heel graag even aanschuiven ;-)

Fijn Weekend!

Haikey

Bij Guusje Thuis zei

En jij kunt daar gewoon van afblijven? Ik zou met al dat lekkers in de keuken daar waarschijnlijk iets teveel aanwezig zijn, maar het is je wel weer gelukt het heel sfeervol te maken, mooi!

Lemons and blue zei

Wat ziet het er gezellig uit, leuk om allemaal te bekijken en te genieten van de aanblik ervan.

Groetjes Joke

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Dag lieve Yolanda.
ook voor jou de beste wensen.
En wat ziet het er heerlijk en gezellig uit .
weer genieten hier.
Liefs Margarita

Nathanaëlle zei

Happy and sweet New Year Yolanda !
Bonne Année 2013 !
Bisous
Nath.

Passione Helena zei

Een heel gelukkig Nieuwjaar, Yolanda! Ik zal proberen wat regelmatiger langs te komen, want ik mis het wel. Wat een gezelligheid in jullie keuken, heerlijk! Eerlijk is eerlijk, de snoeperijen maken het plaatje we compleet..hopelijk weerhoud je dat om er vanaf te blijven ;-) haha


Fijne week!

Liefs Helena

idémakeriet zei

Nou dat zou bij mij niet veilig zijn.
Ik vindt je wel heeeel erg sterk als jij de verleiding kunt weerstaan.
Staat gezellig hoor zo alles bijelkaar.
Liefs Gerda

Pagina's