dinsdag 15 januari 2013

Campanula met zilver

Buiten een witte wereld.
Het sneeuwt hier al vanaf acht uur vanmorgen 
onafgebroken.
Lekker in huis aan de poets.
Dochter doet de cake in de oven,
manlief klooft het hout in de schuur voor de
houtkachel.
Ik wrijf de grote tafel nog even in met
boenwas.
Hoe nostalgisch wil je het hebben.
Heerlijk!!!

 

 


Op tafel nog een kleine witte wereld
van zilver en campanula.
Oja voor ik het vergeet nu even het huis op de prairie 
afkijken! 
Het plaatje is nu toch wel echt compleet.

Ik wens jullie een fijne warme en
gezellige avond.

Yolanda


28 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het huis op de prairie...ja...dat is echt nostalgie! Heel soms kijk ik er nog naar (en dan ook naar Charles Ingalls haha)!

Een mooie combinatie van het zilver en dit lieve witte bloemetje!

Lieve groet, Ingrid

Krek wak wou zei

Wat gezellig zeg....ik hou zo van het lekker huiselijke! Ik zie het al helemaal voor me.....het huis ruikt naar cake, kachel en boenwas! Echt genieten!
Fijne avond!
x Nicole

Trouwens weer prachtige foto's van je!

Atelier Valerie zei

Het zilver in combinatie met het wit is echt mooi! Het straalt rust uit.
Nog een gezellige, warme winteravond,

liefs Valerie ♥

Judith zei

Klinkt n stuk gezelliger dan hierzo... manlief met een longontsteking en mijn rug die niet wil, dus al die sneeuw kunnen we nu niet gebruiken, want tja... wie gaat er met die sneeuwschep en strooizout aan de gang? Juist, niemand! En het blijft maar sneeuwen als een ketter... Not my day:-(

Ennuh, was de cake lekker?
Fijne avond x

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtiggggg ik ben voor de witte tulpen gegaan hahaha zag dit plantje ook staan in het wit en paars zijn zo lief en met dat zilver ook zo mooi heb nu al weer spijt hahhaha ....prachtige foto's hier geen sneeuw jammer genoeg ik ga aan de kook fijne avond ...lieve groet rosita

Evelyne zei

Klinkt zo gezellig. Hier doet de houtkachel het ook, dus zitten we gezellig met een glaasje,na het boodschappen doen, te genieten.
Mooie sfeer foto's!

Lieve groetjes, Evelyne

lien zei

Haha, dat klinkt perfect! Buiten sneeuwt het, binnen de haard aan, cake in de oven... mmm, gezellig!!

Unknown zei

Aah, nostalgie...ik hou d'r zo van.
Het kleine huis op de prairie is één van m'n favorieten. Ben ik mee opgegroeid. Ik ben helemaal weg van je zilveren bokaal met dat serene witte bloemetje, prachtig!!
Fijne avond verder!
Vriendelijke groeten,
Chantal

Marjon zei

Prachtig gestyled hoekje...zo mooi dat zilver met de witte bloempjes....fijne week en lieve groet Marjon

Ans van Ispelen zei

Ja,de winter is nu dan echt in het land.
En wat vind ik het prachtig.

Groetjes Ans

ria zei

Wat een mooie foto's!!Ook hier een wondere witte wereld.Geniet er maar van!!
Lieve groet Ria

Mayflower zei

Wat een heerlijke sfeer bij jou Jolanda en dat mooie plantje staat prachtig in de zilveren schaal.
Wat zal het heerlijk ruiken, houtkachel, cake en boenwas en dan nog genieten van het kleine huis....heb het ook een tijdlang gevolgd.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

♥Sanne zei

Hey yolanda, wat zijn jullie heerlijk bezig vandaag. Klinkt heel gezellig. Zo te horen geniet iedereen van het samen thuis zijn. Ik vind je zilvere kinderschoentjes ook heel leuk. Mijn buurmeisje had ook een verzilverd babyschoentje... of heb je die gewoon zo gekocht?

liefs Xanne

Tanja zei

Yolanda, wat heerlijk om te lezen, en ik zie het voor mij, en het kleine huis op de prairie, ja ook ik vind de vader het allerleukste, hij al zo leuk in High Chaparal!

Fijne avond, geniet
Liefs
Tanja

What's in a day zei

Al die mooie posten over de sneeuw..heerlijk om te zien en van te genieten.
Nu lekker warm bij de kachel...
Je zilveren schoentjes zijn erg mooi.

Lieve groet,
♥Eefie

Juffrouw Waardvleugel zei

Ik had de voorjaarskriebels maar nu kan ik mijn geluk niet op met dit weer. Morgen een zonnetje erbij?

Tussen Wal en Schip zei

Heerlijk hoor die nostalgie. Hier nog een fan! Geniet er maar van.

Lieve groet,
Alberta

Liefde voor kransen ♡ zei

Wat staat dat mooi, die witte bloemetjes met het zilver! fijne avond, liefs Lindy

Het stokpaardje zei

Wat klinkt het gezellig bij jullie. Het is ook echt het weer om binnen lekker knus te zijn.
Fijne avond, Iris

Saskia zei

Boenwas en zilverpoets. Ik moest denken aan vroeger thuis. Wanneer ik uit school kwam de kachel aan was en mijn moeder alles in de boenwas had gezet. Heerlijk vond ik de geur.
Groetjes Saskia.

It's me zei

Heerlijk...ik ruik bijna de cake......hihihi.....geniet maar lekker...liefs van mij...xxx..

Jotilie zei

Cosy! en wat maak je toch prachtige foto's

Knuf
Corien

Anoniem zei

Wat een heerlijke sfeer. De witte campanula en het zilver staat prachtig bij elkaar en passen mooi bij de sneeuw!
En dan lekker warm binnen zitten met koffie en cake en naar de winter buiten kijken...mmm

Lieve groet,
Gerry

Kaatje zei

kneuterigheid ten top, heerlijk!!! Lekker genieten terwijl het buiten zo koud en wit is! (hier geen vlok gevallen...) Veel plezier.

Anoniem zei

Leuk he de sneeuw, vooral als je lekker warm binnen mag zitten en mag genieten van het mooie uitzicht en je mooie huisje !

Liefs, Lieke.

Barbara zei

Wat een gezellige huiselijkheid. Ik vind de winter hét seizoen om ongegeneerd kneuterig te doen :)

Ik trek vanavond al lekker vroeg m'n pyama aan.

Geniet maar lekker,
B.

wonen met brocante zei

Prachtige combinatie. Groetjes Peggy

idémakeriet zei

Ik zie het gezellige huiselijke en knusse tafeleertje zo voor me.
Geniet er maar lekker van.
Prachtig dat zilöver met die tere bloemetjes van de campanula.
Liefs gerda

Pagina's