donderdag 9 september 2010

LANG ZAL ZE LEVEN!!! GIVE AWAY

Wie jarig is moet trakteren !!!!!
Dus dit wil ik vandaag met jullie vieren met een
GIVE AWAY
Herfst in aantocht!!
De dagen van kokkerellen breekt weer aan!!

heerlijke muffins
Je recept steek je in de menukaarthouder voor je eigen teaparty
en natuurlijk serveren met een leuke taartschep.
Daarna al die heerlijkheden van je toet poetsen met
een damast servet
en tot slot wil ik jullie allemaal bedanken met dit hart voor
al die leuke lieve en fijne reacties die ik mocht ontvangen.
Voor mijn gevoel heb ik er veel vrienden bij gekregen die
het leuk vinden om bij me langs te komen en samen met mij
genieten van mijn "Malle Pietje" ingevingen.
Om mee te doen hoef je alleen maar een berichtje achter
te laten, en als je het leuk vind een link op je eigen site te zetten

De verloting is op vrijdag 1 oktober
Ik ga genieten vandaag !!!
Yolanda

123 opmerkingen:

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Yolanda!
Ik wens je nog heel veel jaren in geluk, liefde en gezondheid!
Een hele fijne dag!
Groeten van Vlinder

Anoniem zei

Yolanda, gefeliciteerd met je verjaardag!! Een hele gezellige dag toegewenst!

Groetjes,
Linda

Cindy at her Country Home zei

Hieperdepieper HOOEERRAAA! Lieve Yolande van Harte gefeliciteerd met je verjaardag en the more candles the bigger is the wish!

Alsof ik het weer kon ruiken..., over je heerlijk eterijtjes (sorry is geen goed NL maar vind het gewoon gezellig klinken) en snoeperijtjes!
Natuurlijk kom ik naast je zitten en lekkere cupcakes met je eten maar aahhh wat zonde om mijn mondje nu af te vegen aan zo'n damast servet!
Heerlijk door je raam turen en dan laat ik me betoveren door al die geweldige rode keukenspullen!
Wat een fantastische Give Away heb je...hihi! Heb me zelf maar erbij gedaan hahaha. Wens je een hele fijne en vooral gezellige dag toe met allemaal lieve mensen om je heen en je heerlijk te verwennen Kanjer! Verjaardagszoen van Cindy xsies

oma leentje zei

Wat leuk . NAtuurlijk zet ik je Give Away op mijn blog. Hij is heel leuk. Van harte met je verjaardag. Zat nog even de foto's op je blog te bekijken van die herfst pracht. Heerlijk weer . Ik moet bekennen dat ik erg van de herfst houd. Lekker in de tuin, en dan genieten van die prachtige spinnen webben. Heerlijk maar wel liefst met een zonnetje. Geniet van je dag .
Liefs Leni

peet zei

GEFELICITEERD "malle pieternel "met je verjaardag !ik wens je een hele fijne dag toe !!

Wat leuk om er een give away van te maken !

geniet van je dag
liefs peet

Elsina zei

Van harte gefelictieerd en nog heel veel jaren! Een hele fijne dag gewenst!
Elsina

Unknown zei

Heeeeeeeeeee Jarig jobje!!! Van ganser harte gefeliciteerd!! *SMAK* Ik wens je een hele gezellige dag!
Wat een gezellie "traktatie";)!

Groetjes
Lynda

Claudia Leertouwer zei

Gefeliciteerd! Wat een mooie foto's heb je ervan gemaakt!

Liefs Claudia

Marijke zei

Gefeliciteerd met je verjaardag...en een hele fijne en gezellige dag.
Wat een leuke give away heb je, ga hem op mijn blog plaatsen.

Lieve groetjes Marijke

wonen bij de dijk... zei

Wie krijgt vandaag een mooie taart?
't is Yolanda die vandaag verjaart.
Zij zit op de troon
Zij heeft een kroon
Hiep, hiep, hiep, hoera
in de gloria..
Van harte met je verjaardag, en een fijne dag toegewenst..
En die give away, ik ga zeker mee doen.
lieve groet, cobi

Daydream Living zei

Gefeliciteerd Yolanda! Geniet van je dag, Groetjes, Maureen

Anoniem zei

Hihi...leuk idee, die give away!!

Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van.

Ik doe niet mee, maar wil er zelf binnenkort ook een houden. Even denken hoe en wat!!

Geniet ervan!!

Groetjes Thea

Hannekie(Sisterly) zei

van harte gefeliciteerd. je hebt vast een geweldige dag. ik doe graag mee en zal meteen even een linkje plaatsen.
gr hannie

ivoorwit.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd!
Wat leuk dat je dan een cadeau weggeeft.
Doe graag mee. Thea R.

La Maison zei

Van harte gefeliciteerd Jolanda.
Voel je je weer beter?
Mooie give away en natuurlijk wil ik graag meedoen. Ik zet ook een link op mij blog.
Heb je mijn pakje al ontvangen, volgens mij had het er gisteren al kunnen zijn.
Een fijne dag hoor en een dikke zoen.
Hermine

Bij Guusje Thuis zei

Gefeliciflapperstaart met je verjaardag! Ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt.

Wat een geweldige give-away, die ga ik straks op mijn blog zetten!

Groetjes,
Colinda

It's me zei

G
E
F
E
L
I
C
I
T
E
E
R
D
!
!
!


Hoe oud zijn we nu geworden......??
Wat een leuke give away......owwwwwwwwwww........ik word er zo hebberig van !!.....
Hele fijne gezellige leuke dag !! liefs.....Ria...Hieperde piep hoera !! hoera ! hoera !!

Carre zei

hoi
Van harte gefelicteerd:)groetjes Karolina

Barnyard Country Gifts zei

Gefeliciteerd met je verjaardag. Een wat een schitterende Give Away heb je hieraan verbonden. Doe graag mee hoor.
Lieve groet, Annemieke

Babette zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijne dag toegewenst.

Groetjes Babette

Servies en Brocante zei

super gefeliciteerd, geniet ervan.. als je hetzelfde weer hebt als hier in schildwolde heb je het prachtig! Geniet van vandaag!

JOLANDA zei

Yolanda van harte gefeliciteerd en een prachtige dag gewenst.

Groetjes Jolanda

marja zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Yolanda en ik wens je een ontzettende gezellige en leuk dag!!!!!!

lieve gr. marja

André en Inka. zei

Hieperdepiep,......hoera,hoera,hoera,van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst namens ons tweetjes,wij willen graag meedoen aan de mooie give away en zullen een link op onze blog plaatsen.

Een hele fijne dag,geniet ervan,xxx.

Caroline zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en dat we nog maar lang mogen genieten van je "malle Pietje" ingevingen :-))) Wat een leuke give away, ga hem gelijk op mijn blog zetten !!! Een hele prettige dag !!!

Bizzy @ home zei

Van harte gefeliciteerd Malle Pietje! Wat een mooie give away, ik zal je even linken en doe dan graag mee. Een hele fijne dag vandaag met taart en cadeautjes!
Lieve groet, Renny

Corina zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele gezellige dag toegewenst.
Hier schijnt in ieder geval lekker de zon, ik hoop bij jou ook!
Groetjes Corina

Marian zei

Van harte gefeliciteerd!! Ik ben een stille meelezer, maar geniet er daarom niet minder van. Maar bij een verjaardag hoort een felicitatie... vandaar nu toch een berichtje. En wat een leuke give-away. Mag ik wel een kansje wagen? Groeten en een heel fijne dag!!
Marian (Salvé)

susana zei

* G*E*F*E*L*I*C*I*T*E*E*R*D *

fijne dag!
groetjes Susi

Stadsmuissie zei

Van harte gefeliciteerd! En wat leuk zeg om iets weg te geven op je verjaardag, en dan nog wel zulke leuke spullen. Geweldig idee.
Ik wens je een heerlijke dag (het zonnetje schijnt nu!) met allen die je lief en dierbaar zijn. Geniet ervan en nog vele jaren!

Groetjes, Debby

jolanda zei

LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEEEEVEN... HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAA!!!!!
Van harte met je verjaardag meid! Je hebt er een mooie dag voor uitgekozen hé? (tenminste, hier schijnt het zonnetje dus ik hoop bij jou ook).
Maak er maar een superdag van hoor... héél veel plezier!!
liefs jolanda

Stina zei

Van harte gefeliciteerd .
En wat leuk zeg je give away, doe graag mee, wie weet!

Fijne dag gr stina

Bonjade zei

VAn harte!!!
Of ben ik alweer te laat en is al het lekkers al op....?
Leuke give-away hoor, doe zeker graag mee.
Fijne dag
Liefs

Balsemien zei

Van harte gefeliciteerd! Regelmatig kom ik hier even kijken, maar ik schrijf nooit een reactie, maar nu kan ik de verleiding niet weerstaan!
Een heel fijne dag!

Madelief zei

Hoi Yolanda,

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag. Je hebt gelukkig prachtig weer! Ik doe heel graag mee met je giveaway. Wat een mooie spulletjes! Ik plaats een linkje op mijn blog.

Lieve groet, Madelief

Emmy zei

Geniet vandaag van je verjaardag en neem het er lekker van. Wat een prachtige give-away heb je bij elkaar gesprokkeld, ik doe mee hoor.
Groet Emmy

Muisje zei

Van harte met je verjaardag.
En ik doe graag mee met je Give- away.

Groeten Herma

Home and Lifestyle zei

Er is er één jarig hoera hoera...dat kun je wel zien, dat ben jij!!! Hiep hiep hoera!

Van harte gefeliciteerd...en natuurlijk doe ik mee met je give away! Ziet er super uit!!!

Lieve groetjes, Ingrid

Yvonne zei

Ja ik wil ook graag meedoen....
Ga het plaatsen.
En wat een leuke ideeen toch.
ik zou alles willen maken..

Probleem ff tijdgebrek

Gr Yvonne

Birgitte aka Bietje zei

Hierperdepiep en proficiat.
Leuk ik doe graag met de verloting mee. Prachtige taartschep, trouwens.

Carla zei

Proficiat met je verjaardag Yolanda, dat er nog vele mooie verjaardagen mogen volgen!
Wat een leuke give-away heb je bedacht zeg.
Liefs Carla.

Anoniem zei

Hoi Yolanda
Natuurlijk wil ik je eerst gelukwensen met je verjaardag .Leuk dat je even bij mij op bezoek was ,ik ga jou ook zeker volgen op je leuke blog.Mooi hoor je Give Away !! Ik wens je een heel fijne avond
Groetjes Elisabeth

M. zei

Lang zal je leven,lang zal je leven,lang zal je leven in de gloria..lalalalalala...

GEFELICITEERD!!!!een fijne dag!
en wat een leuke give away! daar wil ik heel graag mee mee doen!!

Groetjes Manuela

Nancy Dooren ~ Nans zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Lekker genieten hoor, vandaag!
Wat lief dat je ons trakteert op deze leuke give-away! Ik doe graag mee! ;-)
Hugs van, nans.

Saskia zei

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. En ik wil graag meedoen met je Give Away en ik plaats een link.
Nog een fijne dag verder.
Groetjes Saskia

Pink Princess zei

Hiep hiep hiep....HOERAAAAAAAAA!! Gefeliciteerd met jue verjaardag ♥

Luek deze give away, wie weet....win ik het eens, :D

Kaatje zei

Hieperdepiep Hoera!!! En wat een mooie give away. Bakvormen zijn hier op het moment favoriet.
Een hele fijne dag nog.
groetjes, Karin

Romelia's Cottage zei

VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!!!
Hoop dat je een hele fijne dag zult hebben met veel taart en kadootjes.

P.s. doe natuurlijk graag aan je mooie give-away mee!

Lieve groet, Wendy

flowing moments zei

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag, een hele leuke dag gewenst!!

Groetjes Joke

Caatje zei

Hi Yolanda, van harte gefeliciteerd maak er een leuke avond van. Voor die leuke give away doe ik mee.
Zet um ook op m'n blog.

Groetjes, carina

Anoniem zei

Gefeliciteerd, een heel fijn nieuw levensjaar!

Joan Ottevanger zei

Gefeliciteerd zeg en wat zullen die muffins lekker smaken met opgediend met zo'n prachtige taart schep.Groetjes Joan

Corine(THUIS) zei

Gefeliciteerd!!!
En wat een geweldig leuke give-away.. ik doe graag mee, zulke leuke kadootjes !
Groeten en een gezellige dag verder,
Corine(THUIS)

kienkele zei

Hallo Yolanda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een hele fijne dag (nou ja, avond nog) en bedankt voor je lieve berichtje. En natuurlijk wil ik graag meedoen met je give-away, alle kansen maar aangrijpen, toch!
Lieve groet, Tineke

Jolanda zei

Van harte gefeliciteerd zeg! Dat je maar veel mag genieten vandaag.
En dan ga je ook nog kadootjes weggeven, zo prachtig. Doe graag mee. Hopenlijk krijg ze zelf ook veel van die prachtige kadootjes, maar dat geloof ik best.

queenieshome zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor (kan nog net denk ik )
Wat heb je prachtige herfstplaatjes op je blog zeg ,echt genieten met al die pompoenen en kalebassen
Hopelijk hebben nog een lekkere nazomer ,kunnen we nog even na-genieten
Fijne avond nog !
Gr Amy

Sonja zei

Hoi Yolanda... en, en... lekker aan het genieten ;)) Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Fijne dag nog morgen, beetje nagenieten van vandaag..

Groetjes, Sonja

Pierelantijntjes zei

Lieve Yolanda,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
De dag zit er bijna op en ik hoop dat het een hele gezellige dag was.
Wat een leuke giveaway, ik doe graag mee hoor.
Liefs Ester

Josephine zei

HIEPER DE PIEP HOERA!!! Van harte gefeliciteerd Yolanda met je verjaardag, ben benieuwd wat voor lekkers je weer allemaal hebt klaar gemaakt. En natuurlijk hoe je verwend bent, maar dat krijgen we ongetwijfeld nog wel te zien. En wat een prachtige Give-Away....ohhh nou ik doe graag mee hoor, ziet er gewelidg uit allemaal.

Een heerlijke dag morgen nog even na genieten,
Lieve groet, Josephine

Jeanny zei

Nog van harte gefeliciteerd, ook al ben ik een dag te laat.
Mooie give-away hoor !!

maría cecilia zei

A VERY HAPPY BIRTHDAY, YOLANDA!!!! God bless you with many, many years of happy and blissful living!!
abrazos,
maria cecilia

Gwen zei

Alsnog een gelukkige verjaardag !!!!
en de give away... super... daar doe ik graag aan mee.
Liefs, Gwen

Alle mooie dingen zei

ik wil ook wel een reactie achterlaten.
nog gefeliciteerd met je verjaardag... en wat een leuk idee om dan een kado weg te geven.
ik ga je volgen
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Ger zei

........En DAT je GENOTEN hebt weet ik bijna wel zeker...

Alsnog van HARTE GEFELICITEERD!!!
en een dikke knuffel van mij.XXX

Daar ik al eens de grote gelukkige was van het winnen van een give away bij jou doe ik nou niet mee aan de super leuke give away die jij weer bedacht hebt, hebben ALLE andere 'n kansje meer;-)


Ik ga me ook eens verdiepen in 'n give away samenstellen, zit bijna aan 100 volgers.....nou loopt dat aantal bij mij niet zó snel op, dus heb ik nog ffff wat bedenktijd;-)

Fijn weekeind!!!
Liefs,Ger

Susan zei

Hoi Yolanda,

Een beetje te laat maar ik ga je toch nog even feliciteren met je verjaardag...van Harte dus! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Wat een prachtige give away geef je weg, daar wil ik graag aan mee doen hoor! Ik zal ook een link op mijn blog zetten.

Gr. Susan.

Veerle zei

een zalige verjaardag gewenst en wat leuk dat je aan anderen denkt met deze mooie give away ! Normaal gezien zijn de geschenkjes voor de jarige !
Veerle

Michaja zei

Allereerst van harte gefeliciteerd. Of beter gezegd alsnog. Heb je een leuke dag gehad?
Ik doe graag mee met deze prachtige give-away. Voor het linkje wordt gezorgd!
Fijn weekend

little sweet things zei

Als nog van harte met je verjaardag, we heeben vandaag een plakje cake bij de koffie gegeten om het mee te vieren haha.
Wat een leuke spulletjes heb je uit gezocht om weg te geven!, ik doe graag mee.
Oja, 1 okt is onze trouwdag dus dat is makkelijk te onthouden voor mij.
Lieve groetjes Sas

Karin zei

Twee violen en een trommel en een fluit, Yolanda die WAS jarig dus de vlaggen hingen uit!!!!!
Gefeliciteerd nog meid ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en flink bent verwend KUS!
Nou zeg, ik moest me toch een eind naar beneden scrollen voordat ik een reactie kon plaatsen, al die hebberige dames ;) Maar ik ben net zo hoor, ik zal er een linkje van maken!

White cotton grass zei

Hi!

I just found your blog :)
It's very nice!

Oh, and a late Happy Birthday!

(I would love to be in your giveaway)

/helena

lia zei

Wat een leuke give away, hier wil ik ook wel een gokje voor wagen.

groet Lia

Jolanda zei

Alsnog hieperdepiep! Je bent gelijk met m'n zusje jarig, ga ik niet meer vergeten dus!!!
En natuurlijk doe ik mee met je giveaway...ik ga een linkje plaatsen, lieve groetjes Jolanda

Daniëlle zei

Leuke give away! Die vormpjes zijn écht heel erg leuk..
Ik ga gelijk een linkje op mijn blog plaatsen.
Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad!
Groetjes
Dani

Jeanette zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik ga je give away zeker plaatsen.

Lieve groet,
Jeanette

Anna Morzhina zei

Поздравления и из России!
http://beterok.blogspot.com/

le ciel flamand zei

Ik ben misschien wat te laat, maar ik wil je toch nog gelukwensen met je verjaardag! En als het nog kan, dan doe ik graag mee aan deze give away...
Groetjes, Annelies

Blue Cottage zei

Ik weet het... ik ben te laat!!!
Maar beter laat dan nooit ;)
Nogmaal van harte gefeliciplapstaart.
EEN prachtige Give-away en ik doe graag mee.
Spannend...
Groetjes Cobi

THE BLACK BARN zei

Wat een gezellige blog heb jij.
Ik hou zelf ook heel erg van het landleven.
Ik ga je volgen en ik wil graag met je give away mee doe.
Ik zou het ook leuk vinden als je een keer op mijn blog komt snuffelen.

Groetjes,
Miranda

Anoniem zei

Alsnog van Harte Gefeliiteerd,lieve groet Joke.

cindy-stitches-n-stuff.blogspot.com zei

I would be honored to be included in your drawing. That muffin pan looks so wonderful.

Hugs
cindy@stitches
cindygeilmann@yahoo.com

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent lekker verwend in ieder geval!

Je verwent ons wel zeg met deze prachtige Give Away (niet te mooi eigenlijk om weg te geven ;)? en daarom wil ik natuurlijk ook meedoen aan je Give Away!
Een linkje heb ik op mijn blogje geplaatst, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? ;)

groetjes,
Mirelle

Hanne zei

Proficiat met de verjaardag. Leuke blog, ik ga je meteen volgen. En natuurlijk wil ik meedoen aan de give-away.

Esrosa zei

Nou Yolanda, dit wordt een 'drie-in-één berichtje :-)
Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, mooie cadeautjes heb je gehad!
Dan maak ik gelijk van de gelegenheid gebruik om mee te doen aan je GiveAway, ziet er ook heel feestelijk uit.
En als laatste: ik heb je getikt... zie mijn blog, als je het leuk vind...

Groetjes en nog een fijne dag!
Esther/Esrosa

Wilma zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Via via kom ik op je blog terecht, maar dat is het leuke van bloghoppen: je komt soms op juweeltjes van blogs terecht, zoals deze!

Wilma zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Via via kom ik op je blog terecht, maar dat is het leuke van bloghoppen: je komt soms op juweeltjes van blogs terecht, zoals deze!

Yn'e Steeg zei

Ik wilde even een reactie plaatsen.
Nou ik moest wel lang scrollen, voordat ik dit kon doen.
Ik ben echt niet de enige zo te zien die dit een prachtige Give Away vind.
Maar ik probeer het toch maar.

Groetjes, Jantsje

Rita M zei

Dit berichtje had ik gemist Yolanda, wat een leuke give away heb je samengesteld!
Alsnog een fijne verjaardag Yolanda.
Lieve groetjes - Rita

Marga zei

Hallo Yolande.
Al een poos niet op je blog geweest. Sorry. Zag dat je een erg leuke give away hebt en wil graag mee doen.
Groetjes Marga

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Lieve Yolanda
Van Harte meid met je verjaardag.
wat een prachtige Give Away.
alleen de foto'zijn al geweldig mooi.
ik zou me heel graag willen op geven voor deze mooie give away.
heel veel liefs en een hele fijne en mooie dag.
liefs Margarita Stipje

baasbraal zei

Ik wil ook wel meedoen met de give-away, maar ik woon in Zweden. Wordt wel erg veel verzendkosten....
Maar mooi is het, je give-away

Anoniem zei

Hi Yolanda!Happy Birthday to you.This giveaway is so lovely.Im in the states though.I would love to win if your shipping here as well.Im a new follower of yours.

Happy thursday to you!

Nicole (MLBV crafting) zei

Hoi Yolanda,
Ooooh heb dit blogje zomaar gemist. Dus hier nog even een late reactie. GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!
Wat een leuke cadeautjes ga je weggeven. Hier in huis zijn ze allemaal weg van muffins, dus ik doe graag mee.
Fijn weekend en lieve groetjes,
Nicole

Nanna zei

Hoi Yolanda,

Ik vond je via het blog van Erna. Wat heb je een prachtige give-away samengesteld. Ik doe graag mee!
Fijn weekend.

Fabulously French zei

What a lovely giveaway, I have my fingers crossed :-)

Leeann x

Splashes of Pink and Mint zei

Nou ja zeg, hoe kan ik dit nou gemist hebben??? Nou ik doe in ieder geval heel graag mee! Natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd! En ik hoop dat we nog heel lang van jouw mooie en gezellige blog mogen genieten!
Lieve groetjes Elly

lucie zei

wat heb jij een leuk blog!
ik ga je volgen... en het is natuurlijk al weer even geleden, maar nog gefeliciteerd hoor.

gr lucie

Katja zei

Hoi Yolanda,

Ik hoop je volgend jaar op tijd te kunnen feliciteren!!! Maar alsnog...GEFELICITEERD.
Zodra ik kan ga ik je blog inspecteren. Ik viel over je woord "Malle Pietje". Ik ben ook een Malle pietje nl hihi
Prettige zondag

Teesty zei

Van harte gefeliciteerd!! Leuk dat je ook een give away eraan plakt! Daar wil ik natuurlijk graag aan meedoen!
Fijne zondag!

Unknown zei

Ik heb de eer om de 100e reactie te plaatsen...voor de give away wel ver achter in de rij, maar 100 is ook een mooi getal..dus wie weet brengt het wel geluk! Die taartschep is echt prachtig. Wat zou dat mooi zijn.
Wat een mooie herfstfoto's heb je trouwens geplaatst!
Groetjes,
Karin (Mooi)

Just Flora zei

Hoi Yolanda, nou ik kom wel héél laat om je te feliciteren maar ik heb dan ook net pas je blog ontdekt. Ben zelf pas net begonnen met bloggen dus het is nog wat zoeken en uitzoeken! Ben zelf 28 september jarig dus we zitten wel alletwee in de herfstmaand, wat ik overigens héééérlijk vind!
Ik ga je zeker verder volgen!
Groetjes! Flora..

Anoniem zei

Als nog van harte gefeliciteerd, beter laat dan nooit zullen we dan maar zeggen.
Ik geniet elke keer weer van je blog en wil ook graag meedoen met je give away.

Hartelijke groeten van Marion

Huis, Tuin en Quilt zei

hoi,

Van harte nog met je verjaardag!!!
Wat een gave give-away, heel leuk bedacht!!! Niet geschoten is altijd mis, dus ik probeer het weer eens een keertje!

Groetjes Susan.

wawrzynka zei

Soooo nice of you to celebrate this day in such way :)

http://wawrzynka.blogspot.com

Unknown zei

Proficiat !
Nu je jarig bent
mogen we toch via de voordeur naar binnen zeker !
hugs

Het Hoogerhuys zei

Hoi Yolanda,
Ik ben een beetje een warhoofd denk ik, want ik dacht dat ik je allang volgde. Ik kom regelmatig op je blog en nu vandaag kom ik erachter dat ik je nog niet eens volgde (officieel dan).
Bij deze dus, en als het mag doe ik graag mee met je give away.
Van harte nog!

Groetjes, Sandra

Moois van mie zei

gelukkige verjaardag en wat een leuke give away !

Pieternel zei

oooo ik zie nu pas deze leuke give away. Ik zet hem gelijk op mijn site.
Nog hieperdepiep hoor.

Pieternel

Unknown zei

Een beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat een gezellig blog heb je, ik kom vaker kijken.
Groetjes,
Annelies

Lysanne zei

nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een leuke, inspirerende blog heb je.
Ik waag een gokje op je give-away
liefs,

Anita zei

Van harte meid en natuurlijk wil ik wel een gokje wagen naar zo'n leuke give away!Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen!
Groetjes Anita.

Inge zei

Hallo Jolanda.

Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

Via via kom ik op je blog terecht. Wat een prachtige blog heb je(kan ik een voorbeeld aan nemen) En dan die mooie muziek van Il Divo..
MMM das nog eens wakker worden.
Ik zag je jacht servies in een woord GEWELDIG!!!
Ik ga je volgen hoor. En ik kom graag nog eens terug om even wat uit gebreider foto's te bekijken.
En graag ding ik mee naar je prachtige "give-away" !okt is de verjaardag van m,n zoon.

Hoe ik een linkje moet plaatsen weet ik eigenlijk nog niet. Maar ik ga nog wel even aan het stoeien van de week.
Voor nu lieve gr en een fijne dag he. Inge

Nancy Dooren ~ Nans zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Normaal krijg je kadootjes voor je verjaardag, maar jij geeft een prachtig kado weg!
Fijne dag en hugs van, nans.

De Ruijsbroekjes zei

Nou wat een heb ik een mazzel dat ik nog even op tijd jouw geweldige give away tegen het lijf loop! Wat leuk, ja natuurlijk wil ik wel graag mee doen, wie weet. Mooi muziek heb je opstaan, gezellig!

Anoniem zei

Wat een gave site heb je. Gefeliciteerd met je jubileum. Ik ben dol op oude gebruiksvoorwerpen, maar moet me op rommelmarkten en in de kringloopwinkel altijd inhouden: het wordt hier veel te vol! En in het Openluchtmuseum is het natuurlijk helemaal geweldig!

DharSon zei

Wat een leuke site zeg en wat een leuke give away. Ik ben nog op tijd zie ik dus ik wil graag mee doen.

Ik ga ook even verder neuzen op je site.

DharSon zei

Wat een leuke site zeg en wat een leuke give away. Ik ben nog op tijd zie ik dus ik wil graag mee doen.

Ik ga ook even verder neuzen op je site.

Pasja-studio zei

Great and delicious Candy.I'm happy to be using.
www.pasja-studio.blogspot.com

Antonia zei

Jeetje Yolanda, wat een hoop reacties. Kan ik me heel goed voorstellen met zo'n prachtige give away. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik ga meteen een link op mijn blog regelen. Wil je ook nog even complimenteren met de heerlijke sfeer in jouw huis. En ik ben verliefd op je theekopje :-) Hele fijne week gewenst, groetjes Anja

justwendy zei

Hoi Yolanda,

Woh wat veel reakties echt super leuk. Bij deze, een klein beetje laat maar echt gemeend van Harte Gefeliciteerd en nog heel veel jaartjes er bij.

En ik doe natuurlijk graag mee aan je give away,succes.

liefs wendy

Wonen in wit zei

Hoi Yolanda,
Helaas ben ik te laat om je te feliciteren met je verdaagdag maar bij deze alsnog.
Gelukkig ben ik nog wel net op tijd om mee te kunnen doen aan je TE leuke give away
Wat een mooi pakketje heb je samengesteld en ik zou dan ook heel graag willen meedoen.

Ik ga je ook meteen even volgen want dat deed ik dus nog niet zodat ik niets meer hoef te missen van je mooie blog.

Zal ook even een linkje plaaten

Groetjes,
Tamar

Peti zei

Per toeval kwam ik op je weblog, maar wat een mooie verrassing, zoveel mooie spulletjes en foto's. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Op mijn weblog staat nog ergens een heerlijk hersfst-paddenstoelensoepje uit een oude Ariadne. (als je wil zoek ik het recept voor je op) tong- en neusstrelend (als dat laatste woord bestaat ;-)) Groetjes Peti

Ineke Original zei

Wat leuk! Ik doe mee. Moet je weten dat wij vroeger een bakkerij hadden en dat ik alles weg heb gedaan. Dan kom je dit tegen. Het ziel alleen is al leuk.

Heel erg bedankt!
liefs,
Ineke

La Maison zei

Ik zie nu pas dat jij een giveaway hebt en nog wel zo'n mooie. ik ga lekker meedoen en het zou wel een reuze grap zijn als ik hem zou winnen toch??
lieve groet
Hermine
O,ja, ik zet hem ook nog even snel op mijn blog.

Pagina's