maandag 21 januari 2013

Schommelstoel

Bij ons in de voortuin staat een
schommelstoel.
Hij heeft een sneeuwwit kussen.
Zou je er niet zo in neer willen ploffen?




De schommelstoel staat er al een aantal jaren.
Hij wordt er met de tijd alleen maar mooier op.
Ik geniet er binnen van want de griep heeft
toegeslagen en van sneeuw wandelingen zal 
het de komende dagen niet komen.
Ik kruip zo lekker onder de wol en 
kom misschien vanaf mijn laptop nog wel even bij 
jullie binnen wandelen.

Fijne dag
Yolanda

44 opmerkingen:

Marguerite zei

Je moet nu niet op de schommelstoel neerploffen al staat hij daar wel heel uitdagend. Een lekker zacht kussen erop en zo mooi wit, kan geen wasmiddel tegenop. Heel veel beterschap en geniet maar van de mooie plaatjes door je raam.
Groetjes Marguerite

Atelier Valerie zei

Mooie winterse taferelen!
Verzorg je griepje!
Liefs, Valerie ♥

Peet zei

Prachtige stoel, heel uitnodigend! Ik wens je veel beterschap.
Lieve groetjes, Peet.

Huys 50 zei

Wat een geweldige stoel en inderdaad ik zou er zo in ploffen,haha
Griep........och man vorige week heb ik zoveel speirpijn gehad ik kon geen kant meer op, bahhh
Nou kruip jij maar lekker in je bedje !! hier waait het een storm en jaagt de sneeuw om het huis...brrrrrr
Beterschap

liefssssss
Dicky Marie

Marjonel M zei

Mooie stoel, beterschap Yolanda.
Groet, Marjonel

Het stokpaardje zei

Mooie sierlijke schommelstoel. Je zou er inderdaad zo willen zitten.
Heel veel beterschap, Iris

ivoorwit.blogspot.com zei

Héééél mooi! Goed uitzieken hoor!!!
Veel drinken; beterschap!!! En van achter het glas genieten van de mooie wereld.
Groetjes, Thea

Krek wak wou zei

Wat een prachtige schommelstoel....je zou inderdaad zo op het witte kussen willen neer ploffen! Heel veel beterschap gewenst....ziek het goed uit!
x Nicole

Huize Kip Kakel zei

Beterschap!
Kruip maar lekker in je bed, in plaats van op die mooie stoel!
Liefs,
Hannie♥

Hannekie(Sisterly) zei

mooi gezicht he...beterschap
liefs hannie

Petra zei

Mooie foto zo van je schommelstoel prachtig. En wat naar die griep, beterschap en sterkte ermee. Het blijft lastig maar je lijf heeft misschien ff rust nodig, en zo word je gedwongen het rustig aan te doen, kruip lekker onder de wol en pas goed op jezelf. Groetjes Petra.

Alie zei

Geweldige stoel, ook leuk voor binnen met een lekker dik matras erin! Beterschap hoor, ik geloof dat er heel veel mensen ziek zijn. Groetjes Alie

Rozen van papier zei

Hè jammer dat je ziek bent, erg leuk die stoel! Alles wordt mooi en zo schoon met een laagje sneeuw!

Groeten Janny

Marian zei

Nou...nee, ik zou er niet op gaan zitten...al is hij wel mooi zo..

Fia zei

OHhh die is prachtig...vuurkorf en een lekkere warme plaid mok warme chocola ik zie het al voor me....maar jij nu niet hoor eerst uitzieken en beter worden..

Beterschap hoor..liefs fia

Jolandaas blog zei

Mooi hoor die stoel, Beterschap met je griepje.

Groetjes Jolanda

lien zei

Wat een prachtige sneeuwdeken! Mooi!!

Anoniem zei

Geweldig!
En ziek lekker uit. Ik heb het al gehad.

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Yolanda,
Heerlijk, dat dikke kussen in de schommelstoel. Maar blijf jij maar lekker binnen... Beterschap meid...
Lieve groet,
Mirjam

Ger zei

Je schommelstoel is in elk geval een juweeltje,maar ik zou hem liever zien staan in een boomgaard met oude hoogstam fruitbomen....lekker warm zonnetje wat mijn gezicht kust door het gebladerte heen.

Jij ook al onder de velen die geveld zijn in ons kikkerlandje door kou en griep....helaas voor jou,ziek goed uit en beterschap gewenst!!

Liefs,knuffel(steek me niet aan;-0)
Ger

♥Sanne zei

oh yolanda... vervelend dat je griep hebt. Ik zit ook met keelpijn. de stoel is heel mooi vooral dat onderstel. Op discovery komt wel is een programma van een man die allerlei landhuizen afgaat voor mooie spullen ken je dat? Zat ook nog is zo een frame tussen van zo'n schommelstoel

beterschap meis dikke knuf Xanne

Unknown zei

Het lijkt me een beetje frismom in de schommelstoel te gaan zitten.
Ik wens je van harte beterschap. Groetjes, Nancy

Unknown zei

Te mooi die stoel om in te gaan zitten. Erg veel beterschap. Groetjes, Annet

Thuis bij Tjits zei

wat mooi! ik plof niet in je mooi besneeuwde stoel neer hoor, zo jammer van dat ongerepte kleedje;)
ik wil je heel graag bedanken voor je kaart en superlieve kadootje voor mijn verjaardag, wat een verrassing!!
ik wens jou heel veel beterschap!!

liefs, Tjits

susie zei

Yep ! Maarre .... is ie verwarmd ? ;)
Oei en jij hebt de griep, niet in die zetel gaan hangen hoor maar liever in je warme bedje kruipen hé.

Wauw prachtige blog heb jij Jolanda ! Je hebt er een volger bij. (hé een 5 vooraan en een 5 achteraan)

Die antieke kerstballen doen me terugdenken aan m'n kindertijd :)
Ik ga verder door jouw blog wandelen.
Veel beterschap gewenst en warme groetjes ...

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Yolanda..♥
PRACHTIG♥ die schommelstoel..;)
En van Harte♥ Beterschap♥ heb zelf ook al 2 dagen last van mijn keel..;(
Ja het Winterweer♥ is nu buiten niet meer mooi♥ hier is nu ijsel kon bijna geen sneeuw weg vegen..;(
Blijf maar heerlijk♥ binnen verheug me nu op het mooie voorjaarzonnetje♥..;)
Liefs♥ en Fijne Warme♥ Winterweek♥ Gaby..♥

It's me zei

Wel een natte bips hoor...niet doen !!...beterschap meis....liefs van mij...xxx...

Mayflower zei

Wat een prachtige schommelstoel heb je in de voortuin staan Jolanda.
Balen dat je de griep te pakken heb. Beterschap meis, ziek maar goed uit want het is een vervelende griep.
Lieve groet, Mea

Unknown zei

Och, beterschap!
Enne, die schommelstoel...laat je 'm ook eens zien zonder sneeuw? Ik vind 'm práchtig! Nog nooit gezien.
Vriendelijke groeten,
Chantal

Home and Lifestyle zei

Ik kom in de zomer nog een keer terug voor deze schommelstoel, nu krijg ik er alleen maar hele natte billen hihi.

Beterschap Yolanda, hier is manlief ook getroffen. Ik hoop dat je snel weer opknapt!

Lieve groet, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Wat een mooie schommelstoel.
En het lijkt inderdaad een kussen zo,die erin ligt.

En beterschap hoor.

Groetjes Ans

Loraine Living zei

Kon je het dekentje maar binnen halen ;) beterschap !

Saskia zei

Allereerst beterschap. Er zijn een hoop mensen ziek
dat merk ik aan de vele ziekmeldingen op mijn werk. Wat een schitterende schommelstoel. Zeker met zo'n wit sneeuw kussen
Groetjes Saskia.

Anneke zei

Wat een leuke schommelstoel. Echt een winters tafereeltje zo he?
Ik wens je ook veel sterkte met de griep en ik hoop dat je heel snel weer op knapt.
Liefs Anneke

My name is Riet zei

Die staat daar leuk in je tuin Yolanda. Wordt maar gauw weer beter.

Lemons and blue zei

Wat een mooie stoel, maar voor nu wel een beetje koud :) Heel veel beterschap gewenst!
Groetjes Joke

Room Seventeen zei

Wat een mooie schommelstoel!
Beterschap toegewenst :-)

Juffrouw Waardvleugel zei

Een grogje en onder de wol! Sterkte ermee!

Digitaalfoto-album zei

Hoi Yolanda, die schommelstoel is wel héél erg mooi, zeker met dat mooie witte "dekentje" erop. Erg uitnodigend om heerlijk in te gaan zitten. Toch maar niet en zeker niet met een griepje onder de leden.
Beterschap! Groetjes, Sandra

Homemade Home zei

Hé wat naar dat je juist nu de griep hebt, nooit leuk maar ik begrijp heel goed dat je lekker naar buiten wilt.
Ziek maar eerst goed uit.
Je stoel is prachtig en wat heb je er een mooi kussen in liggen, waar heb je dat gekocht HiHi.
Beterschap lieve groet Nelly

imfashionstoned zei

Gaaf zeg!!! wat kan sneeuw toch mooi zijn

The things I like to do zei

Nee,mijn niet gezien in die stoel met al dat sneeuw.Zonde ziet er zo mooi uit!
Beterschap.

Joke van de Klift zei

Schitterend plaatje van je heerlijke romantische stoel. Zomers kun je er heerlijk zitten en wat schommelen met een lekker kopje koffie, ik zie het al helemaal voor me.
Geniet van je mooie uitzicht en hopelijk is je griep al weer op z'n retour als ik dit schrijf, en anders zorg goed voor je zelf.

Groetjes, Joke

Liefde voor kransen ♡ zei

Prachtige schommelstoel! Het ziet er wel heel uitnodigend uit zo!
Beterschap en hopelijk voel je je gauw weer iets beter! Liefs Lindy

Pagina's